Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bixenon Xenon od A do Z


poziek

Rekomendowane odpowiedzi

Zwroccie uwage na to ze ori bi xenon z czarnym srodkiem montowany w s4 b6 rozni sie wielkoscia soczewki(jest mniejsza)od ori bi xenonu z czarnym srodkiem montowanym w A4 B6

Tak naprawde do a4 b6 jest 5 rodzajow lamp

- zwykly odblysnik

- soczewka mala

- soczewka mala xenon

- soczewka duza bi xenon czarne wnetrze lampy

- soczewka mala bi xenon czarne wnetrze lampy,montowana do S4

Pominalem model cabrio i auta na rynek amerykanski

Jak rozróżnić lampy po numerach, chodzi o odróżnienie dużej soczewki Xenon Plus od małej soczewki Xenon Plus z S4 (oba wnętrza czarne) ?

I jeszcze jedno - czy warto szukać lamp Xenon Plus, czy lepiej dać komuś do modyfikacji zwykłe Xenony (zmiana soczewki/regeneracja odbłyśnika)?

Różnią się właśnie wielkością soczewki a co za tym idzie szerokością obwódki wokół soczewki

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie. Prawa lampa mi się nie samo poziomuje. lewa się ustawia zaraz po włączeniu świateł, natomiast prawa świeci bardzo w górę. Padł prawdopodobnie silniczek regulacji w lampie. Gdzie go dostanę kupić?

Wygląda on tak:

sPxg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, kupiłem od krisa bixenony jednak nie mogę ich wpakować w miejsce moich ksenonów. Bixenony wyglądają na za długie (tyłek z przetwornicą ) z lewej strony przeszkadza filtr powietrza a z drugiej mniejszy problem prowadnica na kable. Miał ktoś taki problem?

https://www.dropbox.com/s/uigisy3nnkk2406/20141126_100535.jpg?dl=0

Edytowane przez mikrus36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba chodzi o puszkę filtra powietrza a nie paliwa. Za prawą lampą jest uchwyt na kable który w wersji dla bixenon jest inny - po jego wymianie na prawidłowy lampa wchodzi idealnie. Koszt kilka zł w aso

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie. Prawa lampa mi się nie samo poziomuje. lewa się ustawia zaraz po włączeniu świateł, natomiast prawa świeci bardzo w górę. Padł prawdopodobnie silniczek regulacji w lampie. Gdzie go dostanę kupić?

Wygląda on tak:

sPxg.jpg

To w końcu oba się regulują czy tylko jedno? Nie masz błędów na komputerze? Sprawdź czy obie po włączeniu auta jadą w górę i w dół. Może masz tylko problem w postaci regulacji ręcznej tzn. że musisz sobie ręcznie wyregulować, a potem autopoziom będzie już ok.

Edytowane przez A4_Raf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba chodzi o puszkę filtra powietrza a nie paliwa. Za prawą lampą jest uchwyt na kable który w wersji dla bixenon jest inny - po jego wymianie na prawidłowy lampa wchodzi idealnie. Koszt kilka zł w aso

tak chodzi o powietrza, jakiś pomysł na tą lampę z lewej strony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba chodzi o puszkę filtra powietrza a nie paliwa. Za prawą lampą jest uchwyt na kable który w wersji dla bixenon jest inny - po jego wymianie na prawidłowy lampa wchodzi idealnie. Koszt kilka zł w aso

tak chodzi o powietrza, jakiś pomysł na tą lampę z lewej strony?

musi wejść, zapewne wiązke idącą do lampy masz napiętą do granic możliwości i stawia opór. Trzeba wiązkę zluzować, odpinając jeden klips pod nadkolem i wtedy lampa wejdzie - zostanie jeszcze 2cm luzu między przetwornicą a obudową puszki powietrza.

Przechodziłem z ksenon na biksenon i wiem co piszę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba chodzi o puszkę filtra powietrza a nie paliwa. Za prawą lampą jest uchwyt na kable który w wersji dla bixenon jest inny - po jego wymianie na prawidłowy lampa wchodzi idealnie. Koszt kilka zł w aso

tak chodzi o powietrza, jakiś pomysł na tą lampę z lewej strony?

musi wejść, zapewne wiązke idącą do lampy masz napiętą do granic możliwości i stawia opór. Trzeba wiązkę zluzować, odpinając jeden klips pod nadkolem i wtedy lampa wejdzie - zostanie jeszcze 2cm luzu między przetwornicą a obudową puszki powietrza.

Przechodziłem z ksenon na biksenon i wiem co piszę ;)

Tylko ja nawet nie podpinałem tutaj wiązki jeszcze w tym przyłożeniu;) wiązki te same będą pasować?

Edytowane przez mikrus36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiązki pasują tylko tak jak pisałem w lewej lampie trzeba ją przedłużyć. Tą puszkę filtra masz jakąś dzwiną - ja w AVF nie mam tego krućca co na foto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czytasz tego co piszę, odpinasz ją z jednego mocowania pod nadkolem i zyskujesz kilka cm wiązki


w profilu masz AWX 1.9tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, kupiłem siostrę bliźniaczkę :) mam dwa diesla - praca , benzyna - przyjemności ;)



Za prawą lampą jest uchwyt na kable który w wersji dla bixenon jest inny

Znasz może oznaczenie tego uchwytu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie. Prawa lampa mi się nie samo poziomuje. lewa się ustawia zaraz po włączeniu świateł, natomiast prawa świeci bardzo w górę. Padł prawdopodobnie silniczek regulacji w lampie. Gdzie go dostanę kupić?

Wygląda on tak:

sPxg.jpg

To w końcu oba się regulują czy tylko jedno? Nie masz błędów na komputerze? Sprawdź czy obie po włączeniu auta jadą w górę i w dół. Może masz tylko problem w postaci regulacji ręcznej tzn. że musisz sobie ręcznie wyregulować, a potem autopoziom będzie już ok.

Po włączeniu świateł ustawia się tylko lewa lampa. Natomiast prawa cały czas świeci w góre, nawet po włączeniu świateł prawa się nie ustawia. Na komputerze nie mam żadnych błędów

Edytowane przez r1grzegorz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ktoś z was ma seryjnie zamontowane bixenony lub zmieniał z xenona na bi dla silnika 1.8T? Jeśli tak prośba o zdjęcie jak macie zamontowaną prawą lampę (strona pasażera). W moim przypadku przeszkadza obudowa filtra powietrza. Obudowa filtra jest inna dla TDI i dla benzyny.


Panowie, czy ktoś z was ma seryjnie zamontowane bixenony lub zmieniał z xenona na bi dla silnika 1.8T? Jeśli tak prośba o zdjęcie jak macie zamontowaną prawą lampę (strona pasażera). W moim przypadku przeszkadza obudowa filtra powietrza. Obudowa filtra jest inna dla TDI i dla benzyny.

No i się wyjaśniło. Filtr powietrza może być różny w zależności na jaki kraj był robione. Ja auto mam ze Szwajcarii i jest założona obudowa filtra na kraje z zimny klimatem. Pytanie, czy ktoś może się bawił w przerabianie obudowy filtra i czy może mieć to wpływ jak go zmienię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bixenon kupić philips czy bosch, a może podróbki? D1s

Edytowane przez A4_Raf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bixenon kupić philips czy bosch, a może podróbki? D1s

Philips lub osram byle oryginalne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...