variocustoms Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 chyba zielony musi wydzielić osobny wątek co do stylu jazdy w różnych krajach, stanu dróg, temeperamentu kierowców itp. itd.
snajper1998 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 jechalem kiedys z kolega skoda octavia 90 km i kolega jechal cala droge (Lublina-Zakopane) przepisowo 90 -100 km/h max , ale co chwile zjawil sie albo tir albo jakas zawali droga i bylo do wyboru albo jechac 60-70 albo wyprzedzic , powiem tak nigdy sie tak nie balem przy wyprzedzaniu takim samochodem kiedy przebywasz na lewym pasie Bog wie ile czasu nawet przy malych predkosciach. To jest zagrozenie, dla mnie zasada jest prosta znajdowac sie po drugiej stronie jak najkrocej , do tego potrzebuje przyspieszenia i elastycznosci wogole nie chodzi mi o v max , bo pomimo ze moje auta v max ma ponad 250 to max jakie jechalem to 200 na autostradzie i wcale mi sie jakos wiecej nie chcialo. a i nie bardzo wiem o jakiej dynamice mowisz do 90 km/h ?? bo dalej to juz mozna do pierdla przeciez pojsc .... zakrety ?? zaloze sie ze jak jest serpentyna to jest ograniczenie do 30 i kazdy jedzie 30 wiec nie czaje
variocustoms Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 EOT snajper ile masz lat ? bo w profilu nie ma informacji
snajper1998 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 30[br]Dopisany: 10 Sierpień 2011, 23:35_________________________________________________a co to ma do rzeczy
variocustoms Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 w pewnym sensie ma do rzeczy, uczepiłeś sie NO ale fakt faktem PL to jak NO, nie ma za bardzo gdzie pojechać a polacy jadą na maxa, w NO nie ma gdzie pojechać ale oni o tym wiedzą i się tego pilnują, to tylko kwestia mentalności a nie surowego prawa, ja się nauczyłem na drogach innych niż autostrada jechać 90-110 i to jest bezpieczne optimum na nasze "piękne gładkie" drogi
snajper1998 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 kuzwa ale ja sie niczego nie uczepilem zobacz odczego sie ta durna dyskusja zaczela juz 5postow wczesniej mowilem zeby zakonczyc te ot
Piotrek98igo Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 ale spam :thumbdown: :thumbdown:
IDUAL Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 po pierwsze nie wiem co z ta mentalnoscia ale jak wracalem ostatnio z morza i jechalem A1 z gdanska do grudziadza to bylem w szoku a dlaczego ?? bo myslalem ze wszyscy beda tam za***rdalac jak potluczeni, sam jechalem ok 150 km/h i na calym odcinku autosdrady zostalem wyprzedzony tylko raz!! , cala reszta jechala 140-150 , czyli zgodnie z przepisami. I to nie szybka jazda zabija co udowadniaja niemcy. A wracajac do tego ze w NO tak malo ludzi ginie na drogach, no to super tylko wracamy do poczatku tego OT , po cholere tam wogole samochody ktorymi mozna jezdzic 200-250 km/h na godzine. One nawet nie zostana dotarte jak tam 100 nie przekraczaja ludzie. Niech wszyscy sobie kupia priusy jezdza tak samo i bedzie przynajmniej lepiej z srodowiskiem. A jesli porownujesz ludzi ktorzy zgineli na drodze do ludzi ktorych rozstrzelal polityczny psychol to powodzenia. Ja temat skonczylem Kolego a nie pomyślałeś że na A1 jest wprowadzony odcinkowy pomiar prędkości czyli mieża ci czas wjazdu i zjazdu i wychodzi średnia prędkość i dlatego większość jechała przepisowo żeby nie płacić mandatu.
Gość mmcv Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Przeciez ten system jeszcze nie dziala :gwizdanie: :gwizdanie: jest w fazie testow i z takiego zdjecia, dopoki nie bedzie ekspertyzy i "homologacji" moga sobie sciane w sraczu wylozyc... Zreszta... tak naprawde mozna dodupiac na takiej drodze bo i tak znajdzie sie tir na lewym pasie ktory na 2km zablokuje Ci srednia predkosc w ok. 91-92 , potem trzeba jakos nadgonic 150km/h sredniej Proponuje temat NO zamknac .
tomwi Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 No, można powiedzieć wrzeszcie Dobrze widzę, że wychodzi jakieś 15,5s? Jednak do S4 jeszcze trochę brakuje. To jeszcze dla pełnego obrazu mozliwości poszczególnych jednostek potrzebujemy B8 2.0TFSI seria. I tu Turdzi został wywołany do tablicy :>
turdzi Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 tomwi porownaj sobie ten filmik rownolegle w dwoch oknach bo do serii to nawet nie ma co porownywac. Moze takie z wydechem wystrojone na zdrowe cirka 270KM by sie troche podpielo ale widac na oko ze od 180 to juz raczej nie ma szans. Carlos pieknie cie jedzie to auto do seryjnego S4 sie spokojnie podpinasz [br]Dopisany: 12 Październik 2011, 22:05_________________________________________________w umie tak jak sobie ogladnalem jeszcze raz ten filmik Carlosa to to S4 sprawa wrazenie jak by sie meczylo w prownaniu do tego 3.0 TDI :>
seves Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 helloł odswieże troche temat.. wiem wiem slabe to ale ktos cos pisal wczesniej ze moznaby jakas tabelke z osiagami stworzyc wiec moze bedzie przydatne moja furka 2004r BEX sedan FWD totalna seria kola 235/40/18 czasy oczywiscie mniej wiecej z filmiku spisalem 50-100: 5,0 sek 50-150: 12,0 sek 70-200: 26 sek 100-200: 23 sek ciekawostka jak na slaba benzyne wydaje mi sie ze elastycznosc niezla na 6biegu 100-200 30sek nic wielkiego ale sam jestem ciekaw na ile sie poprawi po programie
KmK Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 nic wielkiego ale sam jestem ciekaw na ile sie poprawi po programie szału nie ma i nie będzie moja seria q ma 19s 100-200 tak więc nadal się to specjalnie nie przemieszcza.. ale zawsze to 4s więcej na przedłużenie życia.. np jak się okaże przy wyprzedzaniu, że miały być 2 tiry a są 3
seves Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 nic wielkiego ale sam jestem ciekaw na ile sie poprawi po programie szału nie ma i nie będzie moja seria q ma 19s 100-200 tak więc nadal się to specjalnie nie przemieszcza.. ale zawsze to 4s więcej na przedłużenie życia.. np jak się okaże przy wyprzedzaniu, że miały być 2 tiry a są 3 no wlasnie kurcze chetnie bym stanal gdzies z 2.0TFSI bo niby moce podobne ale nie wiem jak z momentem moja furka do jakis 180km/h jedzie idealnie tak jak 1.9TDI 130 po programie na 165/380Nm czyli chyba slabo
KmK Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 ja mam nieco bogatszą choć nadal serie 230hp@320Nm do tego q więc dodatkowe straty na napędzie. żeby taka ciężka kanapa jakoś przyspieszała potrzebne są okolice 300hp a żeby skręcała 200-300kg mniej, tak więc nie ma się co łudzić..
turdzi Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 to ladna masz serie prawie jak po programie.W sumie zastanawiam sie czemu jeszcze go nie zmapowales , przy takiej serii az sie prosi.
KmK Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 to ladna masz serie prawie jak po programie.W sumie zastanawiam sie czemu jeszcze go nie zmapowales , przy takiej serii az sie prosi. bo ja sknerowaty jestem postanowiłem nie dokładać to tej kanapy, następne może kupie mocne już w serii
tomwi Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 230KM w serii to rewelacja, to dlatego była taka niewielka różnica pomiedzy naszymi autami w czasach przyśpieszeń
seves Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 ja mam nieco bogatszą choć nadal serie 230hp@320Nm do tego q więc dodatkowe straty na napędzie. żeby taka ciężka kanapa jakoś przyspieszała potrzebne są okolice 300hp a żeby skręcała 200-300kg mniej, tak więc nie ma się co łudzić.. nie no pieknie taka seria to skarb to jak DTM i dlatego takie duze roznice miedzy naszymi autkami bo u mnie ze 190pewnie ze 180 a u Ciebie zamiast 200-230 * no chyba ze na hamowni Ci cos pokrecili albo poprzedni wlasciciel cos robil bo jak na serio to masz serio wyjatkowo sporo kucykow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się