Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, gdzie znajdę tabele z kolorami sprężyn do b7?

Opublikowano

Koledzy. czy to możliwe, że po wymianie amorków na przodzie z 1bv na 1be auto poszło do góry? sprężyny zostały te same, wymieniłem też odboje ale w etce sa te same dla 1be i 1bv.

Pierwotnie były 8E0413031DJ (0JG - 1bV) ,a teraz są 8E0413031DF (0JG 1BE) .

Amortyzator mógł trochę sprężynę rozciągnąć?

Opublikowano

Panowie podpowiedzcie jakie by trzeba było kupić sprężyny żeby obniżyć autko o centymetr i żeby tył stał na równi z przodem? Pacjent b6 sedan, w bagaju też jest butla na gaz i zapas. Zawiecha 1BE, sprawność na stacji po 75%

Naciapane z Zetki

Ja mam tą samą zawieche. Kupiłem Eibachy ProKit -30mm i na tyle dałem nakładki z zawieszenia na złe drogi. Auto stoi w klin ale jeśli Ty masz butle to będzie pewnie niżej niż u mnie. Minus Eibachów to taki że sporo miększe niż ori 1BE.

Opublikowano

Panowie podpowiedzcie jakie by trzeba było kupić sprężyny żeby obniżyć autko o centymetr i żeby tył stał na równi z przodem? Pacjent b6 sedan, w bagaju też jest butla na gaz i zapas. Zawiecha 1BE, sprawność na stacji po 75%

Naciapane z Zetki

Ja mam tą samą zawieche. Kupiłem Eibachy ProKit -30mm i na tyle dałem nakładki z zawieszenia na złe drogi. Auto stoi w klin ale jeśli Ty masz butle to będzie pewnie niżej niż u mnie. Minus Eibachów to taki że sporo miększe niż ori 1BE.
Powiedz mi na jakim kole, oponie ile masz cm przód do nadkola?

Naciapane z Zetki

Opublikowano

Witam, mam a4b6 2.5 tdi bau avant quattro w wersji proline + hak i webasto , problem tkwi w tym że auto stoi strasznie wysoko więc zapewne jest to zawias komfort i chciałbym założyć obniżone komfortowe (-2cm). Może ktoś przerabiał taki mod w avancie z tym silnikiem?. Rocznik to listopad 2003. Nie wiem czy wyposażenie ma znaczenie ale jeżeli tak to jest tam skóra z elektryczną regulacją, navi, webasto, hak, quattro, bose, automat tip. ksenon. Może ktoś pomoże??

Opublikowano

Liczy się klasa wagowa a masz ją we wlepce.

Potem szukasz sprężyn do klasy wagowej i zawieszenia 1BE oraz amorów

Opublikowano

Witam.

Według kodów powinienem mieć klasy wagowe 10 i 9 (przód/tył) a mam 10 i 11. zawias 1BA

Auto stoi w miarę równo, 2 mm tył wyżej od przodu jednakże chciał bym delikatnie zejść niżej.

Mam okazję kupić springi od 1BE z tym że przód i tył klasa wagowa 9.

Jak myślicie czy tył nie siądzie za nisko?

Opublikowano

witam posiadam audi a4 b7 2.0 TDI . nie bardzo znam sie na tym temacie więc wole popytać fachowców.

zawieche starnadr 1ba i 0YJ '' 0JK.

chciałbym zmienić na zawieche s-line tylko nie mam zadnych danych od sprzedającego czy to jest 1 bE czy 1BV

mam tylko zdjęcie które załączam i sa na sprężynach kolory

Przód 1 NIEBIESKI i 3 ZIELONE

Tył 4 NIEBIESKIE.

Czy wejda bez problemu do mnie i o ile sie obniży auto czy pójdzie w góre bo sądze że klasa wagowa jest inna??

prosze o pomoc.

IMG_20141214_125019.jpg

Opublikowano

witam! mam A4 04r avant 1,9 tdi 130KM

planuje w najblizszym czasie obniżyć auto o jakies 30-35mm.

autko jezdzi teraz na 18', nie bedzie za nisko?

prosze o jakies porady

z gory dzieki :)

Kup odrazu springi eibach sportline będziesz zadowolny :)
Opublikowano (edytowane)

witam posiadam audi a4 b7 2.0 TDI . nie bardzo znam sie na tym temacie więc wole popytać fachowców.

zawieche starnadr 1ba i 0YJ '' 0JK.

chciałbym zmienić na zawieche s-line tylko nie mam zadnych danych od sprzedającego czy to jest 1 bE czy 1BV

mam tylko zdjęcie które załączam i sa na sprężynach kolory

Przód 1 NIEBIESKI i 3 ZIELONE

Tył 4 NIEBIESKIE.

Czy wejda bez problemu do mnie i o ile sie obniży auto czy pójdzie w góre bo sądze że klasa wagowa jest inna??

prosze o pomoc.

IMG_20141214_125019.jpg

Sprężyny są takie same 1BV i 1BE

te co podajesz to 1BE,1BV klasa 0JG - przód

tylne również 1BE,1BV klasa 0YG

Zapytaj sprzedawcę o nr amorów, bo od nich zależy wysokość

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

witam posiadam audi a4 b7 2.0 TDI . nie bardzo znam sie na tym temacie więc wole popytać fachowców.

zawieche starnadr 1ba i 0YJ '' 0JK.

chciałbym zmienić na zawieche s-line tylko nie mam zadnych danych od sprzedającego czy to jest 1 bE czy 1BV

mam tylko zdjęcie które załączam i sa na sprężynach kolory

Przód 1 NIEBIESKI i 3 ZIELONE

Tył 4 NIEBIESKIE.

Czy wejda bez problemu do mnie i o ile sie obniży auto czy pójdzie w góre bo sądze że klasa wagowa jest inna??

prosze o pomoc.

IMG_20141214_125019.jpg

Sprężyny są takie same 1BV i 1BE

te co podajesz to 1BE,1BV klasa 0JG - przód

tylne również 1BE,1BV klasa 0YG

Zapytaj sprzedawcę o nr amorów, bo od nich zależy wysokość

Okej zaraz zadzwonie do niego i poprosze o numery i napisze tutaj :)

witam

tutaj sa numery amortyzatorów.

przód - 8E0 413 031 CN

tył - 8E0 513 033 N

Czekam na odpowiedź.

Opublikowano

przód to zawieszenie 1BV

tył również

Opublikowano

Ja w swojej zmieniłem sprężyny tylne na EIBACH F21-15-003-04-HA ... i lipa auto siadło prawie o 1cm... Przednie jeszcze czekają, ponieważ efekt tyłka mnie zniechęcił do zabawy z przodem.

Opublikowano

Pytanko..

Posiadam avanta BEX z multitroniciem oraz fabrycznym zawieszniem 1BV.

Aktualnie wyciągam z niego skrzynię i montuję 6b manuala razem z Quattro, czyli przód pójdzie w górę a tył w dół. Jak się teraz zabrać za dobór sprężyn do tego ?

Chciałbym, żeby zawieszenie zostało na podobnej wysokości co 1BV lub ewentualnie ciut niżej. Chodzi mi bardziej o większą sztywność oraz o to żeby przód i tył stały równo.. Ktoś ma pomysły jakie sprężyny mogę zastosować?

Myślałem również o wrzuceniu amortyzatorów z s4, ponoć są odczuwalnie sztywniejsze od serii 1BV w b6?

Opublikowano

w s4 sa amortyzatory 5m z tego co kojaze a w b6 jest 3m tak ze troche twardsze ale przydalo by sie zmienic na cos twardszego:)

Opublikowano
icon_share.png Pjotras

siema

MAT1000 dobrze wyczytałem, że wrzuciłeś sportline'a na amorek 1BE? Nie obawiasz się, że się szybko skończy? Fajnie to wygląda i obniżenie wygląda na w sam raz i taki efekt też chciał bym uzyskać, ale obawiam się właśnie tego -45/50 na amorku 1BV. Na fotkach co za koło jest?

#350 icon_share.png niestandardowy

Napisano dziś, 16:53

Bez obaw. Gdyby to wrzucil na 1ba to by sie skonczyly niebawem...
#351 icon_share.png Pjotras

Napisano dziś, 16:56

Czyli generalnie można wrzucać więcej niż -40 na np 1BV? w granicach rozsądku oczywiście. :) Dzieki za info i sorki za śmieci w temacie

Pozdro

#352 icon_share.png H4mm3R

Napisano dziś, 17:02

1BV a 1BE to to samo. Jak ktoś dużo nie jeździ, to pojeździ....

Pozwolę sobie przerzucić część rozmowy, aby nie śmiecić u kolegi w temacie. Generalnie chciałbym poznać Wasze opinie, doświadczenia z obniżeniami więcej niż -35 na amorach 1BE/1BV? Coś się dzieje, amorki padają itp.? Myślę, że pomoże to paru osobom (w tym mnie) w podjęciu decyzji.

Pozdro

Opublikowano

Koledzy jaki może być w zakupie koszt samych sprężyn S-Line 1BE?? Ile stoi taki zestaw +/- ?

Opublikowano

Koledzy jaki może być w zakupie koszt samych sprężyn S-Line 1BE?? Ile stoi taki zestaw +/- ?

Ja kupiłem na sam przód za 100zł.Stan b.dobry farba nie złuszczona
Opublikowano

Jak coś to mam przód z 1BE. Jak ktoś zainteresowany to podam kolory, zrobię zdjęcia

Opublikowano

Panowie ja mam problem z tyłkiem w moim awancie strasznie wysoko mi siedzi od czasu zakupu... Czy może to być wina sprężyn czy raczej amortyzatorów (oznaczenie na sprężynach to 2 kropki zielona i biala) nie znam się na tym temacie może ktoś pomóc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...