Flyer Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Tak niewiele brakło Było 490PS, ale 486PS to "bezpieczna" opcja Dobrze to musi się odpychać Kiedy w Płońsku będziesz? 8-10.11
KmK Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 A był czas, że chciałeś sprzedać i kupić v6 tdi Nie pij tyle.. Piękna moc, piękne auto! Nagraj 100-200 jak będziesz miał pod ręką z 500m prostej haha. Swoją drogą dawno Twoich postów nie widziałem, myślałem, że już Cię nie ma tutaj Nagram kiedyś coś na pewno, świeża obwodnica niedaleko domu, więc jest gdzie jeździć wieczorami Po 18:00 odbieram, więc pewnie jakieś wrażenia opiszę wieczorem, ale... nie będzie gdzie pojeździć jak będę wracał. Nie miałem nic sensownego do napisania, dlatego też po 7 latach na forum mam prawie 300 postów Cichociemne 500ps musi dawać radość Zwłaszcza w Stolnicy gdzie nowobogackich laików jakby więcej na 1m2
Dev Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 seryjne tłoki i korby ogarniaja taki przyrost ?
moskal Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 seryjne tłoki i korby ogarniaja taki przyrost ? nie maja wyjścia Gratki Fly
poziek Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 seryjne tłoki i korby ogarniaja taki przyrost ? Z choinki się urwałeś ? 600KM przyjmują
Wandej Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Tak niewiele brakło Było 490PS, ale 486PS to "bezpieczna" opcja Dobrze to musi się odpychać Kiedy w Płońsku będziesz? 8-10.11 Będę
Dev Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 seryjne tłoki i korby ogarniaja taki przyrost ? Z choinki się urwałeś ? 600KM przyjmują rzeźnia
Flyer Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 To samo FMIC - kiedyś każdy pakował ogromny, a ja mam przeciętny (spory, ale cienki i w połowie zasłonięty) i spokojnie da radę nawet do tych 600PS.
Artak Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Byłem przed południem u Witka z esą młodego i widziałem Twoją gotową do testów. Teraz chyba przydałby się hebel RS, miejsce jest. Edytowane 24 Października 2014 przez Artak
Flyer Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Byłem przed południem u Witka z esą młodego i widziałem Twoją gotową do testów. Teraz chyba przydałby się hebel RS, miejsce jest. Myslalem o tym, ale koszty tarcz i klockow odstraszaja
Ans Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Mega! auto idealne wedlug mnie, b6 kombi sline 2.7bit quattro tylko gazu brakuje Flyer mialbym prosbe, jakbys mial chwile czasu ogarnalbys pierwsza strone tematu bo kolegom chcialem pokazac Twoje auto (szczegolnie te zdjecia co masz awatar) a w 233 stronach trzeba szperać Edytowane 24 Października 2014 przez Ans
peacenotwar Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 seryjne tłoki i korby ogarniaja taki przyrost ? Z choinki się urwałeś ? 600KM przyjmują 600 baaaardzo ryzykowne, ale 500 na daily można mieć
Flyer Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Well... ...zapie*dala W końcu dokręca się migiem do 240-250 Za dużo nie polatałem, bo nie miałem przy sobie OC + brak badania technicznego, więc nie kusiłem losu. Kilka sprintów na II-III-IV biegu zaliczyłem i jest bajka. Na każdym biegu rwie jak głupie. Jestem szczerze ciekaw co się dzieje na fotelu pasażera
rodzyn889 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Super projekt szkoda, że zdjęcia nie działają
Flyer Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Zrobiłem szybki update na 1 stronie. Zdjęcia z kalkulatora
Wandej Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Michu nie chcę nic przewidywać ale jak zobaczysz rotory u mnie w parchu to chyba będzie zmiana koła A tak ogólnie Twoje auto jest kompletne
KmK Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Well... ...zapie*dala W końcu dokręca się migiem do 240-250 Za dużo nie polatałem, bo nie miałem przy sobie OC + brak badania technicznego, więc nie kusiłem losu. Kilka sprintów na II-III-IV biegu zaliczyłem i jest bajka. Na każdym biegu rwie jak głupie. Jestem szczerze ciekaw co się dzieje na fotelu pasażera Teraz to już chyba największe straty przez manual powstają Trudno przecież przy każdym sprincie trzymać gaż w podłodze podczas zmiany biegów Strasznie jestem ciekawy jak to jedzie 100-200. Co ty się o dowód martwisz, a kto Cie niby teraz złapie ?
Flyer Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 Michu nie chcę nic przewidywać ale jak zobaczysz rotory u mnie w parchu to chyba będzie zmiana koła Raczej nie. Nie widzą mi się rotory na B6. Chyba, że srebrne na ciemnym aucie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się