Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ponawiam pytanie ma ktoś schemat instalacji spryskiwaczy? Problem polega na tym ze po zmianie na depo spryski umarły

lampy dobrze podpięte , problem na tym że one mają pryskać przy włączonych światłach

Opublikowano

wogole nie pryskaja.... lampy dzialaja silniczki tez tylko brak spryskow jak daje zasilanie na same spryski to dzialaja czyli pompke wykluczam moze posiada ktos takowy schemat podlaczenia

Opublikowano

ok dorobione mocowania :thumbup1:

Opublikowano
:drunk::drunk:brawo
Opublikowano

mam pytanko odnośnie regulacji świateł! a mianowicie które kable z którymi podłączyć???

Do tej pory zrobiłem wszystko tak jak w 1 poście i ok. tylko nie mam podłączonych regulacji. Może ktoś zapodać jakiś szybki opisik :decayed::decayed::wink:

Opublikowano

Na pierwszej stronie w tabelce na samym dole jest "punkt" 5,6,7 (nr pinu w kostce + kolor w starej instalacji)

Opublikowano

no dobra pomęczę się :naughty: po prostu potrzebowałem mobilizacji :decayed:

Opublikowano

Witam

W swojej audicy przedliftowej obecnie mam lampy chyba Bosch'a , ponieważ wchodzą tam żarówki h7 h7 H1.

Chciałbym wrzucić coś nowego ale bez rzeźbienia. By wpakowaćpolifty trzeba rzeźbić , ponieważ są zespolone. A czy są jakieś lampy , w których nie będzie trzeba rzeźbić?

Zastanawiają mnie te:

LAMPY REFLEKTORY AUDI A4 B5 94-98 TUNING RINGI FK (3467384312) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Piszę że cena dotyczy 2 lamp oraz 2 kierunkowskazów czyżby były osobno?

Opublikowano

i nigdzie ich nie dostaniesz osobno jak by Ci się wyłamały,bo ori nie pasują a druga sprawa nie rób z audi bmw i to jeszcze po chińsku,wiertarka brzeszczot i tnij,nasze auta nie są nowe wiec czego tu się bać

Opublikowano

Rżnij pan :grin: Ja też obawiałem się cięcia błotnika ale poszło bez problemu, nawet bez użycia wiertarki, Najważniejsza jest odpowiednia pomoc :wink:

iWYtlOOiTW1598aeQvyAxAprFhHDPv8kZHbjoJYiYsw=w1117-h628-no

Opublikowano

W sprinterze też jest podobny ;-)

Opublikowano

Kup soczewki depo oddzielne takie jakie były w s4 z 98roku, wtyczki wszystko pasuje bez cięcia

Opublikowano

wymiana lamp to sama klasa bomba w sobie zwłaszcza na polift

Opublikowano

Niestety po stłuczce na parkingu jestem zmuszony zmienić lampy i mam teraz dylemat co wybrać , zespolone czy dzielone ? Zespolone ładniejsze ale jest sporo rezania , cięcie błotników , przerabianie wiązki i wtyczek , wychodzi że silniczki też do zmiany, no i ciekawe jak sie uda spasować zespolone lampy z całością , dzielone łatwiej spasować i pasują idealnie bez żadnych przeróbek , teraz miałem czarne ringi Depo i po 4 latach byłem zadowolony , co prawda ringi odłączyłem bo jakoś nie pasowały do 0000 ale po za tym lampy bardzo dobrej jakości . A jeszcze jedno pytanie , zmieszczą sie moje stare przetwornice w miejsce przetwornic w zespolonych valeo czy tam wejdą tylko przetwornice slim , w moich starych lampach depo było miejsce na przetwornice z tyłu lamp w dekielku i jest to bardzo wygodne bo nie trzeba kombinować gdzie zamontować przetwornice .

Opublikowano

w zespolonych lampach miejsce na przetwornice jest od dołu. ori przetwornice typu d2s przykręca się na 6 wkrętów. ale można wsadzić tam tez różne. i ogarnąć kable od dołu żeby po otwarciu maski nie było widać żadnych kabli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...