Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Netia - ostrzegam !!


Andrzej88

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że poniższa historia pozwoli komuś uniknąć przygód, z którymi ja się teraz borykam. Wiedząc o tym wcześniej, nigdy nie podpisałbym z netią umowy, ale do rzeczy:

Jestem (byłem) użytkownikiem neostrady przez ostatnich 5 lat, nigdy nie miałem z nią żadnych problemów, co prawda TPSA kształtowała się najdrożej i "najwolniej" ze wszystkich dostępnych dostawców internetu, ale skoro nie było z nimi żadnych problemów to nic nie zmieniałem.

Na początku czerwca dzwoni ktoś z NETII z ofertą internetu gdyż moja umowa z TPSA wygasa pod koniec sierpnia. Przedstawiciel zaproponował mi 10mbit za 69 zł miesięcznie z umową na 2 lata, czyli 10x szybciej niż miałem teraz i do tego taniej :blink: Umowę oraz pełnomocnictwo podpisałem w połowie czerwca, netia obiecała, że wszystkim się zajmie i najpóźniej 12h po zwolnieniu linii przez tepsę będę miał znowu internet. W nocy z 29 na 30 sierpnia linia została zwolniona, internetu brak - ok czekam. Dodam, że moja praca nie polega na odbijaniu dyskietki o 14, tylko bardzo często pracuję w domu, i bez internetu jak bez nogi. We wtorek po pracy w godzinach popołudniowych zaniepokojony łapię za telefon, dzwonię. Żeby się dodzwonić trzeba mieć na prawdę dużo cierpliwości, po 15 minutach słuchania muzyczki ktoś wreszcie odbiera. Mówię, że podpisałem z nimi umowę, i już od prawie 24 godzin powinienem mieć internet, miła Pani kazała podać wszystkie dane, poczekać 2 minutki trwające tak na prawdę 5 minut, po czym mówi, iż dopiero godzinę temu dostali potwierdzenie z TPSA o zwolnieniu linii, najpóźniej za kilka godzin internet będzie działał. Ok, do widzenia. Sprawdzam rano, internetu nie ma, jadę do pracy rozmyślając, że coś jest nie tak. Środa (wczoraj), po pracy widząc, że nie ma internetu łap za telefon - dzwonię. 15 minut słuchania muzyczki, wreszcie ktoś odbiera. Mówię, że zgodnie z umową od 48 godzin powinienem mieć internet, że rozmawiałem wczoraj z jakąś Panią i powiedziała, że dzisiaj rano będzie, a dalej nie ma. Podałem wszystkie dane i czekam słuchając muzyczki, wreszcie słyszę:

- Dziękuję za cierpliwość, jednak zamawiana usługa nie może być zrealizowana, dostaliśmy pismo z telekomunikacji, iż Pana linia nie obsługuje takiej prędkości.

- Chwila chwila, jaka "zamawiana usługa"? Przecież to Państwo dzwoniliście z taką ofertą, to oferujecie coś, na co nie macie pewności, że w ogóle będzie działać i na co nie ma warunków technicznych a następnie podpisujecie umowę?

- No niestety, nie mamy do tego wglądu a telekomunikacja takich informacji nie udziela

- Żartujecie sobie chyba?

- Zostało złożone wypowiedzenie umowy które w ciągu 3 dni roboczych zostanie wysłane pocztą.

- Jakie wypowiedzenie?

- Wypowiedzenie umowy z winy operatora

- A co mnie to interesuje? Czy Pan nie rozumie, że ja potrzebuje internet?! Nie wiem czy Pan wie, ale jest mi on potrzebny do pracy, kto mi zwróci pieniądze za poniesione straty?

- Mogę Pana przełączyć do przedstawiciela który zaproponuje inną usługę

- Ok, proszę łączyć.

Po 15 minutach czekania połączenie zostało przerwane.

Ja pie$%@$@ kur#$ ma$, wybieram numer ponownie, po 15 minutach wreszcie ktoś odbiera. Oczywiście znowu musiałem powtarzać to samo jak małpa bo wiadomo, że ich tam trochę siedzi, po czym Pani zapytała::

- Proszę podać numer telefonu razem z numerem kierunkowym na którym zainstalowana miała być jest usługa?

- XXXX

- Proszę teraz podać imię i nazwisko osoby na którą zainstalowana jest usługa?

- XYZ

- Proszę podać kod PIN widoczny na umowie

- XXXX

- Dziękuję proszę chwileczkę poczekać

Po 5 minutach...

- Niestety, ale podany kod pin jest niepoprawny

- Jak to niepoprawny? Przecież trzymam w ręku umowę i na pewno jest poprawny (powtarzam go drugi raz)

- Niestety pin jest niepoprawny

- Czy Pani ma mnie za idiotę? Przecież mówię, że trzymam w ręku umowę i mam przed sobą ten pin, musi byc poprawny.

- Pin jest niepoprawny, proszę o kontakt osobę na którą zarejestrowana jest umowa (czyli moją matkę)

wołam matkę do telefonu....

Kobieta znowu pyta o numer telefonu.... nazwisko.... pesel... i jakieś szczegóły w stylu numer buta żeby sprawdzić czy to aby na pewno ona, po czym każe wprowadzić nowy pin na klawiaturze telefonu. Jako, że mam telefon dotykowy kliknęła najprawdopodobniej nie to, i połączenie się rozłączyło...........

Tutaj ciśnienie zaczynało powoli sięgać zenitu, bo po godzinie dzwonienia praktycznie nic nie załatwione.

Dzwonię kolejny raz....

Jak małpa w zoo powtarzam znowu całą sytuację nie pierd*ląc się już w ogóle i najeżdżając dość konkretnie.

- Proszę podać numer telefonu....

Bla bla bla

O dziwo tym razem pin był dobry! Po prostu jakieś jaja....

-Proszę poczekać 3 minutki

-...

- Jeszcze 2 minutki (tutaj mnie chyba chciała wziąc na nerwy, bo wisiałem na słuchawce dokładnie 20 minut, myślę sobie nie odpuszczę ni uja)

- Dziękuję za cierpliwość, czy zgadza się Pan na zainstalowanie usługi o szybkości 6 mbit?

- Może być, kiedy zostanie podłączona?

- Proszę chwileczkę poczekać.... (mija 10 minut) ... Usługa zostanie aktywowana w następnym okresie rozliczeniowym

- Kiedy się zaczyna następny okres rozliczeniowy?

- Proszę chwileczkę poczekac... (no ja pier**le na każde moje pytanie odpowiedz byla jedna - proszę chwileczkę poczekać....) ... 15 września.

- 15 września mnie nie satysfakcjonuje, nie da się nic szybciej?

- proszę chwileczkę poczekać... 15 minut mija... pocztą w ciągu 3 dni roboczych zostanie wysłana nowa umowa, następnie Państwo odeślecie do nas podpisaną umowę, my wyślemy pismo do telekomunikacji o udostępnienie linii o żądanych parametrach, telekomunikacja w terminie 7 dni roboczych odpowie na podane pismo, a my wyślemy smsa kiedy usługa zostanie aktywowana.

- zaraz zaraz.... przecież poprzednią umowę wysyłaliście Państwo kurierem który był u mnie na następny dzień i od razu zabrał podpisane dokumenty które Państwo mieliście z powrotem po 2 dniach.

- przesyłka zostanie wysłana pocztą

Już nawet nie chciałem pytać dlaczego pocztą a nie kurierem, bo pewnie musiał bym czekać z 10 minut, a już miałem serdecznie dość,

Otwieram kalendarz i zaczynam liczyć, 3 dni robocze, 7 dni roboczych, 7 dni roboczych itd....

- Czyli internet będę miał najwcześniej pod koniec września?

- Na to wychodzi, takie są procedury

- Procedury? Procedury są takie, że nie podpisuje się umowy na usługę której nie można zrealizować, kto mi zwróci poniesione koszty? Czy Pani rozumie, że internet mi służy do zarabiania pieniędzy?

- yyy rozumiem

- Gdybym wiedział, że taka z was banda to nigdy bym z wami nie podpisał umowy, po prostu jakiś jeden wielki żart to wszystko, czyli teraz mam czekać tydzień na jakiś list?

- Tak

- Jaką mam pewność że ten list do mnie dotrze? Bo z wami to jest wszystko możliwe

- Do 3 dni roboczych zostanie wysłany

- Czyli mam spokojnie czekać tak?

- Tak

- Jeżeli do przyszłego czwartku nie otrzymam tego listu będę się kontaktował. z kim rozmawiam?

- XX YY

- Ok, do widzenia.

- Do widzenia, miłego dnia życzę.

Jeszcze ci powie miłego dnia życzę.... no uj mnie trafi! Pomijam, że babka pod koniec rozmowy się już prawie popłakała, ale musiałem dać trochę upustu swoim emocjom.

Podsumowanie:

Nikomu nie polecam usług Neti i radzę się 2 razy zastanowić przed podpisaniem umowy! To jest jeszcze większa banda niż TPSA :thumbdown:

cdn ... bo coś czuję, że to jeszcze nie koniec. Będę informował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

linia telefoniczna jest z tpsa,a inni dostawcy tylko z niej korzystają,więc zawsze będą problemy,większe lub mniejsze, jeśli ktoś rezygnuje z ich usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie przepisalem z tpsa na netie, ale tylko telefon i tez po przejsciu na netie jak do kogos czasem dzwonie to musze czasem 2-3 razy krecic az wkoncu sie dodzownie, oczywiscie wszystko dzieki tpsa

na szczescie rezygnuje juz z tel. stacjonarnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem zamiar przejsć na netie, nawet założyłem wątek czy warto :gwizdanie: poczytąłem troche włąsnie o tym przejsciu z neostrady i tam dosłownie każdy miał jakieś problemy, i co ciekawe niektórzy nie mieli miesiac internetu, a okrez rozliczeniowy zaczynał sie od popdisania umowy i na beszczela przychodził rachunek za miesiac bez internetu :gwizdanie:

Ja sie w końcu nie zdecydowałem i dalej klepie wolny drogi ale stabilny internet od TPSA :gwizdanie: na lepszy w mojej mieścinie nie mam co sie starać :gwizdanie:

Powodzenia w bojach z netią :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego należy zostać w TPSA. To potentat na naszym rynku, wszystko do nich należy a inne firmy od nich tylko dzierżawią. Więc nie ma się co dziwić. W przypadku awarii też będą cyrki - TPSA ma wywalone bo nie będzie się spieszyła z naprawianiem lini dzierżawionej przez konkurencję a Netia nie naprawi bo to nie ich własność. Oczywiście w końcu ktoś się ruszy i to zrobi ale minie cała wieczność. Wiem bo kumpel pracował w netii jako monter i opowiadał jakie tam cyrki się dzieją. Zresztą kolego coś niezbyt uważnie śledziłeś ofertę TPSA. Ja też mam neostradę, umowa kończy mi się ostatniego września ale dostałem ofertę przedłużenia jej już w czerwcu. Oczywiście przedłużyłem na nowych warunkach i od 1 października będę miał 20 mbit za 99zł przez 2 lata (pierwsze 6 miesięcy za złotówkę). Także ta oferta netii 10mbit za 69zł wcale taka super nie jest, nie wspominając już o dodatkowych "atrakcjach". Olej ich i wróć do TPSA. To póki co jedyne rozsądne wyjście, czy się nam to podoba czy nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam coś, przyjdzie do Was ktoś z Netii, jakiś "domokrążca" to od razu zamykajcie drzwi, w innym przypadku będzie Was tak długo urabiał i męczył na wszystkie sposoby że odechce Wam się wszystkiego. Znam to z własnego doświadczenia, niestety kiedyś miałam okazję być na takim spotkaniu z "pośrednikami Netii", znajdą odpowiedz na każde Wasze pytanie, nawet mówiąc nie do końca prawdę sprzedadzą Wam usługę, a jeśli nie będzie możliwości podłączenia Wam samego telefonu (powiedzmy że sam tel chcecie) to powiedzą że neta macie gratis, mimo że nie jest to prawdą :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja 3 miesiące jechałem na bezprzewodowym orange zanim udało się zmienić z tpsy na netię:) najpierw po miesiącu tpsa odpisała, że źle wpisaliśmy numer telefonu na wypowiedzeniu bo nie w tym miejscu daliśmy kreseczkę:) i znów 30 dni, ale teraz wszystko śmiga, opłacało się czekać - btw w tpsa płaciłem 148zł za neo256 i podobno nie dało się szybszego, w netii płacę chyba 90zł za 10mb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja 3 miesiące jechałem na bezprzewodowym orange zanim udało się zmienić z tpsy na netię:) najpierw po miesiącu tpsa odpisała, że źle wpisaliśmy numer telefonu na wypowiedzeniu bo nie w tym miejscu daliśmy kreseczkę:) i znów 30 dni, ale teraz wszystko śmiga, opłacało się czekać - btw w tpsa płaciłem 148zł za neo256 i podobno nie dało się szybszego, w netii płacę chyba 90zł za 10mb

150zł za 256kb :shocked: to co ty za umowe miałes podpisana, chyba na poczatku działanosci internetowej TPSA jak dopiero co wchodziło to na rynek, podpisałes umowe na czas nieokreslony :wallbash: i tak przedłuzałeś

Ja od 3 lat conajmniej mam 1mb za 54zł :gwizdanie:

A z tym 20mb to mnie zaciekawiłes :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz sprawdzić na stronce neostrady w zakładce przedłużenie umowy. Jest tam promocja "Premium internet". 20mb za 109 zł - pomyliłem się o 10zł, jednak nie 99 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jestem wierny TPSA :naughty: Kiedyś zmieniłem operatora na Netię :kwasny: To była wielka pomyłka.Jak poprzednicy pisali,z Netią są same problemy.Od dobrych kilku lat mam neostradę na której pracuja 3 kompy.Czasem zamula ale idzie wytrzymać.Z tego co ostatnio pisano o TPSA,nastąpią zmiany w opłatach i prękości(za dużo straciła TPSA klijentów)Wstawię kawałek artykułu znalezionego w necie.Radzę zastanowić się nad zmianą operatora.Poczekajmy a może TP zadba o klijentów :good:

Opóźnia się termin wprowadzenia do oferty Telekomunikacji Polskiej nowej oferty na Neostradę, która jednocześnie przyniesie obniżkę abonamentu za Internet. Szef TP w rozmowie z Parkietem zapewnia, że nastąpi to w ciągu najbliższych tygodni.

Początkowo tańsze opcje Neostrady miały zadebiutować na rynku w połowie sierpnia, jednak operator przyznaje, ze termin ten nieco się przesunie. Prezes Telekomunikacji Polskiej zapewnia, że wprowadzenie nowej oferty to „kwestia tygodni”.

Jakich zniżek mogą spodziewać się klienci? – Od 15 proc. do ponad 20 proc. w zależności od usługi. I tak, jak już zapowiadaliśmy, w przeciwieństwie do obniżek wiosennych, tym razem skupiamy się na najbardziej popularnych, niższych prędkościach – mówi w wywiadzie dla dziennika Parkiet Maciej Witucki, prezes Grupy TP.

Co ważne, tani Internet będzie można kupić osobno oraz w pakiecie z telewizją. Oprócz nowych, tańszych cen za Internet abonenci Neostrady w przyszłości mogą spodziewać się nowych, szybszych opcji internetowych. – Pracujemy nad wprowadzeniem nowej technologii VDSL 2, która pozwala na osiąganie prędkości od 40 do 80 Mb/s, częściowo wykorzystującej światłowód, a częściowo łącza miedziane – dodaje szef Telekomunikacji Polskiej. Nowe prędkości zostaną zaoferowane testowo wybranym klientom jeszcze w tym roku.

Źródło: media2.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej ich i wróć do TPSA. To póki co jedyne rozsądne wyjście, czy się nam to podoba czy nie...

No chyba że ktoś ma kablówkę w okolicy...

Takie UPC bije na łeb obie te firmy... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej ich i wróć do TPSA. To póki co jedyne rozsądne wyjście, czy się nam to podoba czy nie...

No chyba że ktoś ma kablówkę w okolicy...

Takie UPC bije na łeb obie te firmy... :wink4:

tak jak ja, dzieki temu juz dawno podziekowalem tpsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowy przypadek ten z 1 postu. Znam przypadek taki oto. Znajomy miał neostrade 512kb bo tpsa nic więcej mu nie mogło zaoferować właśnie ze względu na słabą linię telefoniczną. Pewnego dnia dzwoni pani z netii z piękną ofertą 2 mb/s i znajomy jej mówi, że interesował się już tą szybkością w tpsa i powiedziano mu, że linia nie obsłuży tej usługi. Na co pani mówi, że netia wyśle swoich monterów i oni założą specjalne wzmacniacze w jakiejś centralce czy czymś tam i, że będzie działać. Znajomy popełnił błąd i uwierzył. Zgodził się. Oczywiście nie działało. Dalszy scenariusz jak w pierwszym poście. Dzwonienie czekanie itd. W końcu wrócił na neostradę taką jak miał.

Także uważać i nie dać się naciągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

News:

Właśnie dzwonił do nas ktoś z TPSA, pewnie zauważyli że netia nie włączyła internetu i złożyła wypowiedzenie, podobno nie ma możliwości technicznych nawet na 6 mbit ( a taka umowa z netii ma do mnie przyjść i możliwości na 6mbit wg netii są na 100%), wg tepsy będą gdzieś dopiero w nowym roku, na razie 2 mbit to maks i taką prędkość proponuje. Co ciekawe podobno internet włączyć mogą już w poniedziałek, jeszcze przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy... ciekawe...

Także pewnie za 2 tygodnie dowiedziałbym się od Netii (po mojej interwencji telefonicznej), że nie ma możliwości na 6 mbit :blink: Chore jest to wszystko....

Zobaczymy na ile słowna jest TPSA i czy faktycznie w poniedziałek będzie internet nawet przed podpisaniem umowy... zobaczymy.... w każdym razie wracamy do TPSA

kowi: taki sam awatar ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czekałem jakieś 3 miesiące zanim podłączyła mnie netia.

Użerania było tyle co nie miara,3 razy dostawałem umowę z przekręconymi danymi.

Skonczyla mi sie jedna umowa,chcialem 2 z szybszym internetem czekalem kolejna 3 miesiace zanim zmienili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czekałem jakieś 3 miesiące zanim podłączyła mnie netia.

Użerania było tyle co nie miara,3 razy dostawałem umowę z przekręconymi danymi.

Skonczyla mi sie jedna umowa,chcialem 2 z szybszym internetem czekalem kolejna 3 miesiace zanim zmienili.

Hehe mi do dzisiaj przychodzą faktury na 43-426 zamiast 43-246. Faktura trafia do pierwszej placówki pocztowej, a tam przekreślają długopisem kod i piszą poprawny posyłając to dalej do nas... W telekomunikacji NIE MA SZANS tego zmienić, już kilka razy dzwoniliśmy, zapewniali, że będzie zmienione i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam internet w Aster i jest znacznie lepiej niż w TPSA. Jakoś TPSA nie robiło problemu. Polecam :good:.

Najlepsze było to, że dzwonili co chwila z TPSA z opcją przedłużenia umowy. Jakieś promocje, pakiety itp. itd. Pewnego dnia przyszedł jakiś gościu z bardzo atrakcyjna czarnulą, akurat siedziałem u siebie w pokoju i słyszę internet 3 mb/s za 70 zł miesięcznie. Po rozmowie słyszę, że tata chcę już podpisywać umowę i wołam tatę, żeby się wstrzymał, bo Aster jest lepszy i tańszy. No i od grudnia 2009 roku jestem w Asterze i płace 70 zł za 10 mb/s... Do tej pory żadnych problemów, nie tylko ja go chwale, ale także dużo kolegów, koleżanek :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TP chyba zaczęła się interesować klientami ,którym świadczy Neostradę bo planuje zmodernizować część kabli i zastąpić je światłowodami i kablami miedzianymi ,dzięki czemu będą mogli świadczyć większe prędkości : http://neostrada.info/index.php/791-neostrada-tp-wkrotce-tansza-i-szybsza/

Kolejną ciekawostką ma być to iż TP nieoficjalnie "planuje" kupić stary Autocom a teraźniejszy Aster. Może gdy transakcja dojdzie do skutku będziemy mogli cieszyć się szybszym internetem.

Sam jestem posiadaczem Neostrady od 3 lat i nie miałbym nic do zarzucenia gdyby nie podwykonawcy TP'sy El-tel oraz ich IQ mniejsze niż buta. :sick3: :sick3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam internet w Aster i jest znacznie lepiej niż w TPSA. Jakoś TPSA nie robiło problemu. Polecam :good:.

No zajebiaszczo....

Tylko że nie każdy ma możliwość podłączyć się do kablówki :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...