Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05/03/19 uwzględniając wszystkie działy
-
Spróbuj RRC Car Wash WATER SPOT REMOVER GEL 150ml . Kolega na szybie używał i mówił ze wszystko zeszło.Tylko żeby nie leżało za długo, bo potrafi zmatowić szkło.1 punkt
-
Kolekcjonowania gratów ciąg dalszy ? Ostatnio byłem u @tomekhxc i przy okazji wyniosłem talerzyki od B5 ? Polecam zakupy u Tomka ! Nigdy z pustymi rękami od niego nie wychodzę. Zostały jeszcze do kupienia amortyzatory z 1BE (S-Line), gdyby ktoś miał używki to potrzebuje na przód: 8E0 413 031 DG tył: 8E0 513 036 T.1 punkt
-
Tak był pomysł na czarno, ale ta satyna bardziej pasuje do lusterek.1 punkt
-
1 punkt
-
Najprawdopodobniej wyciek spod pompy podcisnienia.. w tych silnikach zdarza sie to bardzo czesto, nie tylko z tej uszczelki, ale z bardzo wielu miejsc.1 punkt
-
1 punkt
-
Nie ma co podpadać kobietom Jak się podoba to tak ma być Może następny... To może daj się narzeczonej przewieźć audiczką1 punkt
-
Niedawno kupione. Namawiałem nawet na coś z Vaga ale się nie podobało w golfie IV zmieniłem znaczek w paincie na renate ale nie zmieniła zdania1 punkt
-
1 punkt
-
Pasuje p&p. Będziesz tylko miał w oparciu mocowania na roletę, których nie wykorzystasz i to tyle.1 punkt
-
Ja zakładałem i jest OK niektorzy nie zakładają, schodzi jeszcze niżej, ale zapewne jesteśmy narażeni na jakieś dźwięki wynikające z bezpośredniego styku sprezyny o talerzyk, czyli metal o metal1 punkt
-
1 punkt
-
No właśnie bose i uzupełniłem instalacje o kostke w quadlocku do diagnozy, bo po swapie Concerta nie był przełożony pin1 punkt
-
Zawias 1Bv ma -20mm,to tak dla formalności.Faktycznie jest "sztywno" na garbach,dziurach zbyt komfortowo nie jest,jednak to kwestia przyzwyczajenia.Sam mam u siebie i już zdążyłem się przyzwyczaić .Często podróżuję na dalekich trasach i to tu się ten zawias odwdzięcza.(oczywiście mowa o drogach ekspresowych i autostradach).Nie siedzi zbyt nisko nie jest też jak "koza) na szczudłach.Ja raczej nie zmienię na inne bo mój tyłek już się do tego zawiasu przyzwyczaił Pozdro.1 punkt
-
Na Eibach będzie bardziej komfortowo niż na fabrycznych sprężynach 1BV. Jak masz 1BA to możesz bez zmiany amorów wrzucić Eibach Pro Kit. Dużo ludzi na takim zestawie jeździ. Jest nawet cały temat o tym. Jak chcesz posadzić auto bardziej to już wymiana amorów i Eibach Sportline. Ogólnie po wymianie na 1BV będzie duży spadek komfortu.1 punkt
-
Jeśli masz Mig mag to luz ?. Nawet możesz sobie zrobić tak że dwie flansze kata połącz ze sobą np kątownikami lub czymś podobnym mniej więcej u góry i u dołu tak aby nic się nie ruszyło i nie zmieniło kątów i odległość pomiędzy dwiema częściami przy wycinaniu, wytnij plecionkę jak wszystko będzie usztywnione i wspawaj drugą. Na koniec odetnij kątowniki1 punkt
-
1 punkt
-
Też mi psikały te z vw niezbyt dobrze i wczoraj spiłowałem je z 2-3mm i teraz jest miód malina.1 punkt
-
1 punkt
-
Kurczę ten garaż masz fajny Tomaszu ??1 punkt
-
Zielony ale bardzo ciemny1 punkt
-
z tego co pamiętam to z takiego jak poniżej na taki jak jeszcze niżej, chodzi o długość rurki, chyba że dorwiesz gdzieś po prostu z krótszą żeby nie rzeźbić i gdzie będziesz robił swapa ? ile krzyknęli ?1 punkt
-
dev przod 345 do b6 masz moze? lub ile wynosiłaby u Ciebie pełna regeneracja 345 plus malowanie w kolor ,tarcze , klocki ,płyn itd1 punkt
-
to chyba kazde BRD jest ociażałe z dolu...moja równiez z dółu kurwicy nie dostaje... bardzo mnie to smuciło i pytałem ze wilu ludzi jak ich sie zachowuja - kazdy mi powiedział ze ich tak samo...nie tryskaja energia z dołu. no ale ci co maja wirusa i nie maja DPFa sie cieszą... całkowicie EGR nie mozesz zaslepic jesli masz na pokałedzie DPFa bedą problemy z prawidłowym wypalaniem... ja mam kompletą serie i w tygodniu bede testowal robiac zaslepke z otworem która wstawie przy samym silniczku nastawnika EGRu... doradzono mi aby zaczac od zaslepli z otworem fi8mm i patrzec czy nie bedzie ECU srało błedem. jesli bedzie to rozwiercic na wiekszy i testowac...1 punkt
-
Zaczerpnąłem cytat z sąsiedniego wątku w którym chodzi o AWXa ale chyba jest taka sama odma? Ok Sztomel czyli jak będe czyścił na wiosne dolot to umyję i te elementy odmy. A moje pytanie jak ty sie zapatrujesz na mój pomysł założenie tego dodatkowego separatora między skrzynią korbowa a ta pierduła na pokrywie? Tzn z włożona jeszcze w ten pojemnik gąbką druciana? Ktos nie dawno robił oil catch tanka i własnie tych gąbek uzył jako pochłaniacza i oddzielania oleju od powietrza. Myślisz że warto? Może choć troche by sie zmniejszyło brudzenie? No chyba że faktycznie odme wpierniczyc w butelkę a dolot zakorkować. A u mnie mimo to że prawie cała zime jeżdze po mieście to u mnie zero pod korkiem wlewu oleju, czy w odmie tej musztardowatej mazi aż dziwne1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00