antonio Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Witam wszystkich, wydaje mi się, że u mnie kończy się sprzęgło i dwumas (jadąc daje mu gaz w podłogę to trzęsie trochę dzwignię zmiany biegów i tak jakby troszkę autko wpadało w wibracje szczególnie w upalne dni). Doradźcie którą opcję wybrać 1 opcja: 1.499 PLN 2 opcja: 1.789 PLN dwumasa + tarcza, docisk, łożysko
GILI Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 wymieniasz oryginalny dwu-mas jak myślisz ile wytrzyma nowy...pewnie sporo. Więc po co się bawić w zwykłe sprzęgło,które rozleci się bardzo szybko.
antonio Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 no myślę, że nowy dwumas wytrzyma napewno okres który będę miał to B6 narazie nie wymieniam, jest jeszcze OK, jak już to na jesień bo teraz nie mam czasu
rikardo Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 no myślę, że nowy dwumas wytrzyma napewno okres który będę miał to B6 narazie nie wymieniam, jest jeszcze OK, jak już to na jesień bo teraz nie mam czasu Ja bym sobie to odpuścił i założył komplet LUK-a z kołem dwumasowym. Moje koło przejechało 200 tkm i może na upartego dalej mogło jeździć bo nie miało żadnych luzów ale sam tego bez obciążenia nie jesteś wstanie stwierdzić. Po założeniu nowego koła zauważyłem znaczną poprawę kultury pracy silnika. Poprzednio odgłos jego pracy wskazywał na nierówną pracę na biegu jałowym obecnie pracuje równo. Osobiście myślę, że problem koła tak jak wahaczy jest wyolbrzymiony a jedynym minusem jest jego cena.
turdzi Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Ja bym sobie to odpuścił i założył komplet LUK-a z kołem dwumasowym. Moje koło przejechało 200 tkm i może na upartego dalej mogło jeździć bo nie miało żadnych luzów ale sam tego bez obciążenia nie jesteś wstanie stwierdzić. Po założeniu nowego koła zauważyłem znaczną poprawę kultury pracy silnika. Poprzednio odgłos jego pracy wskazywał na nierówną pracę na biegu jałowym obecnie pracuje równo. Osobiście myślę, że problem koła tak jak wahaczy jest wyolbrzymiony a jedynym minusem jest jego cena. nie do konca , ja wlasnie wymienilem dwumas na jednomas i okazalo sie ze w aucie o przebiegu 75 tys ( z cego ja zrobilem 25 ) jest juz wyrabany.
GILI Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Ja bym sobie to odpuścił i założył komplet LUK-a z kołem dwumasowym. Moje koło przejechało 200 tkm i może na upartego dalej mogło jeździć bo nie miało żadnych luzów ale sam tego bez obciążenia nie jesteś wstanie stwierdzić. Po założeniu nowego koła zauważyłem znaczną poprawę kultury pracy silnika. Poprzednio odgłos jego pracy wskazywał na nierówną pracę na biegu jałowym obecnie pracuje równo. Osobiście myślę, że problem koła tak jak wahaczy jest wyolbrzymiony a jedynym minusem jest jego cena. nie do konca , ja wlasnie wymienilem dwumas na jednomas i okazalo sie ze w aucie o przebiegu 75 tys ( z cego ja zrobilem 25 ) jest juz wyrabany. Zmieniłem kiedyś dwumas na jednomas w Golfie tdi i zrobiłem na nim 20tyś :gwizdanie:
Cristoforo Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 ja bym montował tylko dwumas ja zwiekszam moc w swoim i daje dwumas ja bym nie usztywniał to jednomasem
turdzi Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Zmieniłem kiedyś dwumas na jednomas w Golfie tdi i zrobiłem na nim 20tyś no i co sie stalo po tych 20 tys ? i jak wrażenia na jednomasie? jak na razie za***iście , jak bym mial mozliwosc wsadzenia tego Valeo to bym sie nie zastanawial , a tak to w 2.0 tdi musialem kombinowac i niestety musze jeszcze jedna rzecz dograc.
GILI Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Szczerze, z jednomasem lepiej czuć napęd,jeździ się fajniej niema opóźnień,czy bujania przy ostrym przyspieszaniu. Rozpadło mi się łożysko,rozmawiałem z mechanikiem i stwierdził,że mogła być to wada części.Sprzęgło sachs Robię tera MK2 tdi, mam jednomas luk i jest ok.
dariodario Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Mam dwa pytania odnośnie dwu masa. Otóż czołowy sprzedawca forumowy twierdzi iż zamiennik czyli jednomas komplet valeo od afn pasuje też do ajm. Czy ktoś to jeszcze potwierdzi?jeśli tak to dlaczego go nie ma na liście kompatybilnych?a może różnica jest w wytrzymałości?przepraszam za nie na temat ale nie chciałem otwierać nowego wątku.
David Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 jezeli ktos ma dylemat Sachs czy Luk niech bierze Luka mi dwumas Sachsa rozlecial sie po 4 miesiacach
Musashi Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 biorac pod uwage ze: 1. dwumas ze sprzeglem maja zywotnosc ponad 150.ooo km, 2. cene podobna 3. LuK produkuje podzespoły o wyzszej jakosci, 4. uklad napedowy przenosi mniejsze drgania, odpowiedz nasuwa sie sama
antonio Opublikowano 23 Września 2010 Autor Opublikowano 23 Września 2010 Witam wszystkich, wydaje mi się, że u mnie kończy się sprzęgło i dwumas (jadąc daje mu gaz w podłogę to trzęsie trochę dzwignię zmiany biegów i tak jakby troszkę autko wpadało w wibracje szczególnie w upalne dni). wracam do swojego posta rozmawiałem na temat problemu z rob555 i miałem błędne podejrzenia co do dwumasa - prawdopodobnie to wina tandem pompy bo dzieje się to tylko w upalne dni a gdy jest chłodno jest OK jeżeli kończył by się dwumas to byłoby to odczuwalne cały czas
greg2505 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 dużej różnicy w cenie nie ma a dwumas bardziej trwały
GILI Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 uklad napedowy przenosi mniejsze drgania, to nie zaprzeczalny fakt,zwłaszcza na zimnym silniku.
GRYFI Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Pomijając kwestie wytrzymałości musisz pamiętać o tym, ze jednomasowe kolo będzie powodowało nieprzyjemne szarpnięcia przy ruszaniu , zmianie biegów itd. Trzeba się na nowo uczyć swojego auta.
GILI Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Pomijając kwestie wytrzymałości musisz pamiętać o tym, ze jednomasowe kolo będzie powodowało nieprzyjemne szarpnięcia przy ruszaniu , zmianie biegów itd. Trzeba się na nowo uczyć swojego auta. to nie do końca prawda Sprzęgło reaguje inaczej,ale nadal jest hydraulika.
GRYFI Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Pomijając kwestie wytrzymałości musisz pamiętać o tym, ze jednomasowe kolo będzie powodowało nieprzyjemne szarpnięcia przy ruszaniu , zmianie biegów itd. Trzeba się na nowo uczyć swojego auta. to nie do końca prawda Sprzęgło reaguje inaczej,ale nadal jest hydraulika. jeździłem kilkoma samochodami przed i po wymianie dwumasa na jednomas i różnica w płynności zmiany biegów jest znaczna.
czaki22 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 niektorzy załuja ze nie poczekali i niezrobili tak jak powinno byc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się