Gość Murzyn Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 to ja przy jezdzie mieszanej 1.9 tdikiem 90 konnym robie 1200 km do 3 tys obrotow (54 litry) :a4fan: :a4fan: AHH 90KM to jak jest dobry to wącha ropę, a nie ją bierze. Jak sie turla, a nie jezdzi Mam ALH (troche inny, ale jednak 90KM) i to z 7 pali, bo trza cisnac ostro, zeby jakotako sie przemieszczac
letallec Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 On zrobił 920 km i to część na drogach gorszej jakości. Dziwne te spalanie Lukaszr Jak jechalem: Warszawa pulawska, krakowska, grojec, bledow, nowe miasto/pilica, przysucha, szydlowiec, krakow, nowy targ, szczawnica->>nowy targ, krakow, szydlowiec, przysucha, nowe miasto/pilica, biala rawska, mszczonow, wolica, raszyn,(sporo kombinacji, i dojazd do pulawskiej na wysokosci McDonalds), bp kolo tesco(kiedys geant). Wlasnie o to chodzi że drogi byly zajeb... Czyste, suchutkie i przede wszystkim maly ruch :> jechalem spokojnie, nie musialem nic wyprzedzac i nie bylem wyprzedzany. Tylko ostatnie 5 km do Szczawnicy to lód i ubity śnieg. Moze to zasluga UG7+ w rozmiarze 195/65/15
slaweq Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 Mi wczoraj na trasie Rzeszów-Lublin-Rzeszów + troche po Lublinie, razem 400 km wyszło spalanie 6,2 przy jezdzie dosc dynamicznej, także chyba nie tak najgorzej:) Niektórzy koledzy piszą o spalaniu rzedu 4,8 l..., jest to mozliwe, mi komp też pokazuje spalanie w granicach 5 l przy predkosci 90-100 km na 6 biegu.
mA4ciek Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 TTom3k Twoja niunia jest też tak paliwożerna? Ja teraz testuje na jeździe emeryckiej.... jak nie spadnie do 11 to bede się rozgladał za dieslem
pontek1201 Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 to ja przy jezdzie mieszanej 1.9 tdikiem 90 konnym robie 1200 km do 3 tys obrotow (54 litry) :a4fan: :a4fan: AHH 90KM to jak jest dobry to wącha ropę, a nie ją bierze. Jak sie turla, a nie jezdzi Mam ALH (troche inny, ale jednak 90KM) i to z 7 pali, bo trza cisnac ostro, zeby jakotako sie przemieszczac no co ty jak za miastem to parzylem do 130 km/h
chrapusta Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 panowie tylko diesle - na baku 900-1000 km zależy jak mocno się ciśnie - do baku wpada 60 litró + to coś co jeszcze jest w momencie zapalenia kontrolki rezerwy. wychodzi na prawde piękna średnia.
mcm Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 u mnie średnio 850 - 950 km na baku, ale ja cisne srednio 120 - 140 km/h
chrapusta Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 stą dwłąsnie ta różnica - dane które podają w testach robione sa przy 90 km/h - chodzi tutaj o ustawienie mapy wtrysku - odpowiednio masz je najkorzystnikej ustawione (jesli można tak powiedzieć) przy 30, 60 i 90 km/h - powyżej 120 to już leci w góre - ale przy 160-180 na autostradzie w niemczech to było na powziomie 8,8 litra przy 2000 km w dwa dni.
endriuu Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 ja przy obecnych temp. mam 10,5-11L miasto. nie cisne w lecie miałem 9,5L
Gość spedyt Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 Po przeliczeniu dwóch ostatnich tankowań spalanie zmniejszyło się o ok 1 litr na 100km Powód: opony zimowe węższe od letnich o 4 cm
spanky Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 zmiana na zimowe kapcie zaowocowala spadkiem spalania do 6.7l/100 km ...
slaweq Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Po przeliczeniu dwóch ostatnich tankowań spalanie zmniejszyło się o ok 1 litr na 100km Powód: opony zimowe węższe od letnich o 4 cm Ja też zmieniłem na węższe zimówki ale spadku spalania narazie nie odnotowałem Moze to wina niskich temperatur?
Flyer Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Ja jutro zakladam 225/50/17 na zime i jestem ciekaw jaki bedzie mialo to wplyw na spalanie (teraz mam chwilowo kapcie zimowe o rozmiarze 205/55/16).
lukaszr Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Ja jutro zakladam 225/50/17 na zime i jestem ciekaw jaki bedzie mialo to wplyw na spalanie (teraz mam chwilowo kapcie zimowe o rozmiarze 205/55/16). Będzie więcej palił.
endriuu Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Ja jutro zakladam 225/50/17 na zime To nie jest dobre rozwiązanie...
lukasgo3 Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 a u mnie spalanie 10l w trasie jak ciskam tak do 160 i ok 11 w miescie
Mad_MAX Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 Po zatankowaniu 70 litrow paliwa , zrobilem na baku 460km , 80% miasto / 20% trasa do 0 na komputerze
piesiu Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 W mojej niuni przy obecnych warunkach spalanie na trasie wynosi ok 5,5 l-6,5 l odpowiednio do prędkości 140-170 [km/h], a w mieście nie przekroczyło jeszcze 7,0 l, ale w końcu to diesel (który qva niestety ma swoje minusy)
Bogdanfb Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 ponad 1000 km na baku z różnymi prędkościami jazdy paliwo V-power diesel na autostradach jazda okolo 180 km/h
Flyer Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Ja jutro zakladam 225/50/17 na zime To nie jest dobre rozwiązanie... Niby czemu? Gdybym mial codziennie do czynienia ze sniegiem, lodem - to tak, ale 95% czasu tej zimy bede widzial czarny asfalt. Będzie więcej palił. To zes chopie ameryke odkryl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się