Gracjan Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Opublikowano 16 Listopada 2012 Bez młota to i tak uj nie robota
mrogal Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Bez młota to i tak uj nie robota młotem nakurwiales to swoje cudo? bez filmiku nie uwierze nimac**ja
Gracjan Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Opublikowano 16 Listopada 2012 Bez młota to i tak uj nie robota młotem nakurwiales to swoje cudo? bez filmiku nie uwierze nimac**ja Gumowym bo gumowym ale nakurwiałem Nie byłem w stanie samą maszynką zagiąć na max
Dev Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 http://img577.imageshack.us/img577/8184/20121116112630kopiowani.jpg auto masz wypucowane na zicher ale piasta w zwrotnicy zayebana rdzą po uszy czesty bład przy montażu nowej tarczy
Gracjan Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 http://img577.imageshack.us/img577/8184/20121116112630kopiowani.jpg auto masz wypucowane na zicher ale piasta w zwrotnicy zayebana rdzą po uszy czesty bład przy montażu nowej tarczy Wszystko było czyszczone szczotką na wiertarce przy montażu, to tylko nalot, który w mojej opinii nic nie robi, najważniejsze żeby "grubszych spraw" nie było bo może tarcza nie przylegać tak jak powinna ale takie coś chyba w niczym nie przeszkadza
Dev Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 szczotką na wiertarce to możesz sobie czyścic fugi w łazience do tego trzeba mocnej szlifierki ze szczotą czołowo "pracującej" i jedzie sie z tym do gołego żelastwa potem delikatna warstwa jakiegoś syntetycznego smaru i można składac, jezeli tarcza jest używka to warto przejechac tez miejsce styku tarczy z piastą no ale nie tutaj wykłąd o tym :polew::polew:
Gracjan Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 szczotką na wiertarce to możesz sobie czyścic fugi w łazieńce do tego trzeba mocnej szlifierki ze szczotą czołowo "pracującej" i jedzie sie z tym do gołego żelastwa potem delikatna warstwa jakiegoś syntetycznego smaru i można składac, jezeli tarcza jest używka to warto przejechac tez miejsce styku tarczy z piastą no ale nie tutaj wykłąd o tym :polew::polew: Zapamiętane
Buba Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 szczotką na wiertarce to możesz sobie czyścic fugi w łazieńce do tego trzeba mocnej szlifierki ze szczotą czołowo "pracującej" i jedzie sie z tym do gołego żelastwa potem delikatna warstwa jakiegoś syntetycznego smaru i można składac, jezeli tarcza jest używka to warto przejechac tez miejsce styku tarczy z piastą no ale nie tutaj wykłąd o tym :polew::polew: mądraliński się znalazł. ja bym mu nie ufał.
slavko87 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Pokaz foto jak po zagieciu siedzi fela i ile tego nadkola wycioles
Dev Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 szczotką na wiertarce to możesz sobie czyścic fugi w łazieńce do tego trzeba mocnej szlifierki ze szczotą czołowo "pracującej" i jedzie sie z tym do gołego żelastwa potem delikatna warstwa jakiegoś syntetycznego smaru i można składac, jezeli tarcza jest używka to warto przejechac tez miejsce styku tarczy z piastą no ale nie tutaj wykłąd o tym :polew::polew: mądraliński się znalazł. ja bym mu nie ufał. tutaj na forum i tak nikt tego nie zauwazy :polew::polew:
Gracjan Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Pokaz foto jak po zagieciu siedzi fela i ile tego nadkola wycioles Nadkola i tak nie widać, wyciąłem tyle żeby nie tarło, wszystko zależy od koła, kwestia indywidualna A fotkę po zagięciu zrobię jak tylko aparat odzyskam ---------- Post dopisany 18-11-2012 at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2012 at 19:30 ---------- Tak jak pisałem... zdjęcia maszynki do nadkoli: No i błotniki po zagięciu Przypomnę jak było wcześniej...
Michał Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 wywinięte profi:thumbup1: zabezpiecz jeszcze ten rancik jakimś czymś antykorozyjnym, u mnie to samo, opona przytarła i ruda się pojawiła:kwasny: pytanie techniczne: nie da rady zakręcić tej maszynki bez demontażu hebli?
Gracjan Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 wywinięte profi:thumbup1: zabezpiecz jeszcze ten rancik jakimś czymś antykorozyjnym, u mnie to samo, opona przytarła i ruda się pojawiła:kwasny:pytanie techniczne: nie da rady zakręcić tej maszynki bez demontażu hebli? Zabezpieczone wszystko, jeszcze jak będę zakładał zimówki to jeszcze jedna warstwa baranka Maszynka, którą dysponowałem ma strasznie duży ten dystans z otworami na śruby i u mnie blokowało o zacisk... nie wiem jak to będzie jak będzie inny zacisk Na filmikach, które oglądałem w necie nigdy nie demontowano hebli ale też mieli dużo bardziej profi maszynki
Gracjan Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 Kilka spontanicznych fotek...
Kowi87 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 w końcu z podwórka wyjechałeś elegancko leży ta fela na B5:slina:
Arek956 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Ta felga jest przechooj, fajnie że je pomalowałeś w grafit bo dobrze to kontrastuje z satyną wokół okien, przy tych felgach ramka grilla w czerń mogłaby fajnie wyglądać Prawy bix jest zaparowany czy mi się wydaje? Bo mi bix-y od Grześka też ostatnio parują,też prawa lampa
Gracjan Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 lampa paruje? Auto świeżo po myciu i lekko zaparowało... Gwerty coś mówił że lampy przez chwilę mogą parować bo klej coś tam ma z wodą związanego Polubiłem tą felgę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się