niestandardowy Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 , w tym watku duzo o tym bylo, ale po co czytac
Jarot Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Przy okazji wymontowania misy olejowej w tamtym roku u mechanika strzelilem zdjecie co tam sie znajduje no i teraz pytanie czy jux wczesniej nie byl przerobiony bo ja tu zadnego lancuszka nie widze ? http://img.tapatalk.com/d/14/03/30/u6ysuny7.jpg Wysłane z Apollo 11 Miałem na łańcuszku a zamieniony mam tak jak u Ciebie.
yam1530 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Witam Panowie podpowiedzcie mi proszę czy poniższy zestaw będzie ok do wykonania swapu na pompe 1,9 w Passacie 2,0TDI 16V BKP? Pompa oleju 32 zeby 82,99 zł 06A115105A POMPA OLEJU VW GOLF4 PASSAT BORA AUDI A3 A4 SEAT (4172263833) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Ogranicznik fali 80,00 zł 03G103623A Ogranicznik fali olejowej 03G103623A (4156981501) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. koło na wał 80,39 zł 06A105209B serwis vw łańcuszek 148,81 zł *038115230A serwis vw napinacz 28,51 zł 38115130 serwis vw smok 66,59 zł 06B115251 serwis vw suma 487,29 zł
lukas309 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Czytając te wszystkie przerażające komentarze odnośnie padania pompy oleju, postanowiłem wymienić imbusik i gniazdo w Audi 2.0 TDI CR z 2009 r. Auto ma przejechane teraz 159 000 km, po wyjęciu pompy okazało się że wałek jak i gniazdo nie posiada absolutnie żadnego zużycia. Lżejszy o 1000 zł śmiem twierdzić że ktoś ma cofnięty licznik w swoim samochodzie jeśli padł mu ten napęd powiedzmy przy 150 000 km albo piszą te posty ludzie którzy z tych napraw żyją. Ogólnie wywalony 1000 zł w piach, przy drugim takim silniku nie zajrzę tam wcześniej jak po 300 000 km. Jeśli masz swój rozum to po co dawałeś do wymiany(naprawy)wałek balansowy.Stwierdzając, że gniazdo wałka jest niezużyte - wymieniasz zabierak za 15 zł i po kłopocie.... a wiesz wogole jaki masz zabierak ????? tak jak mowi kolega jak można zaplacic komus za nic a potem mieć pretensje które powinieneś mieć tylko do siebie chyba mało przeczytales na ten temat, u mnie tez po demontażu gniazdo walka okazało się dobre a sam zabierak lekko zużyty ale cel naprawy był inny modyfikacja pod zabierak 100 mm
FUTURUM Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 WitamPanowie podpowiedzcie mi proszę czy poniższy zestaw będzie ok do wykonania swapu na pompe 1,9 w Passacie 2,0TDI 16V BKP? Pompa oleju 32 zeby 82,99 zł 06A115105A POMPA OLEJU VW GOLF4 PASSAT BORA AUDI A3 A4 SEAT (4172263833) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Ogranicznik fali 80,00 zł 03G103623A Ogranicznik fali olejowej 03G103623A (4156981501) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. koło na wał 80,39 zł 06A105209B serwis vw łańcuszek 148,81 zł *038115230A serwis vw napinacz 28,51 zł 38115130 serwis vw smok 66,59 zł 06B115251 serwis vw suma 487,29 zł Nie żałuj kilka stówek-kup wszystko nowe w serwisie za ok.1000 zł ze zniżką.masz pewność że "wirnik w pompie nie porysowany"
hager84 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 w okolicach rzeszowa ktoś by sie podjął takiego zabiegu na motorze BRE ?
szwarcu1 Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Witam, Czy ktoś może napisać od jakiego silnika szukać pompy do swapu? Jak wpisuję nr w googlach / alledrogo który podał Jaro, to wyświetlają mi się pompy do modułów. Czy pompa będzie już razem z zębatką czy trzeba ją osobno dobierać? Jaki smok kupić? Pozdrawiam i dziękuję!
T-RoX Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Czy ktoś może napisać od jakiego silnika szukać pompy do swapu? Jak wpisuję nr w googlach / alledrogo który podał Jaro, to wyświetlają mi się pompy do modułów.Czy pompa będzie już razem z zębatką czy trzeba ją osobno dobierać? Jaki smok kupić? Pomp coraz mniej na allegro, bo ludzie wykupują, jak planujesz pojeździć autem kilka lat to polecam zakup w serwisie nowej i oryginalnej pompy, nie musisz w serwisie Audi, może być Seat, Skoda bądź VW, podajesz im numer pompy z pierwszego postu i szukasz kto ma najtaniej. Pompa jest z zębatką, ale musisz kupić osobno zębatkę na wał... po co ci to mówię spis potrzebnych części masz w 1 poście i tego się trzymaj. BTW. Ceny w serwisach idą w górę na pompy itp. kilka msc temu kupowałem nową za 729zł, tydzień temu już za 789zł (ceny po zniżkach).
szwarcu1 Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Dzięki T-RoX. A czy pompa 038115105C też podejdzie?
yam1530 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Futurum pompa z aukcji jest nowa. Tylko zamiennik.Nie nadaje się?
szwarcu1 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 No i kolejny pacjent "wykastrowany" Oprócz tego, że jestem lżejszy o jakieś 1200zł i mogę spać teraz spokojnie, jakiś mega zmian w pracy silnika nie zauważyłem. Być może delikatne "mrowienie" silnika w okolicach 2000obr, ale chyba raczej jestem bardziej przeczulony niż to w zasadzie ma miejsce. Moja żona twierdzi, że OOOO jest teraz cichsze P.S. Jakby co to mam moduł, napinacz i łańcuch do sprzedania Do zaślepienia kanału olejowego po wałkach idealnie nadaje się śruba 3/8". nic nie trzeba wiercić, tylko od razu gwintować.
tyrol22 Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Szukam pomocy a dokladnie chodzi mi o mechanika . Jestem z Głogowa , woj dolnoslaskie . Cos w promieniu 100km znajde ? Potrzeba dokladnie przerobienie mojego silknia BKD 140ps w passacie .
T-RoX Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Szukam pomocy a dokladnie chodzi mi o mechanika . Jestem z Głogowa , woj dolnoslaskie .Cos w promieniu 100km znajde ? Potrzeba dokladnie przerobienie mojego silknia BKD 140ps w passacie . Nie wiem czy we wszystkich autach, ale w BKD jest stara pompa (ta od 1.9 TDI), czyli raczej nie musisz nic przerabiać, najlepiej tylko zrzucić miskę przy wymianie oleju i się upewnić którą masz pompę
Wihajster Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 w BKD nie ma nawet wałków wyrównujacych i nie ma co przerabiać
ALBINEK Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 A co chcesz przerobić w tym BKD ? on ma już pompę oleju tak jak 1.9 TDI . Śpij spokojnie , masz dobry silnik .
hager84 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 A co chcesz przerobić w tym BKD ? on ma już pompę oleju tak jak 1.9 TDI . Śpij spokojnie , masz dobry silnik . pompa z BKD wejdzie do BRE?
FUTURUM Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 pompa olejowa 1.9 tdi wejdzie do każdego 2.0 tdi-vag
tyrol22 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 wymienial ktos moze pompe oleju w firmie Azet Pruszcz Gdanski ? jakies opinie ?
robert11 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Koledzy w okolicach Śląską zrobi mi ktoś swap pompki silnik to 2.0 tdi kod bpw
wiesniak Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Panowie doradzcie co robic... Silnik BPW pierwsza rejestracja 11.2006, model 2007. zakupilem czesci do swapu na 1,9 ale teraz doczytalem ze najprawdopodobniej mam naped na zebatke, wiec mozna wymienic po prostu imbus na grubszy, badz pompe G i dluzszy imbus. Co w koncu robic ? Wysłane z mojego SHV-E210K przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się