waldekkk Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Będę chciał zrobić pół metrowe najazdy i kobyłki pod auto .Co do kanału to po ostatnich powodziach mam w nim prawie metr wody a wypompowanie nic nie daje bo na następny dzień znowu pływa i na dodatek zajebi... śmierdzi Najgorsze że w/w garaż jest około 3 metrów od rzeki .Dlatego napisałem że kanału brak bo jest całkiem bezużyteczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 waldekkk wyslalem ci PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoCK Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 zdaję się na warsztat Pana Jarka...wersja bez wymiany wału...jak się uda:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 witam, czy zestaw z poniższego linka jest kompletny dla przeszczepu? http://www.allegro.pl/item1102656747_wal_zebatka_pompa_kpl_audi_vw_2_0_tdi_8v_16v_140.html jako że żadnej z takich części nie widziałem na oczy, co świadczy o moim analfabetyzmie mechanicznym - bardzo proszę o odp. nieskrótową i nie slangiem:-) czyli jeszcze raz: czy coś jeszcze muszę kupić oprócz tego to mam w linku? mój udział w tym swapie to zakup i przekazanie części mechanikowi, wiec chciałbym mu dać co potrzeba i przede wszystkim wiedzieć jak finansowo się do tego przygotować - tu jest 1200 ale czy to wszystko z części a może czekają mnie jakieś dodatkowe koszta? z góry dzięki i pozdrawiam Za 1200zł to mój mechanik Ci to zrobi wraz z częściami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek gdynia Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 jaro4444 to bardzo kumaty facet !!!!! ale jeśli ktoś boi się wywalania wałków to służę pomocą w regeneracji wałka wyrównoważąjżcego. kilkadziesiąt aut śmiga bez problemu.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Ostatnio turdzi pytał mnie czy zauważyłem jeszcze jakieś inne różnice po wywaleniu wałków i mam wrażenie że przy odpalaniu i gaszeniu silnika bardziej nim szarpie. Muszę to zweryfikować z 1.9TDI kumpla i jakimś innym BLB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 http://www.vwszrot.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kuben_ Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Witam, Z okazji zmiany oleju zafundowałem sobie zmianę zabieraka. Przebieg 135 000 jego stan przedstawiają foty poniżej: http://yfrog.com/6c1002188lj http://yfrog.com/861002189j http://yfrog.com/ht1002195yj http://yfrog.com/ht1002195yj Za robotę zapłaciłem 200 zł, w tym cena zabieraka (aż 13zł , a roboty na......) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomaniak Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Witam, Z okazji zmiany oleju zafundowałem sobie zmianę zabieraka. Przebieg 135 000 jego stan przedstawiają foty poniżej: http://yfrog.com/6c1002188lj http://yfrog.com/861002189j http://yfrog.com/ht1002195yj http://yfrog.com/ht1002195yj Za robotę zapłaciłem 200 zł, w tym cena zabieraka (aż 13zł , a roboty na......) Patrzyłeś czy w wałku dziurka też się nie wyrobiła? bo wtedy taka wymiana nic nie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kuben_ Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Mój mechanior mówi, że gniazdo w dobrym stanie. Mam nadzieje, że to załagodzi sprawę przynajmniej na moją kadencje tego wozu. Zdjęty zabierak był pierwszej generacji (A), na nowym założonym, oznaczenie D, ponoć te nowsze z twardszego materiału i wytrwalsze, ale ile w tym prawdy nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldekkk Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam ja również zakończyłem całą robotę w A6.Najwięcej czasu zabrał demontaż sań pod autem,wywalenie starej zębatki i na koniec montaż i ustawienie reflektorów . O dziwo zębatka tak na oko była w stanie idealnym.Dzisiaj z nudów zabrałem się za demontaż" imbusika "ażeby sprawdzić w jakim jest stanie.Po demontażu wyglądał na trochę "wyklepany" koniec od strony pompy.Co do wałków są w stanie Bdb gniazdo również nie jest naruszone,więc pójdą na sprzedaż po atrakcyjnej cenie.Tak na wyczucie i na oko to zauważyłem że jest spory luz w gnieździe pompy olejowej mogłaby długo nie pochodzić.Za wiele fotek nie robiłem z całego zabiegu-obawiałem się że zabraknie mi czasu z czym się myliłem.Cała robota zajęła mi około 12 godzin pracy w 90 % robiłem wszystko sam poza montażem zderzaka i przedniej ścianki.(Nie wliczam że czekałem na pompę jeden dzień i w wolnym czasie czyściłem turbinę oraz intercooler bo był cały zaje... olejem oraz wymiana termostatu,filtra paliwa).Jeszcze muszę się uporać z wyciekiem płynu chłodniczego z kranika bo kapie(leci) przy odpalonym silniku.Na koniec zapytam ile płaciliście za ustawienie geometrii kół bo mnie skroili 200 zł.ale nie miałem wielkiego wyboru- brak w moich okolicach fachowców w tej dziedzinie.Jak ktoś szuka wałków i pierdół które pozostały po całym zabiegu niech pisze na Pm. Dzisiaj po dłuższej jeździe na trochę lepszej drodze zauważyłem jakby na wyższych obrotach bardziej drgał silnik i głośniej chodził.Nie miałem założonej osłony pod samochodem ale to chyba by na tyle nie wygłuszało.Mam do wymiany jeszcze całe sprzęgło + dwumas ,możliwe że to on jest odpowiedzialny za drgania których chyba nie było wcześniej (możliwe że były ale teraz jestem jakiś przewrażliwiony)W czwartek zabieram się za jego wymianę tylko dotoczę sobie trzpień ustalający tarczę sprzęgłową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Mam do wymiany jeszcze całe sprzęgło + dwumas zdecydowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirefire Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Mam do wymiany jeszcze całe sprzęgło + dwumas zdecydowanie ja też wymieniłem całe sprzęgło i dwumas nic nie pomogło, drgania zostały , więc skoro nie musisz, to ja bym się zastanowił i jeździł jak najdłużej< a parę zł w kieszeni. :gwizdanie: P.S. za geometrie zapłaciłem 60 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Mam do wymiany jeszcze całe sprzęgło + dwumas zdecydowanie ja też wymieniłem całe sprzęgło i dwumas nic nie pomogło, drgania zostały , więc skoro nie musisz, to ja bym się zastanowił i jeździł jak najdłużej< a parę zł w kieszeni. :gwizdanie: P.S. za geometrie zapłaciłem 60 zł bo dwumasy w przypadku 2.0 TDI sa juz zepsute jak wyjzdzaja z fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Zrobie male OT. Wczoraj kupilismy dla ojca Passata 2.0TDI 4x4 z silnikiem BMP 2007 r. Tez trzeba uwazac na cos w tym silniku? Bo przyznam szczerze, ze pracuje idealnie, cichutko, zadnych drgan na jalowym... moc OK [choc i tak muł ]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Zrobie male OT. Wczoraj kupilismy dla ojca Passata 2.0TDI 4x4 z silnikiem BMP 2007 r. Tez trzeba uwazac na cos w tym silniku? Bo przyznam szczerze, ze pracuje idealnie, cichutko, zadnych drgan na jalowym... moc OK [choc i tak muł ]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Flyer te same problemy co w A4 tyle ze silnik umieszczony poprzecznie wiec nie przenosi wybracji drgan i takichtam upiedliwych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Dzieki. Na razie jezdzi Niebawem rozrzad, wiec wymieni sie zabierak i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldekkk Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Po kilku godzinnej mordędze jestem po wymianie kompletnego sprzęgła.Nie "brzęgoli "-"tyrkota" podczas wy-sprzęglania jak to miałem wcześniej ale drgania "budą- autem" przy wyższych obrotach po eliminacji wałków pozostały.Motor chyba jednak głośniej chodzi jak już zamontowałem dolną osłonę tak mi się wydaje.Następna sprawa to zapomniałem dodać że podczas odpalania i gaszenia nie zauważyłem różnicy jak u kolegi @H4mm3R aby bardziej "kolebotało" silnikiem.Jeszcze jedno małe pytanie odnośnie autka . Jak najprościej byście podłączyli webasto?Mechanicznie wiem co i jak ,ale jak podpiąć się pod "dmuchawe"(odpalanie dmuchawy) aby błędów auto nie łapało? (na krótko jak podłączyłem zasilanie świruje)Wole się zapytać bo może ktoś już to przerabiał.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Z tym "kolebotaniem" silnika przy odpalaniu tylko mi się wydawało, chyba byłem zbyt przewrażliwiony po ostatnich problemach.... :gwizdanie: ogólnie wszystko działa cacy i jestem mega happy że mi budą nie buja i nie drga jak przyśpieszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się