alf Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Dlatego teraz jest Motul od Toma, jakoś wcześniej nie wpadłem że olej podrabiają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Witam, wyglada na to ze symbol EU jest dawany wteczas jesli dany olej jest produkowany na licencji w ktoryms z krajow Uni. Ale nie w kraju pochodzenia danego oleju. Jesli chodzi o opakowania to sprawa jest prosta. Dana firma olejowa np. Castrol podpisuje umowe o produkcje na ich licencji oleju w Polsce np. rafineria Gdansk. I polska rafineria robi ten olej, ale Niemcy dostarczaja swoje opakowania. Albo w jezyku Niemiecki lub Angielskim. Nie wierzcie prosze ze ktos przywozi do Polski olej w bankach 4-5 litrowych. Wystarczy pojechac na Cło i kogos zaprzyjaznionego spytac czy widzieli tira z takimi bankami. Jesli juz to conajmiej sa to 208 litrowe beczki ktore sa potem w Polsce rozlewane. Ale to tez tylko Motul. Castrol i Mobil sa napewno robione w Polsce. Nie wiem, ale moge podejrzewac ze Motul tez sie juz dogadal z Polska i ze produkcja jest robiona w w ktorejs z naszych rafinerii. Bo skad nagle taka cena? Rok temu ponad 200zl za 1L. A teraz ok. 100zl. Przeciesz mamy kryzys i wszystko drozeje, a Motul nagle potaniał. Podejrzewam dalej ze jedyny olej ktory jest nie zrobiony w Polsce to LM, ale kto to wie. Choc cena wskazuje na to ze moze to byc originalny olej z Deutschland . Szkoda ze nie mamy kogos kto pracuje w rafinerii, byly by to najbardziej wiarygodne informacje. I jeszcze na koniec, czytalam gdzies z miesiac temu, ale sorry nie pamietam gdzie to bylo. Wiec jeden z dystrybutorow, chyba oleju Mobil robil wiosena promocje i do kazdej kupionej beczki 208L dodawal gratis 10 sztuk opakowan 4L. Reszte oczywiscie musi sobie handlarz kupic sam. I lejemy olejek do butelek. :gwizdanie: No to pozdrawiam milo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Jestem ciekaw czy oleje Valvoline są podrabiane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Motul jest robiony i rozlewany tylko we Francyji. Mozna to sprawdzic po nr kadzi na opakowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Valvo jest rozlewane w Holandii,na LM napisane jest made in germany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar77 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Panowie, kupiłem właśnie moje cudo i chce wymienić olej i nie mógłbym nie zapytać co sądzicie o tym oleju castrol edge turbo diesel 5w-40. Z historii auta widzę że kolejni właściciele lali ten sam. Czyli lać tan sam? [A4 B6 1,9 TDI Automat bezstopniowy] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszcz_kierownicy Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Panowie, kupiłem właśnie moje cudo i chce wymienić olej i nie mógłbym nie zapytać co sądzicie o tym oleju castrol edge turbo diesel 5w-40. Z historii auta widzę że kolejni właściciele lali ten sam. Czyli lać tan sam? [A4 B6 1,9 TDI Automat bezstopniowy] Leje ten sam i jest spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ponio1767 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Witam,mam takie pytanie.Moje autko do czasu przybycia do Polski z Włoch latalo na oleju Agip 7007 SAE0W-30 nawet niewiem dlaczego na takim jezdzilo i czy dobry on jest ,bo rzadko go mozna spotkac u nas,alegro itp ;p ,ale przejde do rzeczy,ostatnio spotkalem sie z kolesiem co a taki sam wozek tylko inny silnik i powiedzial mi abym jezdzil na Castrol'u 5W-30, a nie na Motulu ktorego wlalem jak autko tutaj przywedrowalo,powiedzial ze do przebiegu 200-250km auto powino jezdzic na 5W-30 a nie na 5W-40 jak ma Motul,wiec teraz to juz niewiem ,nastepnym razem mam zmienic olej na Castrol z ta 5W-30 norma czy mam dalej zostac przy Motulu ?? i lac go jak do tej pory ?? .pozdrawiam.Powiem ze auto ma przejechane 158kkm bez cofanego licznika <- pewne zrodlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Witam,mam takie pytanie.Moje autko do czasu przybycia do Polski z Włoch latalo na oleju Agip 7007 SAE0W-30 nawet niewiem dlaczego na takim jezdzilo i czy dobry on jest ,bo rzadko go mozna spotkac u nas,alegro itp ;p ,ale przejde do rzeczy,ostatnio spotkalem sie z kolesiem co a taki sam wozek tylko inny silnik i powiedzial mi abym jezdzil na Castrol'u 5W-30, a nie na Motulu ktorego wlalem jak autko tutaj przywedrowalo,powiedzial ze do przebiegu 200-250km auto powino jezdzic na 5W-30 a nie na 5W-40 jak ma Motul,wiec teraz to juz niewiem ,nastepnym razem mam zmienic olej na Castrol z ta 5W-30 norma czy mam dalej zostac przy Motulu ?? i lac go jak do tej pory ?? .pozdrawiam.Powiem ze auto ma przejechane 158kkm bez cofanego licznika <- pewne zrodlo co to za kombinacje. Twoj olej ma spelniac norme 505.01. jesli Motul ja spelnia - lej Motula. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakulec Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Witam! Moje audi a4 b6 2.5 tdi BGD jeździło wcześniej na mobil 5w30 teraz zalałem mu motula specific 0w30 specyfikacja 506,00 dobrze zrobiłem czy lepiej gdybym został by mobilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Witam! Moje audi a4 b6 2.5 tdi BGD jeździło wcześniej na mobil 5w30 teraz zalałem mu motula specific 0w30 specyfikacja 506,00 dobrze zrobiłem czy lepiej gdybym został by mobilu http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?site=41§or=9&category=6&subset=125&modelyear=&vehicle=1959 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 wazne by olej byl z pewnego zrodla i wymieniany na czas, pamiejajcie ze z gowna bata nie upleciesz i jak silnik juz kuluje to wlewanie super ekstra drogiego oleju to tak jak pudrowanie syfa i w wiekszej awarii nie pomoze, bo przyczyna nie zostala usunieta. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AZIK Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Tak nurtuje mnie pytanie... czym różni się Castrol Edge 5W-30 od SLX 5W-30??? czy to tylko zmiana nazwy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 SLX Professional Powerflow VW Longlife III 5W-30 Castrol SLX Professioanl Powerflow VW Longlife III 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany przy współpracy z Grupą VW jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych w innowacyjnej technologii Clean Performance Technology. Olej rekomendowany przez Grupę VW Specyfikacje: ACEA A3/B3/B4, C3, VW 504.00/507.00 Zalety i korzyści: - redukuje emisję toksycznych związków do środowiska - wydłuża trwałość katalitycznych systemów emisji spalin - zastosowanie Clean Performance Technology TM pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa - Clean Performance Technology TM zapewnia utrzymanie wysokiego poziomu czystości silnika i filtrów DPF - gwarantuje utrzymanie pełnych osiągów silnika przez cały okres eksploatacji - zapewnia skuteczną ochronę silnika przed zużycie - obniża koszty eksploatacji pojazdu poprzez wydłużenie przebiegów między wymianami i zwiększenie trwałości filtrów DPF Castrol EDGE 5W-30 Niskopopiołowy olej odpowiedni dla silników: VW, Audi, Skoda, Mercedes, BMW, Citroen, Peugeot, Toyota, Mazda, Nissan, Subaru, Mitsubishi W pełni syntetyczny olej, najnowsza technologia przeciwzużyciowa. Kompletna ochrona silnika oraz przedłużenie trwałości układów katalitycznych Zmniejsza zawartość toksycznych składników spalin, przez co utrzymuje silnik w długotrwałej czystości. Specyfikacje: SAE 5W-30; ACEA A3/B3, A3/B4, C3; BMW Longlife-04; VW 504 00/ 507 00; MB-Approval 229.51; Spełnia wymagania specyfikacji VW 503 01 Najnowsza technologia dla nowoczesnych silników Audi i VW EDGE 5W-30 powstał we współpracy z grupą Volkswagena. Olej ten wprowadza nowe standardy czystości silnika, gwarantując obniżenie szkodliwych emisji spalin i większą ochronę środowiska. Zastosowana technologia wydłuża trwałość układów katalitycznych zmniejszających emisję składników toksycznych spalin. Castrol EDGE 5W-30 jest odpowiedni zarówno do silnika diesel jak i benzynowego, spełniając wymogi norm VW 504 00 i 507 00. Ponieważ realizuje warunki większości poprzednich norm określonych przez Volkswagena, może być użyty w nowych i starszych silnikach. Obok właściwości utrzymujących silnik w czystości, EDGE 5W-30 posiada system chroniący silnik przed zużyciem, który zapewnia ochronę nowoczesnych jednostek FSI, TDI i turbodoładowanych silników benzynowych. Klasa lepkości: SAE 5W-30 Długotrwałe utrzymanie silnika w czystości - gwarancja niskiej emisji spalin Większa ochrona dla wszystkich samochodów VW, Audi, BMW i MB oraz silników o wydłużonych przebiegach między wymianami oleju Mieszalny ze wszystkimi olejami spełniającymi specyfikację API SH, SJ, SL, SM> KORZYŚCI: Mniejsze zanieczyszczenie środowiska dzięki niskiej emisji spalin Mniejsze zużycie silnika oraz poczucie spokoju zamiast obaw o awarię Mniejsze koszty utrzymania dzięki: - wydłużonym okresom między przeglądami - zmiejszeniu zużycia paliwa Chyba taka różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AZIK Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Skoro nie widać różnicy... to to to to to to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 ten tzw: ".... wydłużony okres między przeglądami..." to mozna sobie w d....wsadzic przerabiałem juz 6 silników 2.0tdi, wszystkie na szmelc :wallbash: :wallbash: ktos sobie ubzdurał i wymieniał olej co 25-30tkm, wszystko psu pod ogon aaaa i ostatnio trafił sie rodzynek, ktos zalewał SLX Professional Powerflow do AJM-a który oczywiscie tez nie wytrzymał próby czasu, a olej po zlaniu był rzadszy jak woda :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hyde Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Jaki olej będzie najlepszy do 1.9 tdi AJM i jakie filtry polecacie?? Myślałem o jakimś Motulu ale nie wiem jaki był by najlepszy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Pisze czerwonymi literami na początku wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Jaki olej będzie najlepszy do 1.9 tdi AJM i jakie filtry polecacie?? Myślałem o jakimś Motulu ale nie wiem jaki był by najlepszy?? Kolego ten MOTUL SPECIFIC VW 505.01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Jaki olej będzie najlepszy do 1.9 tdi AJM i jakie filtry polecacie?? Myślałem o jakimś Motulu ale nie wiem jaki był by najlepszy?? Kolego ten MOTUL SPECIFIC VW 505.01 lejesz go niezależnie od najechanych km tylko dodam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się