Skocz do zawartości

Ranking

  1. dzik

    dzik

    Klubowicze


    • Punkty

      3

    • Postów

      861


  2. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      5816


  3. Ori

    Ori

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      25


  4. GreGoriO

    GreGoriO

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2739


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/15/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nomad odpisałem Ci na pw. Zapraszam Cię do Szczecina , podeślij vin na pw. Pomogę Ci. @Kevin88 @jacek70 @Unfbardzo serdecznie Wam dziękuję za ciepłe słowo i polecenie mojej osoby. To bardzo miłe, wszyscy macie u mnie przy kolejnych zakupach płukankę gratis. Bardzo bardzo Was proszę o przypomnienie przy zakupach o tej uprzejmości. Chce Wam się odwdzięczyć.
    3 punkty
  2. MONTAŻ I DZIAŁANIE UKŁADU SAMOPOZIOMOWANIA XENON A4 B6 2001-2004 Na pewno wielu forumowiczow zmienialo lampy ze zwyklych na xenon lub xenon plus i do tych ja tez sie zaliczam . Aby wszysto bylo prawie jak w orginale czyli xenon plus uklad samopoziomwania i spryski reflektorow postanowilem ( juz chwile temu tylko tak to mi dlugo zeszlo ) zalozyc ten MOD i zrobic DIYA . Kilka slow na poczatek na temat dzialania ukladu samopoziomowania xenon. Samochody z lampami xenon posiadają montowaną seryjnie automatyczną regulację zasięgu reflektorów. Aby automatyczna regulacja zasięgu reflektorów mogła działać potrzebne są informacje o przemieszczeniu pionowym zarówno z przedniej jak i z tylnej osi. W tym celu położenie lewego dolnego wahacza w stosunku do nadwozia jest przekazywane poprzez drążek łączący do czujnika poziomu zawieszenia z przodu z lewej strony . Ten podaje dalej elektryczne sygnały do sterownika regulacji zasięgu reflektorów . Te sygnały na tylnej osi są przekazywane z czujnika poziomu samochodu do sterownika . Sygnały te będą potrzebne do ustalenia poziomu zawieszenia. Automatyczna regulacja zasięgu reflektorów reaguje samoistnie na zmiany poziomu zawieszenia. Poziom zawieszenia może się zmienić w następujących sytuacjach: - Holowanie przyczepy - Różne stany załadowania; samochód pusty, samochód częściowo lub w pełni załadowany - Wolna lub szybka jazda POMOCNE TEMATY DO MODA UKŁADU SAMOPOZIOMOWANIA XENON : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119469-all-b6-montaz-ukladu-mycia-spryskiwaczy-lamp/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/127763-all-regulacja-swiatel-reflektorow/ SCHEMAT BEZPIECZNIKOW DEMONTAZ TAPICEREK I OSŁON DEMONTAZ SCHOWKA PASAZERA DEMONTAZ ZEGAROW LICZNIKA http://a4-klub.pl/index.php?/topic/159337-all-b6-parowanie-bi-xenon/ WYMIANA CZUJNIKA SAMOPOZIOMU NAPRAWA CZUJNIKA SAMOPOZIOMU CZYSZCZENIE I REGENERACJA ODBŁYŚNIKA SPIS CZĘŚCI DO MONTAŻU : 4Z7 907 357 - Sterownik automatycznej reg. zasiegu swiatel ( ceny od 50 -150 PLN ) N 100 173 04- Nakretka szescokatna kolnierzowa 2 szt. ASO 8E0 941 285 J lub C - Czujnik poziomu przod uzywka ( ceny od 100-200 PLN ) N 902 631 04 - Nit mocujacy 2 szt. ASO N 101 148 02 - Sruba imbusowa 2 szt. ASO 8E0 616 571D- Czujnik poziomu tyl Uzywka ( ceny od 100-200 PLN ) N 019 287 3- Sruba z lbem szesciokatnym 1 szt. ASO N 011 547 7- Podkladka 4D0 972 623 - Wtyka 2 szt. ASO 4D0 972 643 - Wtyka 2 szt. ASO 7M0 973 119 - Wtyka 2 szt. ASO 000 979 009 E - Piny 6 szt. do czujników czyli 3 kabelki AS0 8E0 972 420 C - Wtyka do sterownika 1 szt. ASO 000 979 009 E - Piny 14 szt. do sterownika czyli 7 kabelkow AS0 000 979 021 E - Piny do wtyki lamp 4 szt. 2 kabelki AS0 Bezpiecznik Przewody 0.35 mm , 0.5 mm dopasaowac odpowiednie długości Cyna , lutownica , taśma izolacyjna , Torx 30 , 25 , 20 , srubokret mały i duzy , Tutaj mozna sprawdzic aktualne ceny czesci sklep.gajos.com.pl KOSZT jaki ponioslem to okolo 600 PLN Tańsze Piny kupujemy najlepiej jak zawsze na ALLEGRO u sprzedajacego o nicku OptoGlob lub radiofabric Kilka fotek czesci Na koniec podziekowanie Bart-S za pomoc w schematach
    1 punkt
  3. Przy tych temp to całkiem normalne u mnie to samo jest a płynów żadnych mi nie ubywa Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  4. Na tył szukaj coś na diodach cree np. coś takiego https://pl.aliexpress.com/item/2PCS-x-30W-Bau15s-7507-PY21W-High-Power-CREE-LED-Turn-Signal-Light-Bulb-Amber/2049831947.html?spm=a2g17.search0104.3.35.RK6OBV&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10152_10065_5000015_10151_10344_10068_10345_10342_10343_51102_10340_10341_5130015_10609_10541_10084_10083_10304_10307_10301_10610_10539_5080015_10312_10059_10313_10314_10534_100031_10604_10603_10103_10605_10594_5060015_10596_10142_10107,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=9cdad404-46e7-4f6c-9863-585b611c1010-4&algo_pvid=9cdad404-46e7-4f6c-9863-585b611c1010&transAbTest=ae803_5&rmStoreLevelAB=0
    1 punkt
  5. dla nas to możesz do silnika nawet nasrać, poprzedni silnik miał pancerny napinacz bez elektryki a teraz masz grata z elektrohydraulicznym napinaczem i cokolwiek wlejesz to i tak bedzie napier...ał
    1 punkt
  6. Zobacz sobie mój temat (link w podpisie), kolega z forum mi piaskował, efekt 100% zadowolenia ! Bo nawet w środku po piaskowaniu jest gładszy niż przed...
    1 punkt
  7. Kolektor najlepiej wypiaskować i będzie jak nowy...
    1 punkt
  8. Czemu nie dałeś rady z wymianą, co Ci sprawiło problemy? Na tył dałem te, ale wydają mi się trochę ciutkę za słabe, będe szukał jakiś mocniejszych ... 6 sztuk 1156 py21w BAU15S Żółty 21 SMD Amber led CANBUS OBC Nie błąd Sygnału Żarówka lampy LED Źródło Światła Parking 12 V u62 http://s.aliexpress.com/Zz6RF3eA (from AliExpress Android)
    1 punkt
  9. 1...tak 2...tak 3...tak 4....zdobyć PIN, własny kabel lub kogoś poprosić
    1 punkt
  10. Miałem ten dylemat kilka tygodni temu. Wszyscy odradzali mi sztywne koło ze względu na skrzynię (podobno dostaje mocniej w tyłek)a i niekiedy komfort jazdy jest gorszy na sztywnym. Wybór padł na komplet z dwumasem Sachs W zasadzie skończyło się na tym, że po rozebraniu dwumas okazał się w super stanie i wsadzili tylko nowe sprzęgło sachsa. Osobiście powiem, że odczucia z jazdy są fajne. Sprostuję, że mam FWD a nie Quattro jak w temacie. Co do kosztów to różnica między sztywnym a dwumasowym była naprawdę nie duża. Jak będziesz już dotykać ten temat pamiętaj aby wymienili Ci łożysko IGIEŁKOWE bo ono potrafi się rozjechać i piszczeć jak łożysko oporowe i znów trzeba rozbierać wszystko na nowo. Cena łożyska igiełkowego to 34zł z tego co pamiętam. Pozdrawiam.
    1 punkt
  11. robiłem takiego moda w kilku b6. w AUQ brak otworu na wspornik turbiny, inna misa inny smok, troche mniejszy otwór na przystawke termostatu, AUQ ma termostat w bloku a AVJ w przystawce, (przystawke wystarczy delikatnie przyszlifowac) w rozrządzie trzeba przekręcić szpilkę mocująca rolkę (w auq wchodzi łapa mocująca silnik) tak wszystko pasuje P&P
    1 punkt
  12. A ja dalej nie mam domykania/otwierania szyb z pilota/kluczyka ;( I nie mam nikogo, kto by mi podłączył furkę pod nowszego VAG COM'a...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...