Skocz do zawartości

Ranking

  1. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      5979


  2. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      608


  3. hak64

    hak64

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      70


  4. miro_x

    miro_x

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      985


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/28/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Można zrobić na seryjnym coolerze, wtryski z bex napewno sie przydadzą, jest to bezpieczne jesli ten kto bedzie to robił zrobi to dobrze . Poprostu będzie wiekszy spadek mocy w ciepłe dni. Na 200 km bym raczej nie liczył chyba że zimą.
    3 punkty
  2. No mają. I coś czuję, że ten mod powstrzyma mnie chwilowo przed zakupem czarnego sufitu ???
    1 punkt
  3. Naprawde fajny modzik ? Przydało by sie mnie to idealnie, tylko dlaczego czarne daszki z homelinkiem maja takie chore ceny... ?
    1 punkt
  4. W kościele też mówią, że seks tylko po ślubie... Nie istnieją przepisy, które by umożliwiały podejmowanie decyzji w kwestii naprawienia szkód przez ubezpieczyciela. Wybór warsztatu naprawczego jak i sposobu naprawy należy do właściciela pojazdu. Mówi o tym Art 363 kc § 1. Naprawienie szkody powinno nastąpić, według wyboru poszkodowanego, bądź przez przywrócenie stanu poprzedniego, bądź przez zapłatę odpowiedniej sumy pieniężnej. Jednakże gdyby przywrócenie stanu poprzedniego było niemożliwe albo gdyby pociągało za sobą dla zobowiązanego nadmierne trudności lub koszty, roszczenie poszkodowanego ogranicza się do świadczenia w pieniądzu.§ 2. Jeżeli naprawienie szkody ma nastąpić w pieniądzu, wysokość odszkodowania powinna być ustalona według cen z daty ustalenia odszkodowania, chyba że szczególne okoliczności wymagają przyjęcia za podstawę cen istniejących w innej chwili. Istotny jest przede wszystkim zwrot "przywrócenie stanu poprzedniego", co należy rozumieć, że jeśli w samochodzie były zamontowane części oryginalne, bądź określonego producenta, to obowiązkiem ubezpieczyciela jest dokonanie wyceny szkody w oparciu o ceny takich właśnie części, a nie tanich zamienników.
    1 punkt
  5. Jest elementem systemu ESP. A ESP i ABS jest obsługiwany przez jeden sterownik. Napisz w czym jest problem. Vag będzie potrzebny
    1 punkt
  6. Marcin - jesteś WIELKI!? Ale jaja, nigdy bym nie pomyślał, że w autach na tej samej platformie audi dokona takiej podmiany. Ciekawe po co. Sprawdziłem w ETCE i faktycznie jest tak jak napisałeś, radary są na odwrót, i dotyczy to zarówno numeracji jak i funkcji - Slave/Master: Audi A5: LEWY: Slave, końcówka 568A PRAWY: Master, końcówka 566A Audi Q5: LEWY: Master, końcówka 566A PRAWY: Slave, końcówka 568A To w pełni wyjaśnia dlaczego u mnie te radary działają na odwrót. Przeryłem caaały net i nie znalazłem nigdzie takiego przypadku. No ale na obudowie radarów są właściwe oznaczenia dla A5 czyli 8T0 a nie 8RO. Czy to możliwe, że już ktoś w nich grzebał i dlatego teraz są do Q5? Czym można zrobić nową parametryzację na 8T0? To coś trudnego i obarczonego ryzykiem, że nie zadziała? Czy to się też wiąże z kalibracją, czy to dwie niezależne rzeczy? Nie wiem czy szukać kogoś kto mi zrobi parametryzację (ile to może kosztować?) czy kupować kolejne używki. Marcin, jeszcze raz wielkie dzięki!!! Wprawne oko zobaczyło w identyfikacji rozszerzonej magiczne 8R0!!!
    1 punkt
  7. ja u siebie taki z S4 miałem
    1 punkt
  8. No i wpadł kolejny modzik @siemian - dziękować za daszki
    1 punkt
  9. Dokładnie, u mnie ledwo co to widać.. w wolnej chwili trzeba by założyć mocniejsze..
    1 punkt
  10. witam mialem ten sam problem z moim radiem problem rozwiazalem zamieniajac zasilanie w kostce zobacz na forum juz to bylo znajdz zdjecie kostki bo nieorginalne radia maja inaczej podlaczone zasilanie z akumulatora jedno jest po kluczyku drugie z aku o ile sie nie myle,ale problem tkwil w kostce zasilania
    1 punkt
  11. U Toma z forum kupicie Elringa za 50 parę złotych. Żeby zrobić porządnie to proponują opuścić sanki przedniego zwieszenia i wtedy się do niej dobrać. Jest bardzo dobry dostęp. Robiłem raz z podnoszeniem silnika i po tygodniu znowu leciało, potem robił mi to mechanik i po 2 tygodniach nadal leciało. Opuściłem sanki, wyczyściłem, odtłuściłem i 3 tygodnie spokoju, choć mam zerwaną śrubę w bloku od przykręcenia misy (pewnie mechanik pneumatem zerwał). Proponuję zmienić od razu odmę, koszt niewielki, w granicach 50 - 80zl, a spokój, bo stamtąd też lubi lecieć. Przy odkręceniu sanek i wymianie uszczelki zeszło mi się koło siedmiu godzin.
    1 punkt
  12. Jest jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia. U mnie w rozpiął sie trójnik pod nadkolem więc wystarczyło go tylko pospinać od nowa. Przyczyną był zamarznięty spryskiwacz tylny. CIśnienie wody zrobiło swoje. Umiejscowiony jest ten trójnik w przednim nadkolu od kierowcy. Efekt był taki że płyn wylewał sie z nadkola. W B7 pewnie jest tak samo.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...