Skocz do zawartości

Ranking

  1. sitar

    sitar

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      816


  2. DivaynEays

    DivaynEays

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      801


  3. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      10235


  4. kastro

    kastro

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      86


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/20/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. nie "tworza" tylko zlecaja za WLASNY hajs badania niezaleznym laboratoriom
    1 punkt
  2. No to chociaż dobrze Jakbym miał jakieś podejrzenia co do pompek to wolał bym kupić ze dwie nie ruszane używki niż oddawać pompki do regeneracji. Jeżeli przyczyna wysokich korekcji tkwi w pompkach, to zazwyczaj w jednej z nich , po jej wymianie problem znika .... Trzeba brać pod uwagę że nasze padła mają już grubo ponad dziesięć latek i pakując się w konkretne naprawy można popłynąć na połowę wartości auta Nie jeden już się na forum przekonał , że grube naprawianie BPW, BRB to tak jak rzeźbienie w gównie , worek kasy wydany a efekty więcej niż mizerne Szczególnie jak mechanik - wymieniacz zgaduje...
    1 punkt
  3. Do przepustnicy dochodzą te 2 058121058 058121058A
    1 punkt
  4. zawsze mozesz zapodac nieśmiertelnego Castrola EDge
    1 punkt
  5. Witam. Wężyki od tego czujnika sa podlaczone do filtra dpf. Jeden na poczatku filtra a drugi na końcu.
    1 punkt
  6. widzę że trochę szukasz więc Ci się przyda https://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=154.0
    1 punkt
  7. Dojazdówka do a4b8 jest wlasnie 19".
    1 punkt
  8. No tak ale opory w zasysaniu mieszanki w kolektorze osad powoduje spadek mocy i osłabia reakcję na gaz. To pewne. Po za tym jedż na hamownię jak pisałem. Vmaxa kręć na suchym przy idealnym ciśnieniu w oponach i max +15C, połowie zbiornika i bez lachona na siedzeniu pasażera. Potem oczywiście nie gaś silnika przez 5 minut. Oleje i filry nowe , paliwo sprawdzone . O warunkach drogowych nie wspomnę, bo ich musisz być pewien na 200%.To tylko skromny avancik ale ponad 200 to już szybko. Przy 307km/h trafiliśmy wiewiórkę z kumplem jego pomodzonym RS6 / ponad 800KM/ nawet nie ruszył kierownicą jak wpadła na drogę a to temu że wtedy pokonywaliśmy 100m na sekundę -- pomyśl o tym .
    1 punkt
  9. 11.7 jest od klapy centralnej. Zrób z nim porządek a potem adaptacja klap na odpalonym silniku. Adaptacja: Odpalasz silnik -> ustawiasz klimatronika na "AUTO" -> wchodzisz w vagu do sterownika klimy-> basic settings grupa 001 -> słuchasz pracujących silniczków które przejadą od krańcówki do krańcówki, po pojawieniu się 0 w każdej rubryce, wychodzisz z BS i sprawdzasz błędy. Jeśli żadnego nie ma to adaptacja została zapisana. Jak nawiew ciepłego powietrza się nie poprawił to oznacza że masz zapowietrzoną lub zakamienioną nagrzewnice.
    1 punkt
  10. Jak w Biedronce, niby chleb pieką, ale z ciasta nie robią :).
    1 punkt
  11. za***isty tuner, druciarz i tyle. Omijać szerokim łukiem.
    1 punkt
  12. Zależy od potrzeb Bo: BEX na samym wejściu będzie kilka tysięcy droższy niż inne - tak już się rynku przyjęło i to się nie zmieni. Dużo zależy od tego jakiej mocy chcesz mieć silnik. Jeżeli nie celujesz w nic wyżej niż 200 koni to BEX mimo wszystko wydaje się najrozsądniejszy, bo ma już na pokładzie wszystko co potrzeba. Jeżeli chciałbyś 240-250 to już rodzi się pytanie czy warto dokładać na starcie do BEX, bo i tak turbina potrzebna inna, wtryski inne i lepiej fmic niż ten dual z bex'a, więc jego zalety znikają już od takich mocy. A jeżeli nie chcesz nic tuningować ani zmieniać... to jeszcze zależy czy chcesz quattro czy ośkę Quattro przy 150 i 163 koniach może Cię rozczarować... ciężkie auto, a mocy relatywnie mało. Przy ośce jest lepiej nawet przy tych mocach. Oczywiście jeśli motor i podzespoły będą zdrowe. A co do awaryjności - jeden grzyb, wszystkie te silniki to to samo = jak poprzedni właściciele dbali to taki będzie...
    1 punkt
  13. Dokładnie, wyjechało mi lekko, ale słyszałem też, że do wymiany zapalniczki trzeba tunel zrzucać, dlatego zgłupiałem już
    1 punkt
  14. Ogarnięte wszystko gra i buczy dzięki koledze @gilas
    1 punkt
  15. poduchy zaobserwujesz po drganiach kierownicy i przy gaszeniu bujanie budą wtedy wiesz że poduchy wymagają naprawy bądź jeśli startujesz zbyt wysoko unosi się silnik to któraś bankowo jest urwana wymieniaj 2
    1 punkt
  16. a4-klub.pl/index.php?/topic/199824-czyszczenie-lasera-rns-e/#entry3146961
    1 punkt
  17. Znalazlem i pisze zeby pedal nie byl wcisniety podczas montazu...natomiast na necie pisza roznie - w sumie to chyba o to chodzi zeby go wsadzic dopasowujac do pedala zanim sie go przekreci. Czyli podejrzewam ze sa dwie opcje 1. Pedal NIE wcisniety - wciskamy czujnik dopasowujac w otowry mocujace- jak juz sie bolec wcisnie to przekrecamy o 45 stopni blokujac jego pozycje 2. Pedal wcisniety - wkladamy czujnik ale nie krecimy jeszcze, nastepnie popuszczamy sprzeglo wtedy bolec sie wciska i dopiero teraz krecimy o 46 stopni. Teoretycznie wyjdzie na jedno - ktory sposob lepszy?
    1 punkt
  18. Jeżeli miałbyś nieszczelną np. klapę bagażnika to też będzie zaciągać spaliny do środka.
    1 punkt
  19. Z tego co pamiętam to żeby wyjąć ten plastyk nie ma potrzeby zdejmowania boczka. Czy lusterko skłądane miało latało trochę luźno jak się jechało i nie chciało się złożyć/rozłożyć, czy po prostu nie działało? Zastanawiam się, czy to samo jest u mnie...
    1 punkt
  20. Zainwestuj w Vaga, przyda się na przyszłość, właśnie w celu kasowania tego typu usterek. Za pomocą Vaga, masz możliwość kalibracji tego wskaźnika (możliwe że po diagnostyce wróci wszystko do normy). Ja tez to u siebie robiłem, ale nie pamiętam już jak. Gdzieś jest to na forum. U mnie odchyłka była 5 litrów. Kalibracja polega na wpisaniu odpowiedniej liczby (za pomocą prób i błędów tę liczbę znajdziesz)) do któregoś z pół.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...