W tych licznikach to już w 95% sztuk fis jest nieczytelny. Odpuść tym bardziej licznik z fisem z twojego rocznika - czyli taki jaki podałeś przykładowo z allegro, do nich już nie dokupisz wyświetlacza. Pod względem kosztów i funkcjonalności to najlepiej zamontować sobię licznik z cyfrowym zegarkiem.
a odpowiadając na Twoje pytanie:
Będzie działać bez problemu -
1.dołożyć manetkę do sterowania fisem (przewody podciągnąć do licznika)
2.dołożyć w podstawę filtra oleju czujnik temperatury oleju i przewód przeciągnąć do licznika
3.podciągnąć przewód sygnałowy spalania(z puszki ecu)
4.podciągnąć przewód sygnałowy temperatury zewnętrznej(z climatronica)
W tym liczniku nie skorygujesz przebiegu kablem vag, zrobią to jedynie fachowcy za większe pieniądze.
Kolejna wymiana oleju po 8000km, przy okazji wymiana świec, zaworu DV, N75, odmy i kontrola ciśnienia w cylindrach (w ramach przygotowań do wizyty u @gregor10)
Płyn dolewasz do zbiorniczka hamulcowego, a odpowietrznik siłownika, masz na samym siłowniku, z lewej strony skrzyni biegów, obok przewodu doprowadzającego płyn. Generalnie, jak tam popatrzysz od dołu, to widać odpowietrznik z daleka. Ostrożnie go dokręcaj żeby nie urwać!
Nie porównujemy tutaj A4 do innych aut tylko przedlift to polifta, czy zmiany są na plus czy na minus. Gdyby do przedlifta dodali tylko ekran dotykowy to byłoby perfekcyjnie a tak to pod względem ergonomii jest znaczy krok do tyłu. Zawsze można powiedzieć, że do wszystkiego da sie przyzwyczaić
Ja również bardzo dużo używam pokretła MMI to nawigacji i innych funkcji w czasie jazdy, jest czasami nawet bardziej wygodne niż przyciski na kierownicy. Dodatkowo może go łatwo używać pasażer.
Co do map Google to one fajnie wyznacza trasy ale sama mapa przez AA jest bardzo słaba. To taka nawigacja dla Amerykanow, ma poprostu doprowadzić do celu i tyle. Mi w wiekszości przypadków o wiele przyjemniej używa sie map Audi gdzie jest o wiele wiecęj informacji
Najczęstrza opcja to choćby przybliżanie oddalanie mapy. Opcja, którą używam najczęściej. Teraz robię to nawet o tym nie myśląc. A w nowym to rękę trzeba wyciągać trzymać, precyzyjnie się tego nie zrobi..
ps. Ja nie mam nic przeciwko dotykowemu jak w a6/7. Ale tu po prostu słabo ergonomicznie to zrobili..
a jaka jest różnica między "po kablu na stronę" a "obydwoma kablami na obie strony"??
do lusterka wewnętrznego idzie 6 pinów: +, masa, sygnał z MCE, lust lewe, lust prawe, rozłączanie po włączeniu lampki..
Mam do sprzedania taki stabilizator (tył) od RS4 + gumy(jesli je znajde). Cena, to jakies 300PLN, ale sie nie upieram. Ktos reflektuje? Odbior osobisty w Wawa, ale moge pokusic sie o wysyłkę.
Nie wiem czy zmiana faz rozrządu w niewłaściwym czasie może spowodować kolizję zaworów z tłokami... niech się wypowiedzą specjaliści... Ale jeśli tak może się stać, to naprawa może być kosztowna.