staniek Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 To są te same sprężyny, B7ki dla danej kategorii wagowej mają springi, które w B6tce są kategorię wyżej.
gabalo Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Nowa buda karoseri b7 to i nowe numery Audi wrzuciło
staniek Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Jak inne jak te same? Identyczne oznaczenia barwne w B6 i B7 mają te same numery OEM tylko inne kategorie wagowe.
gabalo Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 A faktycznie za szybko sie wypowiedziałem ze audi zmieniło do nowej budy numery, faktycznie te same numery tylko b7 kategoria o jedną w dól. Zmiana Aby była końcówki oznaczeń jakoś te ostatnie litery po pażdzierniku 2006 roku dla zawiechy tył i po marcu 2006 roku dla przodu ale to wszystko na początku tematu jest dokładnie opisane
wampir Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Zapytam inaczej, czy jak wloze sprezyny z B7 to auto siadzie bardziej bo jest kategoria nizsza?
gabalo Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Jeśli sprężyny od b7 które wrzucisz bedą miały te same oznaczenia kolorów co te które masz aktualnie b6 to nie siądzie, co najwyżej moim zdaniem moze isć w góre z racji tego że stare spręzyny mają swój wiek i mogą być "uleżane" a te które wrzucisz jeśli nówki lub z mniejszym przebiegiem będą mniej zużyte i zarazem sztywniejsze...Ale to tylko moja opinia.
wampir Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Aktualnie mam 1ba o kategorii 13. Planuje 1Be 13 albo 12. Znalazlem 1be z B7 11 o tym samym oznaczeniu co B6 12. Wydaje mi się, ze to już za bardzo siadzie.
Fugi Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) To jest trochę loteria z tymi używanymi sprężynami. Każdemu siada inaczej. Żeby trochę bardziej siadło, trzeba zejsc ze sprężynami klasami wagowymi w dół. Jeszcze mam pytanie: Jeździ ktoś może na amorach 1be + eibach pro kit? Jak to się sprawuje? Czy eibachy nie są za miękkie? Jak jest w porównaniu do ori springów 1be? Ma ktoś to może na kołąch 17" ? Jaka jest odległość od ziemi do krawędzi błotnika na zestawie amory 1be + eibach pro kit -30 Edytowane 5 Maja 2015 przez Fugi
wampir Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Czy amortyzatory 1BE z B7 będą pasowały do B6? Będzie to pasowało wymiarem i poprawnie pracowało?
staniek Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Można wkładac, sam aktualnie latam na bilach b6 dedykowanych do B7, nic się nie dzieje.
daniel181 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Witam, potrzebuje lekkiej pomocy bo nie ogarniam doboru tych spręzyn Tera mam założonego gwinta ale chce wrocić do ori ustawień. Zawieszenie seryjnie mialem 1BV kategoria wagowa z tyłu 0YJ z przodu 0JF, więc o ile z tyłem jest ok spr.wedlug katalog inter cars 8E0 511 115 DK(dl.257) to z przodem 8E0 411 105 CE(dl.271) nie bardzo, bo to nie jest zawieszenie s-line. Pomoże ktoś ? Zależy mi również na równym polożeniu osi, ogarnąl może ktoś temat w takim samym modelu ?
kieto Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Witam, potrzebuje lekkiej pomocy bo nie ogarniam doboru tych spręzyn Tera mam założonego gwinta ale chce wrocić do ori ustawień. Zawieszenie seryjnie mialem 1BV kategoria wagowa z tyłu 0YJ z przodu 0JF, więc o ile z tyłem jest ok spr.wedlug katalog inter cars 8E0 511 115 DK(dl.257) to z przodem 8E0 411 105 CE(dl.271) nie bardzo, bo to nie jest zawieszenie s-line. Pomoże ktoś ? Zależy mi również na równym polożeniu osi, ogarnąl może ktoś temat w takim samym modelu ? według tej rozpiski to przod tez masz numer z sline www.a4-klub.pl/SiA.pdf Edytowane 11 Maja 2015 przez kieto
daniel181 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Witam, potrzebuje lekkiej pomocy bo nie ogarniam doboru tych spręzyn Tera mam założonego gwinta ale chce wrocić do ori ustawień. Zawieszenie seryjnie mialem 1BV kategoria wagowa z tyłu 0YJ z przodu 0JF, więc o ile z tyłem jest ok spr.wedlug katalog inter cars 8E0 511 115 DK(dl.257) to z przodem 8E0 411 105 CE(dl.271) nie bardzo, bo to nie jest zawieszenie s-line. Pomoże ktoś ? Zależy mi również na równym polożeniu osi, ogarnąl może ktoś temat w takim samym modelu ? według tej rozpiski to przod tez masz numer z sline www.a4-klub.pl/SiA.pdf Też to zauwazyłem to czyżby poprostu w tamtym katalogu żle było opisane ? Nie za duża różnica w dł. ? A jak bym włozył klase niższa 8E0 411 105 CF (dl.268) to przód by poprostu poszedł trochę w dół ?
kieto Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Witam, potrzebuje lekkiej pomocy bo nie ogarniam doboru tych spręzyn Tera mam założonego gwinta ale chce wrocić do ori ustawień. Zawieszenie seryjnie mialem 1BV kategoria wagowa z tyłu 0YJ z przodu 0JF, więc o ile z tyłem jest ok spr.wedlug katalog inter cars 8E0 511 115 DK(dl.257) to z przodem 8E0 411 105 CE(dl.271) nie bardzo, bo to nie jest zawieszenie s-line. Pomoże ktoś ? Zależy mi również na równym polożeniu osi, ogarnąl może ktoś temat w takim samym modelu ? według tej rozpiski to przod tez masz numer z sline www.a4-klub.pl/SiA.pdf Też to zauwazyłem to czyżby poprostu w tamtym katalogu żle było opisane ? Nie za duża różnica w dł. ? A jak bym włozył klase niższa 8E0 411 105 CF (dl.268) to przód by poprostu poszedł trochę w dół ? cos pomieszales Cf koncowka to jest klasa wyzsza CD jest nizsza czyli nieb pom ziel ziel, powinno siasc minimalnie nizej ale to tez zalezy jakie amorki wstawisz bo ori z sline maja nizej loze sprezyny i takie powinienes zalozyc zeby to stalo jak nalezy
daniel181 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 wielkie dzięki miałeś rację. Wie ktoś gdzie mogę dostać przystępnie cenowo taki zawias ?
oprych Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Panowie Mam dylemat jutro zabieram się za wymianę odboi z tyłu i chciałbym zasięgnąć wiedzy czy zużycie odboi albo raczej ich rozsypanie ma wpływ na wysokość auta ? jeżeli nie to czy - zakładając amory 1BA czyli standard w miejsce FK podniosę tył ?? jakie będą tego konsekwencje ???( springi zostają) załączam fote do podglądu
edekxp Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Raczej sprężyny trzeba wymienić a nie amory, odboje nic nie mają do wysokości. Widać że auto raczej równo stoi.Zmierz odległość od podłoża do rantu błotnika Edytowane 12 Maja 2015 przez edekxp
kieto Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) moze pomysl o podkladkach na tyl zawsze cos podniosa Edytowane 12 Maja 2015 przez kieto
undek Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Potrzebuję porady. Ostatnio wymieniłem zawias z 1BA na 1BE. Dobrałem takie same kategorie wagowe sprężyn co było błędem bo nie wziąłem poprawki na obciążenie osi. Wychodzi na to, że powinienem zejść z klasą o jedną w dół. Stwierdziłem też, że wiele złego nie powinno się stać i amortyzatory z przodu wymieniłem (wylane) na nowe do zawieszenia standardowego. Wszystko poskładane, dokręcone pod obciążeniem i okazuje się, że przód jak stał tak stoi . Tył siadł na wysokości 660 mm więc poprawnie dla 1BE ale przód powinien zejść przynajmniej 1cm w dół. Teraz ważne pytanie dla posiadających doświadczenie w temacie. Czy auto zejdzie o te 1 może 2 cm w dół jak założę na przód sprężyny kat. niższej? Dodam, że póki co auto jest sporo twardsze i standardowe amory sprawują się bardzo dobrze na 1BE.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się