przez te zamieszanie robota w miejscu stoi
* felgi kupione ale czekaja na zmiane koloru
*tylne amory mi umierały a takie coś w kasie bardzo śmiesznej mi wpadło w ręce po 2 sezonach, auto więcej stało niż jeździło.
*no i zapas 17" bo 15" by mi na przód przy 312 i tak nie weszła
No dobra, tak to się ułożyło:
Felga 19"9j et33
Opona 225/35/19
Koła jeszcze nie na aucie, ale wygląda to lepiej niż zakładałem , nie ma tragedii z tym naciągiem
Ale ja nie odbieram tego jako hejtu, wyśmiewania itd - każdy ma prawo się wypowiedzieć i wyrazić swoje zdanie. Ja nie robie tego pod kogoś, tylko przede wszystkim ma się mi podobać Tak, póki co górny pasek neonu jest wyłączony, jak dla mnie to wcale nie stracił tym na agresji ... Początkowo też do końca nie byłem przekonany co do lamp, jednak po założeniu na auto efekt na żywo zrobił robote i zostają
Musisz sprawdzić jakie wtryski siedzą. K03 jest jedno i jedyne w tych szrotach, potem masz k03s w bex i ewentualnie może być zrobiona hybryda ale za c**jowy soft i moc jakby tam miała siedzieć
I jak to tam wyszło?? Ja zmieniłem IC na Fmic ale jeszcze nie byłem na korekcie programu. Obecnie 220KM i poprzedni IC nie dawał rady teraz jest super z temperaturą, trzeba zrobić tylko poprawki wirusa i będzie ? łogień
No u mnie wyszło 240KM i 353Nm-narazie juz tego nie ruszam. Turbo, wydech ma potencjał ale juz nie chciał tuner kombinować bo nie wiem jaki stan ma głowica i sprzęgło a nalatane juz 260tys. Ogólnie jestem zadowolony bo fajnie jedzie jak na tak ciężką krowe 1700kg.Idzie wiosna trzeba audi odstawić i zająć się ?️ moto.
miałem problemy z temperaturą, po wymianie dwóch termostatów nie wiele się poprawiło, zamówiłem ten zawór zwrotny, chciałem go wymienić ale stary był ok, bo to jest zwykła kulka która blokuje przepływ w jedną stronę, nie ma co się zepsuć. Założyłem ten zawór odwrotnie na próbę i problemy ustały, . Jeżdżę tak od dwóch miesięcy i wszystko jest ok.... może był źle założony... sam nie wiem..... Jeżdżę i obserwuję...
Sama wymiana koncówek wtryskowych na takie z większymi otworkami nie zwiększy wydajności pompowtryskiwaczy, bo od tego ilość wtryskiwanego paliwa się nie zwiększy
Co więcej, takie wtryskiwacze będą lały bo prędkość wypływającego z większych otworków paliwa będzie mniejsza i nie ulegnie ono odpowiedniemu rozpyleniu
Żeby odpowiednio zwiększyć ich wydajność trzeba wymienić sekcje pompujące na takie o większej średnicy roboczej, albo wymienić wałek rozrządu na taki o większym skoku i bardziej ostrych krzywkach napędzających pompki (oczywście manewr z wałkiem jest możliwy jeżeli występuje odpowiedni zapas skoku roboczego pompek, albo wygospodaruje się go z dostępnego skoku , rezygnując np. z obsługi DPF-a )