Skocz do zawartości

Ranking

  1. kaju

    kaju

    Klubowicze


    • Punkty

      3

    • Postów

      11573


  2. black4

    black4

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      1150


  3. malukry122

    malukry122

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      49


  4. AZIK

    AZIK

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      248


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/14/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ta jozkowa ex jest pod moją opieką w kwestiach elektrycznych, widuje ją rzadko, generalnie miała nie miłą przygodę na parkingu podziemnym nie z Piotrka winy, tylko kogoś srogo poyyyyebanego, ostatecznie wróciła do stanu jak należy. Co do ceny tego i innych egzemplarzy... Ja generalnie nie wiem skąd się biorą ceny na te AVFy, nie wspominając o BEXach, 15+letnie samochody po 30-40k, nosz ku*$&@% mać...
    3 punkty
  2. Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
    1 punkt
  3. B6 to auto dla bogatych ludzi. Żeby takie kupić i utrzymać przez kilka lat trzeba mieć sporo pieniędzy. Sumarycznie więcej w przypadku b6 niż b8. Mówię o tym jak właściciel b6 i b8lift.
    1 punkt
  4. W razie problemu pracy silnika (klekot np. uszkodzony wariator), ciśnienia oleju, nadmiernego spalania oleju polecam kontakt z klubowym kolega Kixi4. Spec od eliminowania bolączek i napraw silników 2.0 TFSI, Pozdrawiam ?
    1 punkt
  5. Witaj, Główna bolączka A4 I A5 B9 2.0 Tfsi z lat 2008-2012 to nadmierny pobór oleju. Sprawdź czy auto przeszło naprawę w service tj. wymianę tłoków i pierścieni na nowe poprawione. Poczytaj :
    1 punkt
  6. Nie no w tym przypadku to przegiecie, wiadomo auto ma wszystko , ale też od kilku lat ma nowego wlasciciela który nie wiadomo jak się z nią odszedł po jozku :) nikt mu tyle nie da to pewne, ale jakby zszedł na ziemie i wystawił ja nawet za 28k to by się sprzedała. Ja mam w AVF 350k ori przebiegu, chyba że ASO kłamie :) i chodzi to bez roboty no może prawie, pompa od wspomagania wyje , ale to osprzet -nowa już leży i czeka na swoją kolej.
    1 punkt
  7. Takie traktowanie żadnemu silnikowi nie służy na dłuższą metę, szczególnie tym z turbosprężarką o zmiennej geometrii, choć benzyny mają na ogół zwykłą turbinę. Silniki 2.0TFSI pracują też charakterystycznie nawet sprawne: Tu akurat egzemplarz z uszkodzonym wariatorem. https://www.youtube.com/results?search_query=2.0+tfsi+engine+sound&sp=eAE%3D Posłuchaj te silniki Dużo do powiedzenia nt. tego auta i o tym silniku ma Spalacz Benzyny, swoje A4 ma od nowości, teraz pewnie coś ok.200tys.km ma już na szafie. Ma tu swój profil, ale większą aktywność wykazuje na swoim blogu: Spalacz Benzyny - blog motoryzacyjny WWW.SPALACZ.PL Blog motoryzacyjny. Spalacz.pl. Piszę tutaj o motoryzacji od żwawszej i szybszej strony. Nie tęsknię za rajdowš grupš B. Nie płakałem gdy... Ma też swój kanał na YT, ale to raczej materiały uzupełniające powyższy blog: https://www.youtube.com/user/SpalaczBenzyny/videos
    1 punkt
  8. Ładna. Adam prawie robi wielka różnice. Zawsze się coś znajdzie do wsadzenia?
    1 punkt
  9. Samą linkę możesz kupić jak znajdziesz gdzieś speca co takie linki zarabia tzn. zakłada odpowiednie końcówki. Ale z doświadczenia mogę powiedzieć żebym to odpuścił, bo będziesz miał spory problem by ją odpowiednio założyć, jak podczas zakładania linka się lekko skręci to za chwilę ją szlag trafi i będziesz miał powtórkę z rozrywki. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest kupno całego mechanizmu. Co do silniczka to może prostu linka się już na tyle zblokowała, że czujnik przeciążeniowy, który znajduje się w silniczku, a który odpowiada za to by silnik się nie spalił po prostu rozłącza prąd by do tego nie dopuścić.
    1 punkt
  10. Ja mam te 7500k i jest dobrze.. Żarówka H11 55W PLASMA 8500K jak LED AUDI BMW VW 6159223250 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 20 zł - Żarówka H11 55W PLASMA 8500K jak LED AUDI...
    1 punkt
  11. MAM RS1 19" 8,5J ET30, opony Fulda 225/35/19, zawieszenie sportowe oryginalne S Line 1BV
    1 punkt
  12. felgi ori Audi A3 S-line 18x7.5 , et54 opony Bridgestone potenza s001 225x40 dystanse przód 17mm tył 20mm
    1 punkt
  13. 1 punkt
  14. ooo, z ecu to ja bym poprosił bo nie szukałem. Teraz raczej starałem się naprawić układ, ale jak coś znowu padnie to nie widzę innego wyjścia jak wyjąć.
    1 punkt
  15. to chyba mankament zawieszeń B6/B7 w przypadku B5 kiedy kolumna zwrotnicy jest żeliwna to można to grzać palnikiem i przy odrobinie młotkowania puści... niestety w B6/B7 jest lipa... wg mnie aluminium utlenia się i koroduje, zwiększając swoją objętość i do tego dochodzi korozja śruby i jak utleniony alum ze stalą się spotka to ... to jest właśnie lypa Ja najpierw ukręciłęm łepek śruby... no to przyspawałem na gwincie nakrętkę (oby tylko jedna ) nic nie dało... grzanie opalarką - kicha... chłodzenie lodem (musiałem później gorącego drinka pić) - kur kicha w końcu śruba została w środku... no to wierciłem.... niestety śruba ani drgnęła... dziura na wylot jest a resztki siedzą... jednego wąsa udało mi się wybić a drugiego.... szlifierką uciąłem... tak też zdemontowaną zwrotnicę z śrubą w środku zawiozę do tokarza... może on spróbuje jakoś przetoczyć wewnątrz... Czeka mnie jeszcze druga strona... codzinnie psikam WD ale pewno efekt będzie taki sam oby nie....
    1 punkt
  16. W B5 `96 kasowanie inspekcji - tylko VAG`iem. 17 - liczniki kanały : 5 6 7 8
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...