Patryk41 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Czy do a4 b6 1.9tdi 130km 2002r. moge zalać motul x-cess mam okazje kupic go po nizszej cenie i dlatego pytam ???
endriuu Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) nie mozesz. musisz zalac 505.01 specific http://pro-choice.pl/zestaw-olej-motul-specific-5w40-50501-5l-filtr-oleju-knecht-ox143d-p-872.html wysłane z prodiża Edytowane 20 Października 2015 przez endriuu
Patryk41 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Ok nie będę narażał mojej audiczki a tak z ciekawości co by mogłoby się stać po zalaniu tego oleju ??
endriuu Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 krzywki popychaczy pompowtryskoow sie wytrą. musisz miec olej z normą 505.01 ktory jest wzmocniony na tą okolicznosc wysłane z prodiża
Patryk41 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Gdzies tez wyczytałem ze mogą porobić sie wycieki ? Czy to tylko mit ?
endriuu Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 mit rozglaszany przez mechanikoow rocznik '46 wysłane z prodiża
arekdkw Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Przejrzałem trochę wątek z szukajką, (a olej chciałbym zmienić w tym tygodniu...), ale nadal nie wiem co polecacie do AFN podkręconego na jakieś 180KM. Do tej pory tzn przed podsieniem mocy uzywałem Motula X-cess, teraz chciałbym coś w klasie lepkosci 5W50, oczywiście pełny syntetyk. Co możecie polecić, Mobil 1, Valvoline VR1, Motul....?
endriuu Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Valvo VR1 5w50 wystarczy. Millers XL 5w50 to swietny olej ale kosztuje 200 pln1 ponad. wysłane z prodiża Edytowane 21 Października 2015 przez endriuu
arekdkw Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Ja do VP na mocnym koksie (jak na seryjny dół) leje 5W50 Mobil1. No a jak opinia o tym Mobilu? Jeżdził ktoś na nim wczesniej? Jak zużycie oleju wzgledem innych olejów i czy nie robi sie biała maź pod korkiem oleju? Pytam sie o to bo własnie u znajomego ten Mobil jest troche wciagany przes silnik przy jeżdzie powyżej 120km/h i tez robi sie troche białego nalotu pod korkiem. Oczywiscie to może byc wina stanu silnika czy sposobu jazdy. Valvoline VR1 czytałem gdzies , że wymiane zalecaja co 7 tys km i ze to chyba nie jest syntetyk najnowszej generacji, wiec jezeli Millers mówisz Endriu jest znacznie lepszy to czemu nie, róznica cenowa 50 czy 100zł na rok to i tak niewiele wzgledem kosztów całosciowych eksploatacji na rok.
Darwek24 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) A do Audicy A4 B5 97 rok 1.9 TDI 90 koni (cos takiego nie pamietam) moze byc ten olej OLEJ MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5L cos sie stanie ? Chyba nawet lepiej dla niej np. w zimie lepiej kreci, lzejszy olej ale chce sie upewnic niz cos zechlac Edytowane 21 Października 2015 przez Darwek24
endriuu Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 x-cess bedzie idealny do 97 rok wysłane z prodiża
Darwek24 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 A to zostawie go a specific juz jedzie do mlodszego brata aaaa
Hezen Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Mam AFNa zalanego Valvoline 5w40 synpower mst xtreme. Na dolewke moge wlać valvoline 5w40 synpower? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 21 Października 2015 przez Hezen
Hezen Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Dzięki endriu Wiesz może tak z grubsza czym te oleje się od siebie różnią? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
endriuu Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) oba to oleje C3 midsaps spelniajace 505.01 do PD. trzeba by porownac karty charakterystyki zeby sprawdzic czy roznia sie parametrami. mysle ze nie bedzie to znaczna roznica. ty spokojnie mozesz lac olej fullsaps A3/B4 z norma 505.00. wysłane z prodiża Edytowane 21 Października 2015 przez endriuu
Hezen Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Jeszcze raz dziękuje. Endriu, co byśmy zrobili bez Ciebie? Wg. opisów na butelkach synpower spełnia norme 502.00 oraz 505.00 A xtreme ma jeszcze do tego na wlepce 505.01 W chwili wolnego czasu sprawdze o ile się różnią między sobą. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 21 Października 2015 przez Hezen
endriuu Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) masz racje. zle spojrzalem. synpower to A3/B4 505.00 fullsaps i taki powinienes lac. xtreme mst to olej do pompowtryskoow C3 - mozesz lac ale po co. roznia sie wiec znacznie chocby TBNem (na korzysc synpower). wysłane z prodiża Edytowane 21 Października 2015 przez endriuu
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Witam Tak czytam i czytam i mam pytanko. Zalalem nowy olej jak co 10 tys mobil 5w30 505 01 o odezwala sie 1 szklanka. Zaczęło cykac na cieplym. Mechanik powiedzial bym zalal 10w40. Ale jak mi wiadomo nie ma 10w 40 505 01. Czy cos sie stanie powaznego jak zaleje 10w40 do AJM? Myslslem by mienic na motu 5w40 505 01. Niby troche gestrzy? Przerabial ktos podobne tematy? Mechanik ma BLB. Zaufany kolega od 30 lat. Mowi ze smiga od 2 lat na 10w 40 i 0 problemow. Co o tym sadzicie?
endriuu Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 nie masz prawa zalac nic innego niz 505.01. zmien mechanika i zalej Specific 505.01. powinno ucichnac. wysłane z prodiża
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się