Skocz do zawartości

Ranking

  1. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      608


  2. MarcinL

    MarcinL

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      288


  3. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      10235


  4. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      238


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/26/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. To może być neutralny, ciepły byłby bardziej żółty. Ogólnie moc Leda bajera. Nie masz może fotki blendy od środka? Na tym ostatnim zdjęciu to jakby ktoś latarką świecił obok samochodu
    2 punkty
  2. Szukałem ostatnio sposobu na ledy w blendach a6 c6. Ori świeci strasznie słabo, a że miałem od kierowcy spalone, to zrobiłem test. Płytka led, klej na gorąca i taki efekt jak poniżej Miała być tylko bardziej zimniejsza barwa, ale sprzedawca chyba się pomylił ? Przed: Po:
    2 punkty
  3. Robię co mogę póki mam swoje pieniądze Podobno pieniądze z wesela zobaczę tak jak te z komuni tak mi moja przyszła żona zapowiedziała
    2 punkty
  4. Ja mam, ale daleko jestem ???
    1 punkt
  5. Pawciu Te Rohana na foto to jednak 11x20" ET30 a 10,5x20 ET25 to dedykowany size do RS4/5 B9 przez wielu producentów felg, Pozdrawiam ?
    1 punkt
  6. Zacznij od odczytania błędów, coś może się zapisało. Albo reduktor puszcza gaz w kolektor i dlatego ciężko pali. Za każdym razem ciężko odpala czy tylko po dłuższym postoju? Lato już przejeździj na tym oleju, a jesienią zmień na 5w40. Chyba, że Ci wymieni na swój koszt ten olej. W ogóle motul masz zalany czy jakieś ścierwo z beki, a tylko "firmowa" zawieszka?
    1 punkt
  7. A ustalałeś coś z mechanikiem co ma być zalane, czy zdałeś się na jego profesjonalizm? Do sprawdzenia ciśnienie paliwa po zapłonie i przy odpalaniu. Po zapłonie ma być 3,5bara.
    1 punkt
  8. Brawo za olej ale taki przebieg to dobrze, że nie zalał 15w40 5w40 powinien być.
    1 punkt
  9. Jak diagnosta zdolny to może przekręcić gwint wtedy regulacja wyskoczy, ale tak się dzieje jak są źle lampy przykręcone do karoserii. Nic innego od regulacji nie może się zepsuć.
    1 punkt
  10. A czy jesteś pewien że to była kontrolka ciśnienia oleju a nie płynu??? No i te wartości, konkretnie jakie były wskazania przy 80°C na wolnych obrotach, przy 2000 i przy 3000 tyś?Jaka kompresja?Jak wyglądał smok przed czyszczeniem, czy w oleju nie ma śladów płynu?Ci ogólnie podejrzewał mechanik?Sam ubytek płynu czy coś jeszcze?Jeździł samochodem czy tylko zrobił i tak stoi?
    1 punkt
  11. Polecam Łukasz13. Zrobiliśmy zdalny chip. Faktycznie było trochę pracy z mojej strony, ale efekt wart każdej złotówki przy bardzo przystępnej cenie. Już miałem zrobiony chip w jednej z pobliskich firm i niestety nie byłem zadowolony. Łukasz ich zamiótł pod dywan. Teraz to auto naprawdę jedzie ?
    1 punkt
  12. To jest właśnie to! Ja też mojej żonce powiadam zawsze... gdybym był kawalerem to bym B9 jeździł Tylko na mnie warczy jak kurier przyjeżdża
    1 punkt
  13. Ubywało płynu chłodniczego, ale tylko do pewnego momentu.
    1 punkt
  14. Co do wydechu to kata chyba najłatwiej wyciągnąć z rurą wydechu: 3 śruby od turbo, 2 sondy i złączkę od rury wydechowej, powinno wyjść od strony maski jak nie to w drugą stronę. Później DP dokręcasz od strony wydechu do rury i wkładasz całość, skręcasz przy turbo, 2 sondy i złączka. Ja tak wyciągałem tylko pierw zdemontowałem turbo - szło do regeneracji, więc było trochę więcej miejsca. Po zmianie na DP trzeba "wyciąć" drugą sondę z softu. Listwa tak jak kolega wyżej pisze to chwila roboty, kostki od wtrysków, 2 śruby imbus i ciągniesz go góry całą listwę, każdy wtrysk siedzi na metalowej zawleczce - powinien, ściągasz zawleczkę i ciągniesz wtrysk, uważaj na paliwo bo będzie leciało trochę (tyle ile w przewodzie i listwie się napompowało), jak Ci to tuner będzie robił to raczej będzie wiedział co i jak. Generalnie wtryski lepiej na miejscu ogarnąć. Na Twoim miejscu puściłbym wtryski do czyszczenia i sprawdzenia, przed wizytą u tunera, tam gidze robią takie rzeczy. Będziesz miał pewność czy są ok. PS. Na forum jest osoba - pewnie nie jedna, co modyfikuje wsad zdalnie, tylko to wymaga więcej zaangażowania od Ciebie, logi, zgrywanie, wgrywanie i tak do uzyskania efektu. Ja tak robiłem i jestem zadowolony, cena też dobra. Minus to nie będziesz miał hamowni w pakiecie i wykresiku.
    1 punkt
  15. To ja powiem co to jest. Jest to praca turbiny przy szybkiej zmianie polozenia kierownic. Sam u siebie wywolalem taki efekt wykrecajac ogranicznik sztangi- turbo lepiej wstaje ale huczy po puszczeniu gazu. Wkrecilem spowrotem jeden obrot i znowu przestalo. Wykrecilem jeden obrot i znowu zaczelo. Zagialem wezyk od gruchy tak aby podcisnienie pracowalo z duzym lagiem i tez przestalo huczec. Koniec koncow musze sie przyzwyczaic do tego huczenia bo teraz mam tak pieknie ze cisnienie zadane osiaga przy 1575obr i zapierxxx od dolu. Dodam ze po tej regulacji zauwazylem ze dpf sie wypala nie co 300km a co 450km- lepiej dopalone spaliny w cyklu miejskim. Duzo czytalem i ludzie jezdza tak od poczatku z tym huczeniem wiec to nie jest destrukcyjne dla turbo
    1 punkt
  16. Oczywiście że się opłaca. Po sofcie jest to inne auto. Pozdrawiam WWE-TUNING
    1 punkt
  17. Tanio to na pewno nie jest. W życiu nie dałbym 700zł za stalowego ultera. To zwykły tłumik przelotowy. Za cenę tego ultera mam cały wydech z kwasówki. Kup tłumik przelotowy od FMIC albo TurboWorks. Cena za tą jakość jest naprawdę bardzo dobra. Jeżeli chcesz uzyskać całkiem fajny dźwięk z tej dwu litrówki to zmień oba tłumiki na te przelotowe.
    1 punkt
  18. Polutowałem kabelki od sterownika, włożyłem go na miejsce i po włączeniu klimy przestał włączać się wiatrak, podłączyłem kompa ciśnienie spadło do 6bar i stoi w miejscu bez względu czy na włączonej czy wyłączonej klimie, także wygląda na to jak by kompresor się przestał włączać, jakie jest graniczne ciśnienie? z 2 godziny temu jak się bawiłem po włączeniu klimy pokazywało na maxa na low 9bar czyli klima raczej do nabicia? Wentylator włącza się zawsze z klimą czy tylko przy określonych warunkach? Gdy zrobię test wentylator załącza się prawidłowo. Pozdrawiam serdecznie!
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...