Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11/09/17 uwzględniając wszystkie działy
-
Grupa 003 - 2 kratka to przepływ wymagany a kratka 3 przepływ rzeczywisty - muszą się pokrywać lub rzeczywisty może być wyższy niż zadany - jak jest niższy to d*pa...1 punkt
-
Cześć. Świeżo nabyłem Audi A5 2.0 TDI 177 PS CGLC 2012. Na fakturze widnieje wpis oleju SLX LONGLIFE LT , że taki był zalany, ale faktura stara jest i obecnie teraz nie wiem jakim olejem silnik jest zalany bo nie posiadam żadnej naklejki ani faktury z ostatniej wymiany oleju. Przebieg jest 154000 km. Auto posiada filtr cząsteczek stałych. Koledzy doradźcie jakim olejem powinienem zalać silnik CGLC?? Co proponujecie a czego unikać. Ja zawsze wymieniam olej co 12tyś. km. Dziękuję i pozdrawiam.1 punkt
-
1 punkt
-
Mocowanie rozporki jest tej samej grubości co podkładki pod śruby. Wyrzucasz podkładki a wkładasz rozporke. Dokładnie tyle samo zwojów śruby jest wkrecone w mocowanie Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka1 punkt
-
Mam w domu 1.8T i 2.0TDI.Mimo iż jeden i drugi nie stwarza problemów to wolę jeździć benzyną,bo w benzyniaku cicho,ciepło i nie drży skurviel1 punkt
-
TDI 1.9 jest droższy w utrzymaniu (przy niektórych usterkach naprawdę znacznie droższy). Nie ma sensu, 1.8T i 2.0 to dobre i ekonomiczne jednostki by dojeżdżać do roboty i w trasy. Sytuacja byłaby "trochę" (wg. mnie nie na tyle by rozważać przesiadkę) w przypadku 1.6 i "potężnych" benzyn - gdzie np. 1.6 zdycha przy większych prędkościach a ekonomia to... "co o to słowo znaczy w ogóle?". Anyway, 1.8T all the way, szczególnie jak częściej jeździsz w mieście (brak DPF, szybciej się nagrzewa, nie klekocze jak Magda Gessler na widok Besos). Zostaw 1.8T, wiesz co masz. A tak to możesz się w gratisie wsadzić na minę co jest częste na naszym rynku :/1 punkt
-
Sam miałem TDI i zmieniłem na 1.8T. TDI głośne, śmierdzące, kultura pracy nie zachwyca. Jedynie jak kolega powyżej napisałam jak już diesel to na CR. Masz za***isty motor nic nie zmieniaj.1 punkt
-
Temat rzeka. Wiele teori spiskowych i każdy ma swoją. Jedynie profesjonalne testy wykażą co lepsze. Wszystko zależy od warunków,auta,umiejętności,szczęścia,temperatury,kondycji fizycznej kierowcy itp, ITD, SB, MO,ZOMO,HWDP i Bóg wie co jeszcze.1 punkt
-
Diesel spoko, ale na CommonRailu, poprzednie to klekoty, których w chwili obecnej już bym nie strawił, głośne, inna charakterystyka pracy itp. Zostań na pb.1 punkt
-
Moim zdaniem ta zmiana jest bez sensu. Porównując PB i ON: PB w zimie szybciej się rozgrzeje i dobrze zrobisz silnikowi po przejechaniu tych 23km do roboty, ON za te KM dostanie po d*pie a i jak się słabo silnik rozgrzeje to za pewne więcej paliwa sobie pociągnie. Masz gaz czyli kolejny plus, zainteresuj się tematem LPG - serwisy robisz sam a jak raz dobrze ustawisz mieszankę to masz spokój na lata. Skąd wiesz, że za ropę w przyszłym roku nie zapłacisz 5,50 zł za litr? Gaz wydaje mi się nie pójdzie wyżej niż 2,50 za litr więc kolejny plus. Ja mam ropniaka w domu, nie lubię jak to klekocze, za 120 zł robię nim po mieście 380 km a w gazie moim Audi za 100 zł robię 500km. U Ciebie jedyny minus to to, że robisz dużo KM i musisz często zmieniać filtry od gazu no ale i tak bym nie zmienił1 punkt
-
Jak bym nie miał gazu to wtedy można by się zastanawiać, masz za***isty silnik + turbo + gaz to na co modzić? Masz przynajmniej tego TDI z zaufanego źródła, że wsiadasz i jedziesz? Bo jak nie to skąd wiesz co kupisz?1 punkt
-
Masz porządny motor to na co zmieniać? Swędzi Cię rączka? wrzuć kasę na konto bankowe, bank będzie wiedział najlepiej co z nimi zrobić Wkurza Cię jazda na LPG, masz z gazem lub z autem jakieś problemy? Ja ropniakiem jeździłem w zimie a mam do pracy 22 km przez drogę ekspresową i powiem Ci, że mi byłoby szkoda auta, auto ledwo się dogrzało przez te 22km a już musiałem gasić.1 punkt
-
Siedzę i myślę, siedzę i myślę.. Poważnie zastanawiasz się nad zmianą auta bo wyjdzie kilkazłotych w tą czy w tą na 100km, a stać Cię na wakacje w Chorwacji? Nie szkoda Ci życia na takie rozkminy? 1.8T/1.9TDI w kosztach są TAKIE same, z tym, że znaleźć zadbane 1.9TDI graniczy z cudem. 23km do pracy, to dla diesla w zimę trasa na "rozgrzanie się", benzyna o wiele szybciej łapie temperaturę.1 punkt
-
Kolego wylye, a czy mógłbyś czytać ze zrozumieniem ? Czy ja napisałem, ze pomiaru dokonywalem przez vag ? Mierzylem manometrem zaraz po ostrej jezdzie ( dlatego.napisalem ze na bardzo.goracym.oleju). Ale po jakims czasie wyczytałem, ze w b6 na vag-com mozna podejrzeć temp oleju, tylko, ze zapomniałem na ktorym kanale dlatego sie zapytałem. Ten temat na zagranicznym forum czytałem więc następnym razem zanim coś napiszesz Przeczytaj dokładnie ze zrozumieniem.1 punkt
-
zacisk przedlift a8, lub inny zeliwniak pod wentyle, nie wiem stare audice tez mialy podobne jarzmo a8 lift adapterek tarcze s4 b8 klocek obojetne audi a8, a4 itp itd1 punkt
-
Czyli 25w 22ohm będzie się grzał bardzo bo tez myślałem podpiąć zwykly radiator nie te zestawy gotowe1 punkt
-
Wątpie kiedys dzialala mi ta gruszka i auto gorzej sie zbieralo ze sprawną gruszka niz z przerobiona ze jest na stałe otwarta.Na chwile sobie przerub na stałe ze bedzie otwarta a sam się przekonasz1 punkt
-
Do oparć od sedana nie podepniesz rolety - te oparcia nie mają mocowań1 punkt
-
Ok w takim razie wrzucam zdjęcia, powiedzcie coś na temat tego czegoś co zaznaczyłem na pierwszym zdjęciu w czerwonym okręgu. Tam jest sporo oleju. Olej także jest pod odmą ale to chyba także po tej starej pękniętej.. Co myślicie?1 punkt
-
Musisz sprawdzic jaki miales ORI AUDI POMOCNE TEMATY : B8 A4 Battery Replacement - Coding WWW.AUDIZINE.COM Hey everyone, I just replaced my battery, but I'm having trouble coding the 19-CAN module for the new one. The coding wants a 11 digit part number and a 10 digit serial number. What appears to be the s/n... Battery Replacement - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM Tu masz mała podpowiedz w kodowaniu : 51Ah - 8K0915105J / 000915105BB / 000915105DC 60Ah - 4F0915105 / 8K0915105G / 000915105DD 61Ah - 8K0915105H / 000915105AD / 000915105DE 70Ah - 4F0915105A / 8K0915105C / 000915105DF 72Ah - 8K0915105B / 000915105AF / 000915105DG 80Ah - 4F0915105B / 8K0915105D / 000915105AG / 4FD915105 / 8KD915105 / 000915105DH 95Ah - 4F0915105C / 8K0915105E / 000915105AH / 000915105DK 110Ah - 4F0915105D / 8K0915105F / 000915105AK / 8KD915105A / 000915105DL 68Ah - (AGM ) 7L0915105 / 000915105CC 75Ah - (AGM ) 3D0915105H / 000915105CD 92Ah - (AGM ) 4F0915105E / 000915105CE 105Ah - (AGM ) 4L0915105 / 000915105CF 115Ah - 4H0915105 / 000915105DM Adres sterownika Gateway 19 : Ta procedura dotyczy wymiany akumulatora w pojazdach korzystających z modułu sterującego zarządzania akumulatorem, który jest podrzędnym/podsystemem bramki CAN. Adres 19: CAN Gateway (J533) Etykiety: 8T0-907-468.clb Nr części SW: 8T0 907 468 Q HW: 8T0 907 468 L Składnik: GW-BEM 5CAN-M H10 0095 Podsystem 1 — nr części SW: 8K0 915 181 B HW: 8K0 915 181 B Składnik: J367-BDM H04 0150 Długa adaptacja Instalacja nowej baterii wymaga użycia funkcji [Długa adaptacja-0A] w module sterującym 19-CAN-Gateway. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby wprowadzić numer części, dostawcę i numer seryjny jako jedną długą nową wartość. [Select] [19 - CAN-Gateway] [Long Adaptation-0A] Channel 004 [Read] VCDS wypełni instrukcje w formie wyskakującego dymka z formatowaniem. Na przykład: Format: NNNNNNNNNNNN XXX ZZZZZZZZZZ N = numer części akumulatora (11 cyfr) X = Dostawca baterii (3 cyfry) Z = Numer seryjny akumulatora (10 cyfr) Zdecydowanie zaleca się zapisanie oryginalnej wartości. Wpisz szczegóły nowej baterii w polu Nowa wartość. Uwaga, nowa wartość musi składać się łącznie z 26 (alfanumerycznych) znaków łącznie ze spacjami! [Test] [Save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Jeżeli wartość została zaakceptowana przez kontroler, nowe kodowanie baterii jest zakończone.1 punkt
-
1 punkt
-
Bart, pomożesz? mam B6, oryginalnie czujnik światła + lusterko fotochrom, przełącznik do świateł AUTO, CLH. MCE = 8E0 907 279 F :> miałem od początku zakodowane 01011 (czyli drugi bit = light/rain sensor installed). bez problemu zmieniłem kodowanie na 00011 (po włączeniu stacyjki od razu światła się zapalały) i wróciłem też bez problemu na 01011. więc moduł z końcówką F jest na bank potrzebny i takowy mam chciałbym dołożyć sensor deszczu - obok lusterka gdzieś na szybie, bo mam kropke w tym miejscu gdzie ma B7. do lusterka wchodzą mi 3 kable, do czujnika światła też 3. moje pytanka 1. w ASO powiedzieli: 4E0 955 559 E - i tylko taki musi być? końcówka E jest ważna? 2. dostępny na allegro 8K0 955 559 zapewnie nie będzie działał? 3. trzeba odpiąć czujnik światła i zamiast niego trzeba wpiąć czujnik deszczu? czujnik deszczu ma w sobie czujnik światła? czy trzeba puścić wiązkę 3 kabli i dodatkowo podpiąć czujnik deszczu pod MCE? jak tak, to gdzie to trzeba wpiąć? bo przekodować już nie mam co.. drugi bit mam na 1, więc jest niby ok...1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00