endriuu Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Cytat z postu kilka stron wcześniej: "Koledzy i ja się zwracam z prośba jaki wlać olej????? Autko A4 1.9 TDI 2003 131 Ps silnik ma oznaczenie AWX Przebieg około 210.000(135.000 mil) -samochód miał lany ostatnio olej 5w-30 - wcześniej jakiś meches wlał 10w-40 Teraz niestety muszę wymienić uszczelki bo zaczął przeciekać Dlatego zwracam się z gorącą prośba jaki olej wlać???? Z góry dziękuję za pomoc" Tak więc sprawa nie jest taka prosta. 1. sadze ze przed sprzedaza do silnika byl wlany jakis zageszczacz zapewne zeby nie bylo wyciekow. pozniej silnik zostal umyty. 2. w przypadku silnika z PD za duzo wyboru nie masz w zakresie wyboru olejow. 10w40 w silnikach z PD.... szkoda gadac. 3. nawet jezeli silnik sie rozszczelni to, lepiej wymienic uszczelniacze walu? czy turbine, z pompowtryskami? 4. specjalne oleje do PD do nie tylko marowanie pompowtryskow, rowniez mniejsza liczba osadow w komorze spalania. [br]Dopisany: 05 Październik 2010, 10:05_________________________________________________ Forum radzi: zacznij od przeczytania pierwszego postu. Uwielbiam te bajki o rozszczelnionym silniku Ludzie wierzą w nie tak jak małe dzieci w św. Mikołaja. jak do tej pory zaden ze znanych mi silnikow nie zaczal przeciekac po przesiadce na syntetyk, znam motor z przebiegiem 400.00o ktory po mineralu bez zadnych czarow-marow, odczyniania i roznych tego typu dzialan, jezdzi aktualnie (40.ooo km)na sytetyku. nic nie cieknie, chyba ze wlasciciel uzupelniajac olej nie trafi do wlewu oleju. potwierdzam
manny90 Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Ja również zalałem full syntetyk po zakupie. Nalatane w tym momencie 225000, nie wiem co było lane wcześniej, żadnych problemów, wycieków... Wystarczy przeczytać pierwszy post, tam są wszystkie odpowiedzi.
Gość leonikers Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Panowie przymierzam się do wymiany oleju, poprzedni właściciel zalewał taki Są też z czerwoną nakrętką ale moim zdaniem niczym sie nie różnia.. Ale wyczytałem w tym wątku ze do mojego 2.0 BPW z DPF trzeba koniecznie z normą 507 ? czy ten Castrol jest zły? Co więc wybrać w takim razie??
Musashi Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Panowie przymierzam się do wymiany oleju, poprzedni właściciel zalewał taki Są też z czerwoną nakrętką ale moim zdaniem niczym sie nie różnia.. Ale wyczytałem w tym wątku ze do mojego 2.0 BPW z DPF trzeba koniecznie z normą 507 ? czy ten Castrol jest zły? Co więc wybrać w takim razie?? ten olej do twojego silnika sie nie nadaje. posiadasz dpf wiec 507.00. castrol edge bez szalu jest - jezdzilem na nim.
Gość leonikers Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 znalazłem taki czy będzie dobry?? czy Mobil 1 507.00 mają tylko te z zieloną etykietą??
macieek Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 znalazłem taki czy będzie dobry?? czy Mobil 1 507.00 mają tylko te z zieloną etykietą?? Spojrz na sama gore tego watku a dowiesz sie czy jest dobry.
Gość leonikers Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 teraz zadam lamerskie pytanie ale czy jest roznica miedzy tymi z zielona nakrętką a złotą?? czy to poprostu nowy design ?
macieek Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Nie wiem co z nakretkami ale jezdzilem na mobilach i castrolach (pelnych syntetykach rzecz jasna) i zauwazylem, że na oleju Motul Specyfic, silnik ciszej pracuje zaraz po odpaleniu i zmniejszyl sie tez pobor oleju. Wiec nie wiem czemu sie tak przyczepiles do tych "markowych" podrobek Wogole jakbys poczytal troche tego watku (bylo chyba juz wszystko powiedziane o olejach tutaj) to wtedy troche by sie zmienil Twoj poglad na temat olejów i dowiedzialbys sie wielu ciekawych rzeczy na ich temat. Zapraszamy do lektury :>
Carlos* Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Panowie a olej MIDLAND 5W40?ma zamiar tym zalać? nie znam Midland to bardzo dobre oleje sa w 100% syntetyczne , lecz są trudno dostępne i przez to mało popularne. Produkowane w szwajcarji. Nie polecam natomiast Mobila 1 esp 5w30. Właśnie ostatnio jeżdżąc na tym oleju padł silnik przy przebiegu 140 kkm co prawda nie w audi ,ale w mercedesie. Olej z pewnego źródła , żeby nie było domysłów , że lałem podróbke.Także ja się przesiadam z tego oleju który mam jeszcze zalany w Audi na razie na Motula 5w30 504/507 ,ale też na krótko bo też nie ma za specjalnie dobrych parametrów. Są oleje dużo lepsze....... podaj jakis duzo lepszy olej bo mnie zaciekawiles Proszę bardzo porównaj ze specyfikacja motula ogólno dostępną w necie i zerknij na różnice a..... i cena dużo niższa
falisty1 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Ktoś coś wie o tym sprzedawcy? http://allegro.pl/show_user.php?uid=16036377 ja zamówiłem u niego MOTUL 505.01 5L 109zł razem z filtrem oleju MANN HU 726/2X 23zł więc wyszło mnie razem 152 zł z kosztami przesyłki.Czy to nie trochę niska cena skoro na stornie motul.pl 5L kosztuje ok 250 zl. Olej posiada datę produkcji na dole po lewej stronie z czerwca 2010, opakowanie wygląda na oryginalne ze wszystkimi opisami i nie budzi żadnych zastrzeżeń . Czy ktoś kupował u tego użytkownika?
NYNA Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 A nie lepiej było zamówić z pewnego i sprawdzonego źródła: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=44215.0
Armi Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Ktoś coś wie o tym sprzedawcy? http://allegro.pl/show_user.php?uid=16036377 ja zamówiłem u niego MOTUL 505.01 5L 109zł razem z filtrem oleju MANN HU 726/2X 23zł więc wyszło mnie razem 152 zł z kosztami przesyłki.Czy to nie trochę niska cena skoro na stornie motul.pl 5L kosztuje ok 250 zl. Olej posiada datę produkcji na dole po lewej stronie z czerwca 2010, opakowanie wygląda na oryginalne ze wszystkimi opisami i nie budzi żadnych zastrzeżeń . Czy ktoś kupował u tego użytkownika? Wystarczy poczytać komentarze, żeby wiedzieć że gość kręci :gwizdanie: Ale polaczek woli chociaż 10zł oszczędzić :doh1:
ZuKeRs Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Czy ktos zauwazyl roznice w spalaniu <-mniejsze tarcie lozysk czy w zuzyciu oleju po zastosowaniu Motule Engine Clean przed wymiana oleju. Warto to zalac?
endriuu Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 b7 116 km 1.9tdi jaki motul jak z DPF to 8100 X-clean+ 5W-30 jak bez to MOTUL SPECIFIC VW 505.01
Piechol Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 b7 116 km 1.9tdi jaki motul jak z DPF to 8100 X-clean+ 5W-30 jak bez to MOTUL SPECIFIC VW 505.01 chyba odwrotnie chyba nie
skrab Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Bez DPF jest silnik z kodem BKE to w końcu jaki olej?
Piechol Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Bez DPF jest silnik z kodem BKE to w końcu jaki olej? norma 505.01 np. MOTUL SPECIFIC VW 505.01
mily Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Trochę się pogubiłem. Polecany olej przez Was to: SPECIFIC VW 505.01 SPECIFIC VW 506.01 SPECIFIC VW 507.00 a na stronie producenta jest napisane: 8100 X-cess 5W-40 6100 Synergie+ 10W-40 4100 Turbolight 10W-40 Mam obecnie A6 z silnikiem AFF i jeżdżę na jakimś Castrolu 10W-40 (mogę sprawdzić dokładnie jaki typ), Zrobiłem ok 3000 km i narazie oleju nie ubywa. Co zalać ?? Trochę poczytałem i chciałbym zalać Motul-em, tylko się pogubiłem i nie wiem którym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się