Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Cześć grupo, chciałbym przerobić nieco CarAudio i potrzebuję sygnałowy +12V po zapłonie z tyłu auta (terminal 15). Czy ktoś z Was wie, gdzie mogę go łatwo znaleźć? Niestety w bezpiecznikach z tyłu auta mam tylko stałe 12V. Wolałbym nie ciągnąc przewodu przez całe auto - głośnikowe i zasilanie stałe mam z tyłu, więc szukam najbliższego punktu terminala 15.
  3. Dziękuję za potwierdzenie interpretacji logów. Co do szczelności i działania gruszki - to było pierwsze co sprawdziłem, jeszcze zanim tutaj napisałem 😉😊 Co prawda bez specjalnych narzędzi : "wężyk i strzykawka" - wnioski gruszka porusza sztangą, a powietrze nie ucieka. Także zgodnie z poradą na początek będzie "konsultacja" z firmą regenerującą turbo.
  4. Dzisiaj
  5. Niestety po sprawdzeniu bezpieczników nie znalazłem niczego podejrzanego...ostatnio zauważyłem niestety zwiększone zużycie oleju i kopcenie po odpaleniu dosyć mocne ,auto ewidentnie spala olej ...przy ostrzejszej jeździe objawy te się nasilają tj wyskakuje mrugająca kontrolka świec żarowych ,ogranicza moc i kopci...
  6. NervaR

    B8 TrOOOOp

    Lepiej kupić gwint ST zamiast tych sprężyn. To jest KW tylko bez nierdzewki. Założysz same sprężyny i amory padną.
  7. Wolna chwila znaleziona na działanie przy samochodzie. Do gratów, które już leżały w garażu dokupiłem uszczelki dekli i podziałałem od góry z silnikiem. Wpadły: - nowe uszczelki dekli Victor Reinz - umyte zostały z nagaru dekle - używany elektrozawór na kolektorze ssącym z ładniejszymi wężykami + jeden nowy ASO - nowa odma ASO - nowy zbiorniczek płynu chłodniczego ASO co by było ładniej pod maską Dodatkowo powoli zbieram graty do przednich hebli. Zostały pomalowane przednie zaciski.
  8. Sprawdz czy gruszka wogóle pracuje i czy jest szczelna, regulować na aucie można, choć to zadanie tego kto regenerował turbine zeby ustawić to prawidłowo, reklamować i obciążyć za montaż i demontaż turbiny...
  9. Czujnik nr 1 na biegu jałowym powinien wskazywać* najwyższą temperaturę z trzech zainstalowanych na wydechu, jest najbliżej wyjścia spalin z cylindrów. Nie powinien wskazywać 20st przy ponad stu stopniach na numerze 3, czy 80st na nr-e 4. *w czasie gdy proces regeneracji DPF nie jest aktywny.
  10. Skrypt VPC możesz także wgrać.
  11. Carscannera też nie używam, mam VCP za jego pomocą chcę wgrać skrypt.
  12. Uuu, nie wskoczył Ci pompowtrysk czyżby? Sprężynki helikoli pozostaje wstawiać.
  13. Nic mu nie będzie. Lej 3/4 max i będzie git. stan oleju sprawdza się +~ po 15 minutach po zgaszeniu. Bynajmniej tak zawsze mi mówili 😀
  14. Soft tak, co do Car Scannera nie wypowiem się, bo czegoś takiego nie używam.
  15. Czy ten soft i skrypt działa bez problemu na licznikach USA czy lepiej nie próbować?
  16. Witam Czy to jest prawidłowe zachowanie czujnika temperatury spalin nr. 1 ? Przy dodawaniu gazu temperatura skacze w górę a przy puszczeniu gazu gwałtownie spada ? Na vcds nie ma błędów. Silnik CJCB 2.0 TDI czujnik_temp.mp4
  17. Tutaj ciekawy filmek i przestroga odnośnie wymiany oleju w 0CK, demontażu mechatroniki i wypinania wtyczki mechatroniki bez pomocnych narzędzi do wypinania i wpinania wtyczki mechartroniki.
  18. Podepnij auto pod program diagnostyczny i wykonaj pełny auto-scan, to pierwszy krok diagnozowania usterek.
  19. Witam. Mam problem z kamerą cofania. Po wbiciu wstecznego słychać piknięcie czujników ale na ekranie nic się nie dzieje. może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał. Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi gdzie najszybciej zlokalizować usterkę pozdrawiam Artur
  20. Witam wszystkich. Zakupiłem właśnie Audi s4 b8.5 2013r 3.0 V6 Tfsi🙂
  21. Witam. Wymieniałem ostatnio uszczelki na pompowtryskiwaczach, wszystko juz złożone , pozostało podokręcać zgodnie z momentami kluczem dynamometrycznym... No i właśnie podczas tego dokręcania zerwał mi się gwint w głowicy na śrubie mocującej 3 pompowtrysk. Da się to jakoś uratować bez sciągania głowicy ? Nagwintować? Widziałem jakies zestawy z tulejami samogwintującymi? Miał ktoś juz taki przypadek?
  22. Jednak sporo przebija bez N75, ale proszę o weryfikację. Poradę. Co do regulacji sztangi na aucie - to nie będzie łatwo 😕 Dobrze myślę, że trzeba regulować i próbować w teren i tak do skutku ? Z przerwami na wystygnięcie kolektora.. 😉 Poniżej zrzuty raz jako CVS, później się poprawiłem i jest czytelniej. Z góry dziękuję.
  23. Dzięki Czy uszkodzony może być przyczyną słabego napięcia na kostce pompy paliwa, auto najpierw przez jakiś czas zaczęło dusić po czy nie chce odpalić w ogóle
  24. 167 - 191 906 383 C Znajduje się on w pierwszym slocie nad MCE.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...