BocianXXX Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 A ja znowu muszę się was poradzić koledzy. Dzisiaj wymieniałem samemu olej (pierwszy raz ) , myślałem że filtr wciągnie trochę więcej oleju i nie wiem czy trzeba odsysać, czy też jest spoko. Weszło mi gdzieś tak 3,7litra . Na bagnecie sięga poziomu tak jak ta niebieska kreska pokazuje . Trzeba odsysać czy jest na max i nic się nie stanie ? Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 250614973e314.png tutaj trochę dokładniej . Mam nadzieje że docenicie ogrom pracy poświęconej temu rysunkowi Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - be6dd09a4c8c9.png chodzi o silnik 110KM AFN i jeszcze chciałem was zapytać , czy to coś szkodzi że jak się wkłada bagnet to luźno chodzi jak się go wkłada do pomarańczowej prowadnicy ?
Dev Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 O stan oleju nie martw sie. Wszystko jest ok Prowadnice trzeba wymienic na nową Koszt ok 7 zk
BocianXXX Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 O stan oleju nie martw sie. Wszystko jest okProwadnice trzeba wymienic na nową Koszt ok 7 zk dzięki a czymś grozi np.dla oleju, takie luźne siedzenie bagnetu w prowadnicy ? Jak silnik pracuje to bagnetu nie wypycha i oleju tamtędy nie wybija czy coś . Mi osobiście to nie przeszkadza
Dev Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 lepiej jak wszystko jest szczelne
A4B5AJM Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 A ja mam trochę inne pytanie, czy jeśli pod koniec czerwca wymieniałem olej i walnęło 10tys., to muszę oprócz filtra oleju wymienić też teraz powietrza i paliwa? Robiłem prawie wyłącznie trasy. I czy jeśli znowu za 3 miechy będzie kolejne 10 tys. na liczniku to trzeba wymieniać olej, czy można pojeździć te 12, 15?
Dev Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 wymieniasz olej i filtr, reszta bez zmian
BocianXXX Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 lepiej jak wszystko jest szczelne Wiem. Ale chyba to niczym nie zagraża dla oleju co ? Nawet gdyby tam jakoś minimalnie powietrze się dostawało, w co wątpię,to i tak przecież olej ma i bez tego kontakt z powietrzem .
POWER-KRIS Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Bardziej idzie zeby nie wychlapało przez miarkę. ;-) Wysłane Pocztą Polską przy pomocy listonosza.
cabanmat Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Witam panowie Kto jeździł na tym Castrolu ? I jakie ma doświadczenie... Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 5L OIL-LAND Nie mogę się zdecydować co zalać... Tego Castrola czy Motula X-Cessa Tak się czaje co zalać na trzecią wymianę do mojego ALH
mycha1236 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Witam panowie Kto jeździł na tym Castrolu ? I jakie ma doświadczenie... Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 5L OIL-LAND Nie mogę się zdecydować co zalać... Tego Castrola czy Motula X-Cessa Tak się czaje co zalać na trzecią wymianę do mojego ALH Ja na nim obecnie jeżdżę , zrobiłem na nim około 8 tyś ale porównania z innym nie mam gdyż robiłem dopiero 1 wymianę oleju , odnośnie ubytków oleju to nie odnotowałem na miarce trzyma ciągle ten sam stan . Przy następnej wymianie zaleje Motula Specyfic.
cabanmat Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Hmm ja teraz mam zalanego Specifica ale zrobiłem na nim 15kkm i powoli rozglądam się nad trzecią oliwą. Na pierwsze zalanie wziąłem Castrola Diesel Magnateca 5W40 i nie byłem z niego zadowolony... wręcz zraziłem się do Castrola... Teraz po głowie chodzi mi Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 lub Motul X-Cess 5W40... PS. Są w tej samej cenie w bańkach 5L.
bulk_1986 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Cabanmat byłem pewien że zalałeś tego Gulfa 5W40 i chciałem pytać o wrażenia... a tu nadal się czaisz jak szpak na pi...
makovic Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Ja już też nie kumam :-( Skoro się zraziles to po co wracasz do Castrola? I też byłem przekonany ze zalejesz gulfa. Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4
Dev Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 :polew::polew::polew::polew::polew:
A4B5AJM Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Dzisiaj z braku LM i Motula kupił mi ktoś Mobila 3000 5w30, mogę go zalać, bo za daleko mam żeby jechać go wymienić jeśli spełnia 505.01?. Auta nie katuje i idzie po mału zima, więc chyba jakiejś wielkiej różnicy nie będzie między 40?
POWER-KRIS Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Lej mobila. Cabanmat wszystkich masz w domu? ;-) Wysłane Pocztą Polską przy pomocy listonosza.
cabanmat Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 GULF to za niska półka cenowa
lukaseq1 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Hmm ja teraz mam zalanego Specifica ale zrobiłem na nim 15kkm i powoli rozglądam się nad trzecią oliwą.Na pierwsze zalanie wziąłem Castrola Diesel Magnateca 5W40 i nie byłem z niego zadowolony... wręcz zraziłem się do Castrola... Teraz po głowie chodzi mi Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 lub Motul X-Cess 5W40... PS. Są w tej samej cenie w bańkach 5L. X-Cess wydaje mi sie ze nie jest do pompek, nie widze zeby spelnial norme 505.01! Ja aktualnie mam specific 505.01 ale szykuje mi sie wymiana, warto zmienic na x-clean c3 ?
cabanmat Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 lukaseq1 PS. Ja nie mam pompowtryskiwaczy które wymagają normy 505.01
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się