Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Audi S4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A już nie mówię o Anicie...:naughty::whistling:

Weź krzesełko, zajmiemy dobre miejsca :jerk:Fury to tylko przykrywka :grin:

czyli szykujesz sie na sprzedaż?

Na sprzedaż się nie zanosi... A nawet jakbym miał sprzedać to nie wiem jakie auto mogłoby S4 zastąpić więc musi zostać :decayed:

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam ten sam dylemat. Nie ma alternatywy. Chyba że przeszczep serducha do jakiejś nowszej budy.

Opublikowano
Mam ten sam dylemat. Nie ma alternatywy. Chyba że przeszczep serducha do jakiejś nowszej budy.

U mnie swapy nie wchodzą w grę więc mam jeszcze trudniej :decayed:

Opublikowano
Mam ten sam dylemat. Nie ma alternatywy. Chyba że przeszczep serducha do jakiejś nowszej budy.

To jest jedyna sluszna opcja, dlatego ja wybralem 2 lata temu :kox:

Opublikowano

ty miałeś łatwiej bo wkładali do B6 te silniki. niestety do innych modeli już nie i tutaj pojawia się problem z montażem i późniejszą awaryjnością

Opublikowano
ty miałeś łatwiej bo wkładali do B6 te silniki. niestety do innych modeli już nie i tutaj pojawia się problem z montażem i późniejszą awaryjnością

jak wkładali jak nie wkładali, choc na audizine jest teraz spooro projektów z 2,7 w innym nadwoziu:wink: nawet do passatów wkładają:facepalm:

Opublikowano

chodziło mi o to że do B6 chyba wkładali seryjnie w jakiejś ograniczonej liczbie sztuk. nie jestem pewny ale tak mi się wydaje

Opublikowano

w B6 nie było silnika 2.7 V6 BiT

byly silniki 2.4 i 3.0 V6

pomijam tutaj 4.2

Opublikowano

Było cos takiego jak AS4 od ABT, ale nawet google o tym mało wie:wink: takze nie realne raczej kupic fabryczne czesci do takiego modelu:wink:

Opublikowano
Było cos takiego jak AS4 od ABT, ale nawet google o tym mało wie:wink: takze nie realne raczej kupic fabryczne czesci do takiego modelu:wink:

tak ale było kilka sztuk z 2,7, o ceny lepiej nie pytajcie:decayed:

Opublikowano
ty miałeś łatwiej bo wkładali do B6 te silniki. niestety do innych modeli już nie i tutaj pojawia się problem z montażem i późniejszą awaryjnością

nie bylo fabrycznie 2.7T, ABT zrobilo troche takich aut.

a do czego Ty bys chcial wstawic 2.7?

Opublikowano
ty miałeś łatwiej bo wkładali do B6 te silniki. niestety do innych modeli już nie i tutaj pojawia się problem z montażem i późniejszą awaryjnością

Dobrym wyjściem jest S6 C5 + swap 2.7 :decayed:

Opublikowano

Dobrym wyjsciem to jest kupno RS6 C5 :decayed:

Opublikowano
Dobrym wyjsciem to jest kupno RS6 C5 :decayed:

Dobrym dla kogoś kto zarabia dyche miesięcznie i jest kawalerem :decayed:

Opublikowano

Już niedługo :kox:

416049_392904040775804_111672936_o.jpg

Opublikowano
Dobrym wyjsciem to jest kupno RS6 C5 :decayed:

Dobrym dla kogoś kto zarabia dyche miesięcznie i jest kawalerem :decayed:

ktory kawalek kupowalby wielkiego avanta? :grin:

S6 C5 + 2.7 to dobra opcja, ale tylko z k04, bo 2.7 po sofcie jedzie jak zdrowie V8.

Opublikowano
ty miałeś łatwiej bo wkładali do b6 te silniki. Niestety do innych modeli już nie i tutaj pojawia się problem z montażem i późniejszą awaryjnością

nie bylo fabrycznie 2.7t, abt zrobilo troche takich aut.

A do czego ty bys chcial wstawic 2.7?

a6 c6

Opublikowano

Nie wątpię ale po fotach widać że warto poczekać:naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...