michalm320 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Dla przykładu wrzucę foto mojego A4 na 1BE i 205/55/16: Motorówka jak nic
Awra Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Chciałbym się upewnić co do sprężyn EIBACH które mam, a które chce sprzedać i nie chce wprowadzić nikogo w błąd. Wyciągnięte zostały z A4 B6 1.9TDI quattro, ale ile obniżają? Oznaczenia:-OY EW 1568001VA -OQ 11 500310HA Panowie a ja te sprężyny prawie kupiłem, podpowie ktoś ile to obniży auto (mam 1 BA) i czy podejdzie pod 2.0 tdi Q avant?
staniek Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Obniży około -30, nikt Ci nie powie ile będzie dokładnie. Sprężyny będą pasowały do avanta w quattro z 4cylindrowcem na gnój, na stronie eibacha można sprawdzić sobie => Eibach - Sam bym je brał gdybym zamiast bili b6 miał b8 Pozdro
mateusz16 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Panowie a takie male pytanie aby ... czy sprężyny sportline eibacha co obnizaja na dwie różne wysokości sa nie dobre dla zawieszenia 1ba? Tzn przednie amory mi skończą? Chcialem założyć takie sprężyny na moje ori amory 1ba.ale nie wiem czy to bezpieczne. Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka. Amortyzatory tego nie wytrzymają. Szybko się skończą. ---------- Post dopisany at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany at 11:56 ---------- Na razie zdjęcia na zimówkach. Gdy założę letnie zamieszczę fotki. 1BA----->Eibach Pro Kit -30mm (amortyzatory 1BA) Przed: http://i.imgur.com/KM5CwHS.jpg http://i.imgur.com/mgE3XZ3.jpg Po: http://i.imgur.com/Jg4t8lb.jpg http://i.imgur.com/PnIIif7.jpg A jak na tych sprezynach duzo twardsze auto? Auto jest sztywniejsze, ale bez przesady. Lepiej mi się jeździ niż na 1BA. Eibachy fajnie wybierają nierówności, auto trzyma się drogi. Na 1BA wybijało na nierównościach. Nie byłem pewny czy w moim przypadku założenie pro kit -30 coś pomoże, przód stał wyżej niż tył, widać to dobrze na zdjęciach powyżej. Długo się zastanawiałem nad wymianą ale teraz wiem że mogłem to zrobić duużo wcześniej.
mgtan Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 co do tego jak różnią się wysokości po zmianie sprżyn (mowa o Eibachu) weźcie pod uwagę przebieg auta i stopień zużycia zawieszenia oraz stan łozysk pod sprężynami. same gumy to łącznie to ponad 25 mm grubości. wiec jeśli ta grunośc ma w najcięńszym miejscu 10mm to auto usiądzie wizualnie bardziej... ale to złudzenie bo samo auto dzięki sprężynom usiądzie o tyle samo.
Awra Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 No właśnie. Ja mam np. różnicę przód a tył 1 cm (tył niżej) i żeby mi to w miarę równo usiadło to co radzisz wymienić?
garry99 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Szukam zdjęć audi b6 avant sprężyny sportline -50 przód i -40 tył felga 18 ma może ktoś takie zestawienie?
Dumel Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Potrzebuję porady mianowicie chodzi mi o obniżenie zawieszenia z przodu sprężynami aktualnie posiadam zawieszenie 1 Be 8E0 411 105 CE – 0JF i przód stoi trochę za wysoko.. potrzebuję porady jakie sprężyny najlepiej założyć. ?
Shadow_956 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 witam wszystkich, mam pytanie, jesli wymienialem zawieszenie z 1BA na 1BE i mialem kategorie wagowa z przodu 9 dla 1BA to szukam kategori 9 rowzniez dla 1BE czy moze 8 lub 7 bo widze ze zakresy mas sa inne dla tych zawiasow
spin444 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 dla porównania zawias 1BA a tu już amortyzatory sportowe AP i sprężyny AP -40 przód -30 tył myślę że powinno jeszcze trochę usiąśc
Pretor Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Dla porównania dam zdjęcie mojego auta gdzie u mnie jest fabrycznie 1BE:
feniks Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Jak już Panowie dajecie fotki, to prosiłbym o podawanie parametrów kół, by to miało jakiś sens.
Pretor Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Opony mam 17"x45/235. Felgi ori Audi 7.5" szerokie. Sony Xperia
spin444 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Oponki 205/55/R16 jak zmienię na letnie 225/45/R17 to wstawie foto dla porównania
garry99 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Ma ktoś założone zestaw eibacha -50 przod -40 tyl i felgi 18 cali???
karol2266 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Witam. Posiadam audi a4 b6 1,8TQ. Gdy patrzy się na nie z boku, widać jakby tył siedział... Oznaczenie mojego zawieszenia to 1BV, OYL, OJG. Na pewno was to zadziwi, ale chciałbym UNIEŚĆ tył do góry, aby zniwelować to wizualną różnicę. Moja klasa wagowa z tyłu to 11 i tu moje pytanie jakbym założył 12 lub 13 to czy tył poszedłby do góry?
mgtan Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Panowie pokazywanie jak to seryjne zawieszenie 1BE czy 1bA czy 1bv siedzi nisko ... to raczej nie powód do dumy a raczej świadectwo że auto ma przebieg +50% tego co na szafie. Zwyczajnie wyklepane sprężyny i tyle.
Pretor Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Jak by cię to interesowało mam 100% pewny przebieg 247k km. Nie wstawiłem zdjęcia by się chwalić bo nie ma czym, wstawiłem w celu porównania. Co do tyłu to w prawie każdym zawieszeniu s-line tył siedzi niżej niż przód. Ja u siebie z tyłu dałem sprężyny o jedną klasę wagową wyżej i jest bardziej równo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się