yahoo Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Ja mam dylemacik, wlałem Motula w tym roku 8100 xcess i hmmm albo to zbieg okoliczności albo zaczęły stukac z rana popychacze. Nie wiem co było wlane wcześniej więc to może też wina tego. Natomiast pytanie lepiej wlać następnym razem Motula czy Liqui Moly ?
rikardo Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Ja mam dylemacik, wlałem Motula w tym roku 8100 xcess i hmmm albo to zbieg okoliczności albo zaczęły stukac z rana popychacze. Nie wiem co było wlane wcześniej więc to może też wina tego. Natomiast pytanie lepiej wlać następnym razem Motula czy Liqui Moly ? Stukają cały czas czy tylko po pierwszym uruchomieniu? Przy hydraulicznych popychaczach może zastukać co jest spowodowane tym, że olej musi do niego dotrzeć zwłaszcza po nocnym postoju.
m@riucha Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Ktoś coś wie o tym sprzedawcy? http://allegro.pl/show_user.php?uid=16036377 ja zamówiłem u niego MOTUL 505.01 5L 109zł razem z filtrem oleju MANN HU 726/2X 23zł więc wyszło mnie razem 152 zł z kosztami przesyłki.Czy to nie trochę niska cena skoro na stornie motul.pl 5L kosztuje ok 250 zl. Olej posiada datę produkcji na dole po lewej stronie z czerwca 2010, opakowanie wygląda na oryginalne ze wszystkimi opisami i nie budzi żadnych zastrzeżeń . Czy ktoś kupował u tego użytkownika? Wystarczy poczytać komentarze, żeby wiedzieć że gość kręci :gwizdanie: Ale polaczek woli chociaż 10zł oszczędzić :doh1: A z czego wnioskujesz że gość kręci? Jakieś dowody że sprzedaje podróby? Sam zastanawiam się czy u niego kupić, zawsze parę groszy do przodu tym bardziej że wystawia faktury więc jakby sprzedawał podróby to zawsze można tym faktem zainteresować Motula
Ponio1767 Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Ktoś coś wie o tym sprzedawcy? http://allegro.pl/show_user.php?uid=16036377 ja zamówiłem u niego MOTUL 505.01 5L 109zł razem z filtrem oleju MANN HU 726/2X 23zł więc wyszło mnie razem 152 zł z kosztami przesyłki.Czy to nie trochę niska cena skoro na stornie motul.pl 5L kosztuje ok 250 zl. Olej posiada datę produkcji na dole po lewej stronie z czerwca 2010, opakowanie wygląda na oryginalne ze wszystkimi opisami i nie budzi żadnych zastrzeżeń . Czy ktoś kupował u tego użytkownika? Wystarczy poczytać komentarze, żeby wiedzieć że gość kręci :gwizdanie: Ale polaczek woli chociaż 10zł oszczędzić :doh1: A z czego wnioskujesz że gość kręci? Jakieś dowody że sprzedaje podróby? Sam zastanawiam się czy u niego kupić, zawsze parę groszy do przodu tym bardziej że wystawia faktury więc jakby sprzedawał podróby to zawsze można tym faktem zainteresować Motula Ja wlasnie kupilem z tej aukcjii olej i wszystko jest ok good bez obaw.co do komentarzy to sie kolego mylisz XD stosunek 3 negatywne vs 5000 pozytywow mowi samo za siebie naughty
endriuu Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Motul 8100 x-cess kosztujacy ok 100 PLN - musi byc z nim cos nie tak. Ja tylko moge zapewnic, ze Dzik z forum ma Motula ciagniętego wprost z Niemiec - dobry produkt musi kosztować.
RobertSmolka Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Zna ktoś temp płynięcia 300 V Competition 15w50 ?
Musashi Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Motul 8100 x-cess kosztujacy ok 100 PLN - musi byc z nim cos nie tak. Ja tylko moge zapewnic, ze Dzik z forum ma Motula ciagniętego wprost z Niemiec - dobry produkt musi kosztować. dokladnie tak samo mysle. w tej kwocie jeszcze zarobek musi byc...
Greg a4 Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 A ja znalazłem taki Mobil1 0W40 -tylko w Norwegii bo tutaj jestem .Koszt 1 litr a nawet to nie jest litr tylko jakieś 0,96l to 99 Nok =49zeta .Na opakowaniu napisane było made in U.S.A .Czy .sądzicie że może przewyższyć Motula? http://www.mobiloil.com/USA-English/MotorOil/Oils/Mobil_1_0W-40.aspx i jeszcze specyfikacja dla zainteresowanych na dole po prawo
andegrand Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 http://allegro.pl/motul-6100-synergie-10w-40-5l-promocja-i1265765397.html
yahoo Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Ja mam dylemacik, wlałem Motula w tym roku 8100 xcess i hmmm albo to zbieg okoliczności albo zaczęły stukac z rana popychacze. Nie wiem co było wlane wcześniej więc to może też wina tego. Natomiast pytanie lepiej wlać następnym razem Motula czy Liqui Moly ? Stukają cały czas czy tylko po pierwszym uruchomieniu? Przy hydraulicznych popychaczach może zastukać co jest spowodowane tym, że olej musi do niego dotrzeć zwłaszcza po nocnym postoju. Tylko z rana albo po dluszym postoju okolo 5 sekund góra klepią a potem spokój.
rikardo Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Tylko z rana albo po dluszym postoju okolo 5 sekund góra klepią a potem spokój. Mam podobnie i występowało to u mnie na oleju Shella, mobila i motula. Podobno na Liqui Moly to nie występuje ale nie chcę mi się coś w to wierzyć. Nie wiem jak twoje popychacze ale moje są jeszcze z pierwszego montażu i jakiś tam stopień zużycia mogą już mieć a jeszcze obecnie gdy zrobiło się zimno mogą hałasować przy pierwszym starcie. Miałem kiedyś zamiar zastosować dodatek Liqui Moly wyciszający popychacze ale znajomy odradził mi to stwierdzając, że dobrze to robi ale dla producenta, a jeżeli już nastąpiło naturalne zużycie to tylko wymienić część na nową. Jeżeli chodzi o tego X-cessa to trudno winić go o to, że popychacze stukają bo nie wiadomo jak dbał o silnik poprzedni właściciel i jak często robił wymiany oleju.
hornet Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 http://allegro.pl/motul-6100-synergie-10w-40-5l-promocja-i1265765397.html Ja to zalałem i jakoś nic się nie dzieje. Płaciłem 120 za 5L jakiś t ani ten.
Musashi Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Ja mam dylemacik, wlałem Motula w tym roku 8100 xcess i hmmm albo to zbieg okoliczności albo zaczęły stukac z rana popychacze. Nie wiem co było wlane wcześniej więc to może też wina tego. Natomiast pytanie lepiej wlać następnym razem Motula czy Liqui Moly ? Stukają cały czas czy tylko po pierwszym uruchomieniu? Przy hydraulicznych popychaczach może zastukać co jest spowodowane tym, że olej musi do niego dotrzeć zwłaszcza po nocnym postoju. Tylko z rana albo po dluszym postoju okolo 5 sekund góra klepią a potem spokój. moze wartoby sie im przyjrzec a nie szukac oleju jako winnego?
Gość DiM Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 jaki polecacie olej to AKN który jak to v6 TDI lekko się poci - co by maxymalnie zminimalizować wyciek
m@riucha Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Mam teraz zalany Motul 505.01 5w40 i zastanawiam się czy zmienić go na polecany przez niektórych Millers Oils xfe-pd http://www.millersoils.pl/shop/millers-oils-xfepd-5w40-diesel-p-53.html czy ponownie zalać Motula?
macieek Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Mam teraz zalany Motul 505.01 5w40 i zastanawiam się czy zmienić go na polecany przez niektórych Millers Oils xfe-pd http://www.millersoils.pl/shop/millers-oils-xfepd-5w40-diesel-p-53.html czy ponownie zalać Motula? Niby ok ten olej gdyby nie: "Wysokiej jakości półsyntetyczny olej SAE 5W40 do samochodów Diesel oficjalnie zaakceptowany przez firmę Volkswagen" Ja tam wole zalewac pelne syntetyki ale porownaj sobie parametry motula z tym olejem i dokonaj wyboru. Ja narazie zostaje z motulem
sieczek27 Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 potrzebuje oliwe do mojego i niewiem czy wybrac castrola 5w 40(turbodiesel) czy motula i niewiem jaki motul tyle ze oliwa ma byc nie z allegro tylko z zaufanego zrudla czyli z forum wiem ze ma dzik motul a castrola od kogo polecacie ?
Leman Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 lej motula od dzika sprawdzona oliwa i chyba najlepsza
mailcatch Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Witam .. Mam pytanie odnoście kilku wypowiedzi. Są osoby które stosują (mimo, że nie muszą bo nie maja DPF-a) motula 507.00 i wymieniasz go jednak normalnie co 10- 15 tys. Możecie mi zdradzić dlaczego akurat ten wariant ? dziwi mnie to gdyż : - motul 505.01 ma lepsza lepkość w całym zakresie niż 507.00 i 506.01 - motul 505.01 jest tańszy niz 507.00 i 506.01 - choć to mniej istotna kwestia - motul 505.01 jest 5W a 507.00 jest 0W - gdzieś czytałem ze do uturbionych samochodów nie stosować 0W Na pewno jest w tym jakis cel stąd pytam. Najbardziej zastanawia mnie to, że motul 505.01 jest znacznie lepszy (ma wieksza lepkość w całym zakresie) niz 507.00 i 506.01 Stąd dziwi mnie to zachowanie kupowanie czegoś droższego na pozór gorszego ?
endriuu Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Bo ludzie myślą, ze jak drozszy to lepszy. Do PD bez DPFa najlepszy jest Specyfic 505.01.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się