adrianus Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 musisz miec dobry uklad z kefirem, ze na biezaco Ci fure ogarnia:) kolega juz ponad rok czeka na swoje 2,2t do b2 jestem pelen szacunku dla Ciebie za ten projekt, na koniec w podsumowaniu nie zapomnij podac przyblizonej ilosci roboczogodzin i kasy jakie to audi wciagnelo:)
Przemo 78 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Jak dla mnie to mega bomba sam bym się tak zabawił. Pełen Szacun, czekam na dalsze sprawozdanie i trzymam kciuki
cowboy Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 za chłodzenie R32 turbo bedzie odpowiadać ta o to mała chłodnica o wymiarach rdzenia 725x480x40mm + 2 wentylatory pchające o śrenicy 14 cali każdy jest to największa chłodnica jaką znalazłem w katalogu nissensa, no i oczywiście cała z aluminium i wloty po jednej stronie, oryginalnie oczywiście VAG, a konkretnie audi A8 D3 4.2 V8 polecam dla osób szukających wydajnych wymienników ciepła.. zaczałem też dłubać kolektor ssący - na razie mam flansze wycięta (dzieki Guzior) robią się trąbki, zaplanowałem juz wstępnie plenum - bede w weekend w Ketrzynie to przymierze to wszystko, trzeba bedzie lekko wyportować głowice bo dałem ciutke większe wloty we flanszy, przepustnice mam z mustanga 80mm, tez jeszcze flansze trzeba zrobić.. powoli do przodu..
SKIBA29 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Przeglądam ten temat Wielki szacunek dla GOŚCIA Pozdrawiam.
cowboy Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 Kiedy w koncu bedzie koniec ? jak bedzie skonczone powoli do przodu, taki projekt kosztuje dużo pięniędzy i roboczogodzin pracy i myslenia... ale juz widać że coś z tego bedzie moze wrzuce jakies fotki po weekendzie
cowboy Opublikowano 27 Września 2011 Autor Opublikowano 27 Września 2011 no więc silnik juz wisi na swoich łapach (w koncu) skrzynia prawie tez.. ale fotki wrzuce jak juz bedzie wszystko finalnie skonczone w kwestii podłogi (customowe podłużnice), łap i maglownicy - na razie jest sajgon ale juz wszystko rozkminione z chłodnicą - powinno być wystarczająco wydajne 8 3calowych rur od wlotów naca do zabudowanej chłodnicy kupiłem też troche gadżetów, jutro odbieram jeszcze trabki do dolotu, flansze z wycniania laserem .. to moze wrzuce jakies foto za niedługo wyjeżdżam za granice na 2 tyg, wiec w Kętrzynie bede znowu pewnie w połowie października...wtedy bedzie big update [br]Dopisany: 23 Wrzesień 2011, 12:16_________________________________________________zeby nie było ze nic sie nie dzieje umyłem troche z syfu compomotivy, do upalania chyba nie trzeba bedzie ich malowac bywszy we wrocku odebrałem w koncu szyby z poliweglanu (juz foty wrzucałem) z wlotami NACA ale tez panel do zegarów - mam juz kupione cisnienie oleju do kompletu DEFI tylko jeszcze w USA lezy na razie jeszcze szybka oklejona folią trzeba było zrobić mocowania i wyfrezować troche - kolega qpeciarz ładnie to zrobił ! silnik juz sam wisi na swoich łapach od jakiegoś czasu - przymiarka FMICa powstanie tez kolektor ssacy dwukomorowy coś na wzór tego w tym celu dorobione zostały trabki z rurki 48mm - pole wlotu w głowicy 16 cm2 podziękowania do Guziora z BRmotoRS za wykonanie ! do tego jeszcze mam wycięte flansze pod kolektor wydechowy i przepustnice 80mm kupiłem tez wlew paliwa z R8 bo okaząło sie że seryjny nie zadziała z custom zbiornikiem - nie wiem co z tym jeszcze zrobie ale taki gadget kupiłem pod wpływem chwili troche jakiś perdołek dokupiłem ... za 3 tygodnie moze bedzie cos mozna wiecej pokazac ogóleni auto jest bez podłogi, robią się nowe mocniejsze podłużnice przez całą długość auta i mocowanie tej ogromnej skrzyni, potem magiel i bedzie z górki
by7 Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 oooooooo Qur... co tu się w ogóle dzieje brawo stary.
letallec Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Niezly projekt . Dodaje do obserwowanych
cowboy Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 pare gratów z hameryki Defi cisnienie oleju + czujnik temepratury (jeszcze nie wiem czy bedzie to olej czy woda - wyświetlanie na display) tym samym jest juz komplet customowych zegarów mam zatem nadmiarowo kupiony zegar Greddy do cisnienia oleju - jak ktoś zainteresowany rozstane sie z nim za 350 PLN jakas taka jeszcze dodatkowa podstawka przy czujniku - nie wiem po co to jest ? no i pedaliera tiltona, nowa seria z aluminium mozna sobie przesuwac gora - dół nakładki zmieniając przełożenie pedału oraz na boki - zmiana rozstawu - bardzo fajne pedałki
Przemo 78 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 No właśnie czekam i czekam na jakieś nowe wieści i foto a tu nic nie słychać
AMON Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Ta felga chyba by tutaj pasowala do projektu :gwizdanie: http://allegro.pl/bmw-m3-e30-wyscigowe-felgi-17-bbs-rs-oz-i1995111501.html
cowboy Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 nowy FMIC z iveco pewnie na 600KM styknie dziwne wloty wewnątrz - takie dodatkowe uzebrowanie kanałów ma pomóc w chłodzeniu ? oryginalnie jest w 6 litrowym dieslu wiec przepływ powinien byc OK mam taki sam ale uzywany i troszke juz utlenione lamelki w 3 górnych rzędach, w kazdym razie wygląda to tak podczas przymiarki, dodatkowo bedzie on zabudowany w sensie takie kierownice powietrza na powierzchnie: bak, bak miał byc pierwotnie mocowany jak w oryginale czy pomiedzy tylnymi nadkolami i z takim założeniem był kupiony: ale bedzie za tylnym dyfrem coś tak jak w nisaanie TOMSONa chłodnica bedzie na stojaka z tyłu zamocowanie baku nizej to jednak najlepsze rozwiązanie, bo masa bedzie niżej, a to jakies 50kg, bedzie mozna zabudowac scianke grodziową, bedzie mozna wykorzystac seryjny wlew paliwa (wczesniej wypadał na podszybiu) - ogolnie same plusy niestety bak trzeba bedzie zmniejszyc o 1/4 po szerokości i podciąć lekka na mocowania drązków w tylnych sankach - pojemnośc zmniejszy sie z 75 do około 45-50L ogólnie byłem dzisiaj obudzic audi i Kefira z zimowego snu, na szczescie wszystko odtajało i mam nadzieje prace ruszą na nowo przymierzylismy dzisiaj wszystko finalnie, wszystko juz dokładnie wiadomo, co i jak bedzie, zmiesci sie wydech 3 cale do samego konca, ogólnie wszystko za***iście pasuje i jak bedzie tak jak to dzisiaj załozylismy to bedzie naprawde fajne auto, co prawda zbudowane od podstaw no nowo, nie spodziewałem sie zaczynając projekt ze zrobie w nim tyle zmian pedały rekaw i lewarek, który spasował idealnie kupiłem kiedys dla jaj wlew z audi R8 okazuje sie ze to za***iście fajny wlew i bedzie zamontowany aha no i zrobiłem projekt wydechu fajnie zrobiony wydechu z boku: bedzie coś jak powyżej tylko bez wystającej rury - coś jak ponizej wiem ze ciagle mało pokazuje konkretów, moze co poniektórzy bedą zawiedzeni ze auto jeszcze nie jezdzi... ale Ci co kiedyś zrobili cos wiecej niz zwykłego swapa wiedzą ile to jest czasu, roboty i kasy żeby cos porządnie zrobić magiel juz zamontowany, pasuje wszystko z drążkami , mocowanie skrzyni tez juz jest z wykorzystaniem oryginalnej poduszki działającej w dwie strony..najnizszym punktem podwozia bedzie skrzynia i miska olejowa... podłoga w przedziale pasażerskim az do konca auta bedzie płaska jak stół, z tyłu oczywiście bedzie sie lekko unosić zeby to robiło za dyfuzor kanał jest tak ogromny ze pomiesci wszytskie instalacje, wał, wydech, rury do chłodnicy itd mysle ze za miesiąc jak pojade to beda juz takie ładniejsze fotexy jak sie Kefirsky spręzy z robotą
GRYFI Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 najbardziej rozbudowany projekt jaki widziałem.
Paweł Olsztyn Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 najbardziej rozbudowany projekt jaki widziałem. Po prostu mało projektów widziałeś, zajrzyj na zagraniczne fora Jednak fakt projekt robiony z rozmachem tylko żeby wystarczyło cierpliwości
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się