Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02/11/20 uwzględniając wszystkie działy
-
Hehe, pełną mordą to będzie z czarnymi środkami lamp ?2 punkty
-
Melduję, że nowe wozidło ze skrzynią CVT jest już na trepkowym pokładzie Przesiadka z zaczipowanej A2, na tojtoleta była ciężka z uwagi na to, że „nie dziara” spod świateł tak jak się człowiek do tego przyzwyczaił ale poza tym miodzio! W końcu mam wszystko połączone z telefonem i nie muszę używać transmiterów do muzyki... i co najważniejsze będzie ekonomiczniej! (Mam nadzieję )1 punkt
-
Witam. Jako ze moje poprzednie A4 B7 sie sprzedalo (zdjecia ponizej) wybor na koleje auto padl oczywiscie na nowsze Audi - A4 B8. Oczywiście sprowadzone z niemiec pol roku wcześniej, oryginalny przebieg 197k, pełny S-Line zewnetrzny oraz wewnetrzny oraz pare dodatków. Poprzednie A4 B7: Audi A4 B8 2009 3.0TDI (CCWA 240KM) Quattro Avant Wyposażenie: - napęd Quattro - automatyczna skrzynia biegów Tiptronic - zewnętrzny pełny pakiet S-line - zawieszenie 1BV - servotronic - podgrzewane oraz składane lusterka zewnętrzne - czujniki parkowania przednie oraz tylne - czujnik deszczu - czujnik zmierzchu - reflektory bi-xenonowe z auto poziomowaniem - automatyczne światła długie - spryskiwacze reflektorów - światła dzienne (DRL) - światła "odprowadzające" po wyłączeniu silnika (C/L Home) - oryginalny aktywny wydech - panoramiczny dach - system KeylessGo - automatycznie podnoszona klapa bagażnika - felgi 19" RS (oryginalne Audi 8,5Jx19 ET43) Środek: - czarny sufit S-line - trójramienna multi funkcyjna kierownica - skóra pikowana + manetki F1 - gałka zmiany biegów - skóra pikowana - fotele S4 - skóra oraz alcantara, podgrzewane oraz regulowane elektrycznie, wysuwane podudzia - podgrzewana tylna kanapa - lusterko fotochrom - system nagłośnienia BANG&OLUFSEN - 4x el. szyby z przyciskiem blokady - kolorowy FIS - gniazdo AUX Plany: - podświetlenie podłogi, schowek oraz podświetlenie pod drzwiami (pakiet QQ1) - podświetlenie klamek wewnętrznych (białe) - podświetlanie nawiewów - podświetlanie ambiente boczków drzwi - felgi 19" Rotor - lampy LED na tył - gniazdo 230V w bagażniku - dystans na tył 17mm - zaciski S4 - grill S4 black - lusterka S4 - poprawa jakości audio - gałka S-line lift - lusterka fotochrom zewnetrzne - zderzak tył S4 + 4 rurki ZDJĘCIA:1 punkt
-
Witam. Sprawdź okablowanie i wtyczkę oraz wężyki od podciśnienia. Czujnik ma odpowiedni numer katalogowy?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wygląd to już wyżej kolega podesłał a z praktyki lepiej ściągają wodę i przylegają do szyby, jestem z nich zadowolony. - także polecam Numer strona lewa: 8D0 854 327 C Numer strona prawa: 8D0 854 328 C Możesz zamówieć na vagsklep albo allegro od użytkownika AUDI_WROCLAW1 punkt
-
Na aukcjach ciężko ja znalazłem z s4 komplet na grupie na Facebooku. Tylko też szybko idą najlepiej się ogłosić na takiej grupie ze chce się kupić ale tu znowu najlepiej szukać gdzieś blisko bo nie ma nigdy pewności co przysla a wiadomo jak to z handlarzem.1 punkt
-
Ciężki temat. Sam szukałem z pół roku. W końcu znalazłem i wyciągnąłem z s4 z końca produkcji 22mm.Wlasciciel nie wiedział co sprzedawal?cena była smieszna1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
No i kolejne moje niespełnione mody poczynione ?1 punkt
-
Jak będziesz kupował intercooler to do niego będzie potrzebna blacha (uchwyt montażowy) który jest nitowany z jednej strony do podłużnicy a z drugiej do podpory błotnika. Nie pasowały wężyki do zbiorniczka płynu chłodząceg i podciśnieniowe do serwa hamulców, katalizator też inny. Sondy lambda, cewki zapłonowe i czujniki temperatury (za głowicą i przy chłodnicy) są takie same.1 punkt
-
Ja powiem jedną NAJWIĘKSZĄ zaletę skrzyni „nie manualnej”: albowiem jest to fakt, że przez całą drogę @trepek może mnie trzymać za kolano kropka.1 punkt
-
Albo wykres jest totalnie z d... albo jeśli faktycznie jest tyle nm to turbo ładuje na maksa i długo to nie pożyje, druga sprawa seryjny układ paliwowy (wtryski) nie pozwolą na zrobienie bezpiecznych 200 km w tym aucie.1 punkt
-
Cena raczej z górnej półki patrząc na setup auta niewiele odbiegający od serii.1 punkt
-
1 punkt
-
Co wy wszyscy macie z tym "nigdy gazu nie widział" mówicie to z jakąś taką "dumą" ... Tak mówią ludzie, którzy nie mają pojęcia czym jest AFR i poprawne strojenie instalacji gazowej. Którzy z pokolenia na pokolenia, mówią, że jak się gwałtownie wciśnie gaz na zbyt wysokim biegu - to... zawory stukają. (i nie obchodzi ich, że słychać "te zawory" nawet w... dwusówie ) Tak mówi 99 na 100 mechaników... Umrą i nie będą wiedzieli skąd idzie ten dźwięk "grzechotu" przy tzw "depnięciu" A jak im powiesz skąd ten klekot - to patrzą na ciebie jak na idiotę Powiem Ci kolego tak. Dla Silnika ABSOLUTNIE jest "ganz egall" czy jedzie na PB czy na LPG czy na ON czy na czymkolwiek. Jak po zainstalowaniu gazu - nawet poprawnie u kumatego montażysty nie pojedziesz na strojnie do "prawdziwego fachowca" tak by ustawił ci spalanie stechiometryczne i by AFR we wszystkich obciążeniach był właściwy - twój silnik rzeczywiście może szybciej się skończyć lub wręcz tragicznie... Dziury w tłokach, popalone zawory, lub popękana głowica. Problem w tym, że montażyści (99%) ustawią LPG tak by "kreski się pokryły" biorą pieniądze i mają resztę w doopie (znakomita większość) Nie mówią nawet klientowi o konsekwencjach złego strojenia. Stąd zapewne ta obiegowa opinia o "zabijaniu silnika gazem" Co jest wierutną bzdurą o ile silnik spala właśnie stechiometryczne. Silnik można zniszczyć i na PB i na ON. Wystarczy skorzystać z nawiedzonego "tjunera" który wgrywa sofcik pobrany z neta, albo "od kolegi" któremu auto "dobrze idzie", albo samemu z "uczoną miną" grzebiąc w sterowniku LPG i "poprawiając rozjechane dwie linie" To że one są nie zawsze pokryte - często nie znaczy że jest, źle. Często, szczególnie w silnikach doładowanych linie te wręcz idą równolegle lub od siebie w różnych miejscach znacznie odchodzą. Trzeba zrozumieć, że praca tunera to kwintesencja nieprzespanych nocy i zrozumienia istoty spalania w silniku. Stawianie znaku równości pomiędzy pojęciami LPG = przyśpieszone zużycie silnika jest z jednej strony uproszczeniem w. opisanych rzeczy, z drugiej zaś poważnym nadużyciem. Co do reszty Twojego wpisu - w ogólnym zarysie zgadzam się z Tobą. Pozdro.1 punkt
-
jest jedna wada tych aut, jak kazde amerykanskie auto ch...o hamują1 punkt
-
Model S w wersji P100D wali w lep, ze kolega omal nie zemdlał na teście Model 3 performancem jest o troszkę szybszy od S ale nie wali tak jak SP100D ponoc próbowali go hamować ale zrywał się z pasów1 punkt
-
Kup sobie angola jako dawce,ogólnie to buda,zawiesznie i środek zostaje z Twojego ?1 punkt
-
Cóż mogę dodać jeszcze do opisu - samochód w najbogatszej wersji wyposażenia Selection czyli ma praktycznie wszystko to, co oferowane było w Yarisie III gen: - 4 el szyby - 2 strefowy klimatronik - czarna podsufitka - dodatkowe elementy stylistyczne (spoiler tylnej klapy, antena w kształcie płetwy rekina) - halogeny, chromy, grill malowany w black piano - ledy w swiatłach przód/tył - 16 calowe alusy - dwukolorowe malowanie - kierownica i reczny obszyty skora - radio z dotykowym wyswietlaczem - tempomat - kamera cofania - i pierdyliard pomniejszych funkcji :p jak odczytywanie znakow, line assist etc Do full opcji brakuje tylko czujnikow parkowania i bardziej rozbudowanej nawigacji. Tylko fotele strasznie niewygodne...1 punkt
-
Cześć. Nie ma znaczenia czy wzdłużny czy poprzeczny . układ zmiennych faz rozrządu polegający na zmianie czasu otwarcia oraz zamknięcia zaworu w zależności od obciążenia silnika oraz jego obrotów. Istnieje wiele metod dzięki którym jest to realizowane, od mechanicznych po elektro-hydrauliczne. W zdecydowanej większości przypadków stosowany jest na wałku zaworów dolotowych i pozwala na poprawę przebiegu momentu obrotowego w środkowym zakresie obrotów silnika przy jednoczesnym utrzymaniu mocy jednostki na dobrym poziomie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie ma żadnych półśrodków w tej kwestii. U kolegi na zdjęciu to pikuś w porównaniu do tego co było u mnie, praktycznie cały smok zalepiony twardym nagarem. Odżałuj te 400-500 zł i będziesz miał z głowy czyszczenie michy z wymianą oleju. Jeśli zapala się kontrolka ciśnienia oleju to smok jest już nieźle zabity mułem. Przerabiane 2 razy1 punkt
-
Ja wymieniałem i opisałem co jest potrzebne, nr są wyżej. Koszt części to ok 1100-1200zł w aso. Reszta to robocizna i olej nowy z filtrem, także coś ok 2000zł ale mamy nową pewną pompę i wywalone nieszczęsne walki. Trzeba nagwintować pod napinacz otwór w bloku i zaślepić stary powrót, i tyle w sumie z ciekawostek. Jeśli chodzi o pracę silnika to na jałowym minimalnie jakieś drgania są odczuwalne, ale podczas jazdy to samo co były by wałki. W każdym bądź razie w niczym nie przeszkadza brak wałków. A i oleju wchodzi po usunięciu wałków ok 0.5-1l więcej niż fabrycznie. U mnie bodajże 5.5l zalałem i później jeszcze dolałem 200 by stan był full.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00