Musisz przełożyć tylko czujnik który jest w siedlisku pasażera i teraz też tam musi się znaleś i będzie super (siedzenie kierowcy będzie teraz siedzeniem pasażera ). Jak masz gdzieś w pobliżu tapicera to Ci to szybko przełoży .
Całej dupki nie mam ale jest o niebo lepiej, jeszcze listwa chromowana do oklejenia na czarny połysk, przy okazji też mi ją wymienili bo oczywiście wyszły purchle standardowo
f*ck You logic, wiem, ale co kto lubi Ja do czarnego szedłbym w czarny albo carbon 5D.
A moze istnieje mozliwosc wlozenia 6 biegowego triptronica zamiast komibnowania z manualem? Mimo wszystko wygodnie sie jezdzi automatem moj ojciec ma 6 biegowego tipa w A6 i zachowuje sie zupelnie inaczej skrzynia od mojej
Powinieneś ją wysunąć lekko na zewnątrz, zablokować np śrubokrętem żeby się nie wsuwała w kolektor (chyba że sobie poradzisz bez tego) i założyć gruszkę - są dwa zatrzaski - miedzy gruszką a "tubą", czyli klapami powinna być mała sprężynka. Można to spiąć tylko w dobrą stronę.
jak kolega wyżej pisze, do tego może być problem przy max skręcie
nie podałeś jeszcze szerokości felgi, ale z racji tego, ze to ori audi to zapewne jest 8-8,5 cala
Można to zrobić samodzielnie.
1.Demontaż zderzaka. Odkręcasz 2 śrubki w nadkolach ,następnie demontujesz maskownice haka holowniczego i analogicznie strone drugą. Kluczem imbusowym wykręcasz dwie śruby mocujące zderzak. Dostęp do nich od dołu w otworach po maskownicach. Wykręcony zderzak odkładasz na bok.
2. Odkręcasz cały zestaw osłon pod zderzakiem i masz dostęp do mocowania chlodnicy klimy.
3.Odkręcasz chłodnicę klimy i korzystając z długości węzy odchylasz ją spokojnie na bok i stawiasz na jakimś klocku dla zachowania poziomu.
4. masz przed sobą chłodnicę wody.Domniemam że w układzie jest juz woda wiec ją spuszczasz korkiem spustowym (prawy dolny róg). Następnie przy pomocy małego śrubokręta wyciągasz takie dwa plastikowe zabezpieczenia chłodnicy widoczne na posie czołowym tuż nad chłodnicą.Następnie : i tu zależy od typu chłodnicy -odgręcasz objemki na wężach i ściągasz węże z króćców chłodnicy ,lub wyciągasz druciane sprężyste zabezpieczenia z tzw. szybkozłoczek na wężach .
5. Możesz spokojnie demontować chłodnice.
6.Montaż w odwrotnej kolejności.