Duras Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Z 505.01 będziesz miał oleje 5W30 lub 5W40 więc innej lepkości raczej nie znajdziesz A czy to nazwiesz półsyntetykiem np Millers XFE-PD czy 100% syntetykiem np Motul Specific 505.01 to nie ma najmniejszego znaczenia. Parametry obu olejów są takie same prawie więc nie ma nad czym myśleć Bierz coś z tą normą, polecane marki masz wyżej i będziesz zadowolony:)
Dev Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 auto jest ojca i ma swoje poglady a co on tam chce wlac ??? lepiej zmien ojca
trepek Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 auto jest ojca i ma swoje poglady Wlej minerała bo ma przejechane ponad 200 tys km.
Kędzior Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Z 505.01 będziesz miał oleje 5W30 lub 5W40 więc innej lepkości raczej nie znajdziesz A czy to nazwiesz półsyntetykiem np Millers XFE-PD czy 100% syntetykiem np Motul Specific 505.01 to nie ma najmniejszego znaczenia. Parametry obu olejów są takie same prawie więc nie ma nad czym myślećBierz coś z tą normą, polecane marki masz wyżej i będziesz zadowolony:) tak sadzilem, dzieki za info---------- Post dopisany at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:01 ---------- auto jest ojca i ma swoje poglady a co on tam chce wlac ??? lepiej zmien ojca jak masz glupio komentowac to poprostu nieodpisuj
Dev Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 mój tzw przez Ciebie "głupi komentarz" az nadto wyraża to co mysle na temat ludzi o ograniczonych poglądach w kwestiach zupełnie przez nich nie znanych posadz tatusia przed kompem, włacz mu forum i daj do poczytania pare stron z tego postu, jak zrozumie to chwała mu, jak nie.... trudno mój siedział kiedys cały dzień i dzieki Bogu i partii zrozumiał co jest grane, teraz ma mocno rozjasniony umysł w tym temacie
Kędzior Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 mój tzw przez Ciebie "głupi komentaż"az nadto wyraża to co mysle na temat ludzi o ograniczonych poglądach w kwestiach zupełnie przez nich nie znanych posadz tatusia przed kompem, włacz mu forum i daj do poczytania pare stron z tego postu, jak zrozumie to chwała mu, jak nie.... trudno mój siedział kiedys cały dzień i dzieki Bogu i partii zrozumiał co jest grane, teraz ma mocno rozjasniony umysł w tym temacie dlatego zeby mu cos przetlumaczyc chce sie upewnic na 100% wiec dalej uwazam ze mogles sobie darowac ten komentarz
endriuu Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Kolego nie zrozumiałeś konwencji. Nie denerwuj się tak. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
rookie Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Wlej Motula z normą PD, naprawdę dobry olej.
adi55 Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Koledzy jaki olej bedzie najlepszy dla 1.9 TDI AWX z przebiegiem 220 tys km 2001 rok,pozdro.obecnie mam castrol edge
pastaldo Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Może odpowiem na jedno zasadnicze pytanie. Przy doborze oleju do TDI niema znaczenia przebieg!! Dlatego odpowiedź na każde pytanie o dobór oleju jest na górze wątku!!
hidden22 Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Siemka mam ten sam motor w ziekszym przebiegiem 15tys temu zmienialem wlasnie castrolna edge 5w30 na motula specyfict 5w40 z moich zaobserwowac widze ze na tym oleju silnik troche lzej i ciszej pracuje wiec polecam zmiane na motula ! pozdr ---------- Post dopisany at 16:02 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ---------- Koledzy jaki olej bedzie najlepszy dla 1.9 TDI AWX z przebiegiem 220 tys km 2001 rok,pozdro.obecnie mam castrol edge Siemka mam ten sam motor w ziekszym przebiegiem 15tys temu zmienialem wlasnie castrolna edge 5w30 na motula specyfict 5w40 z moich zaobserwowac widze ze na tym oleju silnik troche lzej i ciszej pracuje wiec polecam zmiane na motula ! pozdr
wojtekz Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 no zdecydowałem się i zmieniłem w samochodzie dzisiaj olej na motul specific, samochód całe swoje życie od nowości jeździł na castrolu, kurczę jeszcze tak cicho pracującego swojego auta to nie słyszałem, naprawdę słychać różnicę - na razie tyle mogę powiedzieć, pojeżdżę poobserwuję, na razie jestem zadowolony. Dziwi mnie jedno weszło mi prawie 5 litrów tego oleju i jest cały czas na górnej granicy znaczka na bagnecie - myślałem że mniej tam wchodzi.
Patryś Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Ekipa mam pytanie. Szykuje mi się na dniach zmiana oleju. Odkąd kupiłem auto lałem MOTUL SPECIFIC VW 505.01 ale że idzie zima i auto długo się grzeje wiadomo to pomyślałem żeby zalać MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 co wy na to? Dobry pomysł?
endriuu Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Ekipa mam pytanie. Szykuje mi się na dniach zmiana oleju. Odkąd kupiłem auto lałem MOTUL SPECIFIC VW 505.01 ale że idzie zima i auto długo się grzeje wiadomo to pomyślałem żeby zalać MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 co wy na to? Dobry pomysł? chcesz zmienic 5W-40 na 5W-40? co ci to da? jesli chchesz zrobic dobrze silnikowi w czasie mrozow - zalej Specific 506.01 0W-30
Patryś Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 w pierwszym poście pisze wyraźnie jakie należy stosować oleje: - MOTUL SPECIFIC VW 505.01 bdb wlasnosci smarne (szczególnie w temperaturze roboczej) i ochronne silnika, niska cena, - MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 lepsze parametry w niskich temperaturach niz SPECIFIC 505.01 Tym się kierowałem.
endriuu Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 nie zauwazysz roznicy. zmien klase lepkosci - wtedy zauwazysz.
Patryś Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Tylko Specific 506.01 0W-30 jak na moją kieszeń i rozsądek to przesada. Tym bardziej że robię kilometrów dużo to jakbym miał co chwila lać taki drogi olej za 300 zł 5L to mam 10L 505.01 Czyli co wg ciebie nie opłaca się zmieniać?
jihaad Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Jeśli auto ci sie długo grzeje, to olejem tego problemu raczej nie rozwiążesz.
endriuu Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Tylko Specific 506.01 0W-30 jak na moją kieszeń i rozsądek to przesada. Tym bardziej że robię kilometrów dużo to jakbym miał co chwila lać taki drogi olej za 300 zł 5L to mam 10L 505.01Czyli co wg ciebie nie opłaca się zmieniać? Nie opłaca. Możesz zalać 5w30 jeśli chcesz. Zawsze mniej lepki na zimę. Np. top tec 4600 -fajny olej. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się