Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja znowu muszę się was poradzić koledzy. Dzisiaj wymieniałem samemu olej (pierwszy raz :banan:) , myślałem że filtr wciągnie trochę więcej oleju i nie wiem czy trzeba odsysać, czy też jest spoko. Weszło mi gdzieś tak 3,7litra . Na bagnecie sięga poziomu tak jak ta niebieska kreska pokazuje .

Trzeba odsysać czy jest na max i nic się nie stanie ?

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 250614973e314.png

tutaj trochę dokładniej . Mam nadzieje że docenicie ogrom pracy poświęconej temu rysunkowi :decayed::facepalm:

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - be6dd09a4c8c9.png

chodzi o silnik 110KM AFN

i jeszcze chciałem was zapytać , czy to coś szkodzi że jak się wkłada bagnet to luźno chodzi jak się go wkłada do pomarańczowej prowadnicy ?

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

O stan oleju nie martw sie. Wszystko jest ok

Prowadnice trzeba wymienic na nową

Koszt ok 7 zk

Opublikowano
O stan oleju nie martw sie. Wszystko jest ok

Prowadnice trzeba wymienic na nową

Koszt ok 7 zk

dzięki :thumbup1:

a czymś grozi np.dla oleju, takie luźne siedzenie bagnetu w prowadnicy ? Jak silnik pracuje to bagnetu nie wypycha i oleju tamtędy nie wybija czy coś .

Mi osobiście to nie przeszkadza

Opublikowano

lepiej jak wszystko jest szczelne

Opublikowano

A ja mam trochę inne pytanie, czy jeśli pod koniec czerwca wymieniałem olej i walnęło 10tys., to muszę oprócz filtra oleju wymienić też teraz powietrza i paliwa? Robiłem prawie wyłącznie trasy. I czy jeśli znowu za 3 miechy będzie kolejne 10 tys. na liczniku to trzeba wymieniać olej, czy można pojeździć te 12, 15?

Opublikowano

wymieniasz olej i filtr, reszta bez zmian

Opublikowano
lepiej jak wszystko jest szczelne

Wiem.

Ale chyba to niczym nie zagraża dla oleju co ?

Nawet gdyby tam jakoś minimalnie powietrze się dostawało, w co wątpię,to i tak przecież olej ma i bez tego kontakt z powietrzem .

Opublikowano

Bardziej idzie zeby nie wychlapało przez miarkę.

;-)

Wysłane Pocztą Polską przy pomocy listonosza.

Opublikowano

Witam panowie :hi:

Kto jeździł na tym Castrolu ?

I jakie ma doświadczenie...

Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 5L OIL-LAND

Nie mogę się zdecydować co zalać...

Tego Castrola czy Motula X-Cessa :kwasny:

Tak się czaje co zalać na trzecią wymianę do mojego ALH

Opublikowano
Witam panowie :hi:

Kto jeździł na tym Castrolu ?

I jakie ma doświadczenie...

Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 5L OIL-LAND

Nie mogę się zdecydować co zalać...

Tego Castrola czy Motula X-Cessa :kwasny:

Tak się czaje co zalać na trzecią wymianę do mojego ALH

Ja na nim obecnie jeżdżę , zrobiłem na nim około 8 tyś ale porównania z innym nie mam gdyż robiłem dopiero 1 wymianę oleju , odnośnie ubytków oleju to nie odnotowałem na miarce trzyma ciągle ten sam stan . Przy następnej wymianie zaleje Motula Specyfic.

Opublikowano

Hmm ja teraz mam zalanego Specifica ale zrobiłem na nim 15kkm i powoli rozglądam się nad trzecią oliwą.

Na pierwsze zalanie wziąłem Castrola Diesel Magnateca 5W40 i nie byłem z niego zadowolony... wręcz zraziłem się do Castrola...

Teraz po głowie chodzi mi Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 lub Motul X-Cess 5W40...

PS. Są w tej samej cenie w bańkach 5L.

Opublikowano

Cabanmat byłem pewien że zalałeś tego Gulfa 5W40 i chciałem pytać o wrażenia... a tu nadal się czaisz jak szpak na pi...:facepalm:

Opublikowano

Ja już też nie kumam :-(

Skoro się zraziles to po co wracasz do Castrola?

I też byłem przekonany ze zalejesz gulfa.

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano
:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:
Opublikowano

Dzisiaj z braku LM i Motula kupił mi ktoś Mobila 3000 5w30, mogę go zalać, bo za daleko mam żeby jechać go wymienić jeśli spełnia 505.01?. Auta nie katuje i idzie po mału zima, więc chyba jakiejś wielkiej różnicy nie będzie między 40?

Opublikowano

Lej mobila.

Cabanmat wszystkich masz w domu? ;-)

Wysłane Pocztą Polską przy pomocy listonosza.

Opublikowano

GULF to za niska półka cenowa ;)

Opublikowano
Hmm ja teraz mam zalanego Specifica ale zrobiłem na nim 15kkm i powoli rozglądam się nad trzecią oliwą.

Na pierwsze zalanie wziąłem Castrola Diesel Magnateca 5W40 i nie byłem z niego zadowolony... wręcz zraziłem się do Castrola...

Teraz po głowie chodzi mi Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 lub Motul X-Cess 5W40...

PS. Są w tej samej cenie w bańkach 5L.

X-Cess wydaje mi sie ze nie jest do pompek, nie widze zeby spelnial norme 505.01!

Ja aktualnie mam specific 505.01 ale szykuje mi sie wymiana, warto zmienic na x-clean c3 ?

Opublikowano

lukaseq1

PS. Ja nie mam pompowtryskiwaczy które wymagają normy 505.01 :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...