Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10/21/19 uwzględniając wszystkie działy
-
Plan na vfiza jak najbardziej jest a tak naprawdę po to byl zmieniany licznik Kontrola parametrów to podstawa tym bardziej jak się czasami lubi pobawić2 punkty
-
Daj tego brakującego loga, a zapchany kat może tak mieszać ze stukami. Turbo też średnio wstaje więc teoria z katem nie jest zła.1 punkt
-
zobacz w poscie #3651 punkt
-
ogarniete powyżej, kopiuj-wklej nie zadziałało1 punkt
-
Po ciężkim miesiącu w końcu prace dobiegły już prawie do końca. Była to naprawdę jedna z najgorszych prac jakie można robić przy aucie, bardzo żmudna, pracochłonna i co gorsza pochłaniająca bardzo ale to bardzo dużo czasu łączny czas jaki mi to zajęło to kilkanaście godzin ale zrozumieją to tylko Ci którzy nie trawią jak ja zapieprzenia wszystkiego barankiem z bolla. Także zaczynamy KONSERWACJA PODWOZIA Etap 1 (zdjęcie plastików i ocena pracy która mnie czeka) ETAP 2 - po demontażu osłon, jak widać miałem trochę rudej do pozbycia się a więc leciałem po kolei z wyszlifowaniem wszystkiego ile się da maszyną potem papier ścierny, na końcu wszystko zostało pokryte preparatem blokującym rdzę APP R-STOP ETAP 3 - Podkład epoksydowy Novol - 2 warstwy (24 godzinna przerwa między warstwami) Etap 4 - Dwie warstwy Srebrnej farby akrylowej Etap 5 - Dwie warstwy Valvoline Tectyl Bodysafe ( jak już pisałem we wcześniejszych postach jeden z najbardziej polecanych preparatów na rynku oczywiście malowane było dwiema warstwami) Etap 6 - Malowanie elementów zawieszenia czarną farbą przemysłową ( jako że miałem już łatwy dostęp do wszystkiego i moja konserwacja trwa już miesiąc powiedziałem że zrobię coś z elementami zawieszenia na których pojawiła się korozja albo z których zszedł już gdzieniegdzie lakier. Pojechałem do lakiernika porozmawiałem i wybór padł na farbę przemysłową - namieszał mi litr za 100 zł przyznam że sporo ale mówił że to porządna farba a więc mówię dobra robimy. Także wstawiam już zdjęcia jak jest cały poskładany z tłumikiem jedynie bez przedniej osłony silnika. Podsumowując jak już wspomniałem nie pamiętam kiedy jakiekolwiek moje auto trzymałem miesiąc na kanale. Włożyłem w tą konserwację ogromną ilość czasu, pracy oraz serca mam nadzieje że widać jakieś efekty i że audi będzie jeździć jak najdłużej1 punkt
-
1 punkt
-
Szyby na nowo z drzwiami i lampy lecą na przyciemnienie w środę.1 punkt
-
1 punkt
-
Misio, możemy obstawiać co jest nie tak ale najlepiej podłącz vaga i wrzuć błędy. Czujnik temperatury płynu chłodniczego, ma wpływ na odpalanie ale nie tylko on. N109 w pompie wtryskowej to zawór odcinający paliwo, jak immobiliser nie odczyta poprawnego "kluczyka" to ECU silnika nie poda napięcia na ten zawór i silnik nie odpali, bo ropka nie zostanie podana na wtryski. Ten zawór nic nie reguluje, albo jest otwarty albo zamknięty.1 punkt
-
1 punkt
-
Jeśli zdrowa sztuka to dbać i będziesz zadowolony. Ładnie się prezentuje na tych felgach.1 punkt
-
I tu się mylisz. To że jedzie nie znaczy, że program jest dobry. Już nie jeden program zza między Koledzy z forum poprawiali. Logi wszystko pokażą1 punkt
-
1 punkt
-
Oki troszke temat się zrobił o wszystkim to wracamy do mojej b9? Złota Polska jesień ?1 punkt
-
Zobaczymy. Kia, Ford, Renault, Opel... świat motoryzacji wielki jest wpiz*... :-) A płacić za 4 pierścienie dla zasady... wyroslem z tego ;-)1 punkt
-
1 punkt
-
To prawda , bo ja poprawiłem olej i było tak jak napisałeś . Ale dzięki za pomoc1 punkt
-
Znajomy jak wymieniał to cały boczek drzwi ściągał, od środka masz jeśli dobrze pamiętam 2-3sruby trzymające ten słupek. Ramkę od szyby odhylasz odkrecasz i słupek powinien wyjść.1 punkt
-
Tak się składa, że przekodowałem swoją skrzynię dziś na 00010. Nie wiem jakim cudem ale teraz trójka wchodzi aksamitnie. Bez żadnego szarpnięcia. I to za każdym razem. Po prostu nie czuć kiedy się zmienia. Miałem też na chwilę tryb sportowy. Racja przewala biegami 4x szybciej aczkolwiek po co charakterystyka skrzyni w dieslu gdzie zmienia biegi przy 4500-4600.... przy butowaniu oczywiście. U mnie zostaje tryb ekonomiczny, zobaczymy jak to będzie jeździło. Spalało itd. Przy spokojnej jeździe jest fajnie, w końcu przy 40-45 km/h nie mam 2600 obrotów a 2000.1 punkt
-
pomysł i idea przednia ale to fakt z łajzami moment i po blachach a latania za nowymi pół dnia1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00