Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Da radę bez, wystarczą wysokie kobyłki. Co do śrub, mi się nie urwały ale warto kupić i tak pełny zestaw nowych śrub, tylko dobrze sprawdzić czy są te same długości i rozmiary, w etkach bardzo często są błędnie podane numery, lub niektóre elementy mimo różnej konstrukcji, mają te same ID. Przy takiej robocie warto kupić cały, gotowy zestaw tulei, jest z Meyle dostępny, lub z poliuretanu, też są gotowe zestawy. Sanki też warto dać do pomalowania w proszek, o ile rdza ich nie zjadła. Zaskoczyć może ilość rudej pod bakiem i w nadkolach, przygotuj się finansowo na zaprawki.
  3. Klimatyzacja A4 B7.pdf
  4. Dzisiaj
  5. Tak bo inne nie obsługują alarmu. Przy nogach pasażera sprawdź kostki bo tam idą sygnały od otwarcia drzwi
  6. Hvar, było minęło. Znowu rok czekania
  7. Witam. Po 300 tys odezwało się tylne zawieszenie. Sanki też nie wyglądają za dobrze więc padła decyzja demontaż całych sanek, wymiana wahaczy, tuleji, łączników, malowanie sanek, i montaż spowrotem. Da radę bez kanału, podnośnika? Czy śruby mocujące sanki do budy się urywają? Jakie niespodzianki można spotkać po drodze?
  8. Thanks Staram się jak mogę dopieszczać swoją pasję.
  9. Witam Panowie czy ktos dysponuje numerami oryginału dla uszczelek klimatyzacji na przewody wchodzące do chłodnicy klimatyzacji. Będę wdzięczny za namiary bądź polecane zestawy. Dziękuje
  10. Wczoraj
  11. Ten konkretny pomiar był wykonany na zimnym czy rozgrzanym silniku?
  12. Jest też gen3 CNCE 230KM, Gen2 224KM to CPMA ale mniejsza o większość. Generalnie różnicę widać na pierwszy rzut oka, z przodu silnika gen3 ma dwa czarne magnesy od zmiennych faz, gen 2 ma jeden. Sama pokrywa silnika w gen 3 jest taka jajkowata bardziej nowoczesna bym rzekł w gen2 jest taka prostokątna no i gen3 ma wkład oleju a gen2 metalową puchę. Wlew oleju w gen3 jest w lewym dolnym rogu, w gen2 bodajże bardziej na środku. Gen3 ma plastikową misę olejową.
  13. Poniżej daję Ci w takim razie link do sprężarki Denso dedykowanej do Twojego auta jakbyś do chwili obecnej nic nie znalazł,a co z tą wiedzą zrobisz to sam decyduj. https://allegro.pl/oferta/kompresor-sprezarka-klimatyzacji-dcp02041-denso-17409633661
  14. Nagraj zrzut ekranu jak to robisz.
  15. Umnie w dlugim kodowañu nic niema jutro ustawie jezyk Polski y wysle zdjecia
  16. Coś źle robisz. U mnie w OBD11 są kodowania w sterowniku 03.
  17. Koduje z twojego opisu w sterowniku 9 wrzystko ok moge kodowac ale w sterowniku 3 brakes wchodze tam wpisije kod y wchodze w dlugie kodowañe iniema nic jak na zdjeciu. A y to wrzystko z obdeleven.
  18. Są kodowania. Coś źle robisz.
  19. Ale tam niema nic. Wtakim razie jak moge zakodowac ten modul jesli go niema ??
  20. Numer vin Wauzzz8k6da209733
  21. Słupek A czyli kostki koło lewej stopy kierowcy? Tam przepatrzane wszystko. Co do pompki to zajrzę do niej jutro Jakbym kupił inną numerację pompki to automatycznie pozbywam się alarmu?
  22. Prawdziwy forumowicz ,rozwiązał problem,nie napisał co było przyczyną i tyle go było widać. Ja od siebie dodam że w moim CJEB niskie ciśnienie oleju powodowała podpora wałków rozrządu (tzw okular).Przed wymianą miałem 0.5 bara,po wymianie 1,1 bara przy 90 stopniach oleju.Nie jest to jakieś super ciśnienie ale silnik chodzi dobrze, może kiedyś znajdę jeszcze inną przyczynę i ciśnienie jeszcze coś wzrośnie.
  23. masz może do tylnego zderzaka od dtm ?
  24. Gdzie jest scan z wymienionym w opisie błędzie?
  25. Według mnie przekaźnik chyba 419 o ile dobrze pamietam w obudowie ECU pod sterownikiem silnika znajdzies napewno😁 miałem kilka takich przypadków , pewnie masz basen
  26. Bo w sterowniku 03 poszczególne bity nie są opisane.
  27. Sporo osób wrzuca 1.9 AVF zamiast 2.0. Ale niewiem co z tą skrzynią, czy będzie wszystko śmigać. Może ktoś jeszcze podpowie.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...