Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamelus_

    kamelus_

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      116


  2. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      1

    • Postów

      5679


  3. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      34524


  4. KonradA4troop

    KonradA4troop

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      89


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/26/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Widać każdy musi przejść tą drogę samodzielnie. Kto przeszedł ten wie i już tego błedu nie popełni.
    2 punkty
  2. Black Magic OEM+ by FroS-t Stan Obecny: Witam Serdecznie Po sprzedaży A4 B7 Avant 2006r 3.0 TDI V6 233km Quattro Przyszedł czas na nowego Avanta, tym razem A4 B8 2.0 TDI Avant 170km zrobiony na 205KM przez poprzedniego właściciela, auto kupiłem od największego cwaniaka z forum czyli Kojaka A tak na serio to @KoJ@K dziękuje za całość transakcji, tak czystego auta jeszcze nie miałem okazji kupować, sama przyjemność Dość długo mnie nie było, ale trochę ciężkich problemów się narysowało, na chwile obecną, stabilizacja, więc może znowu będzie czas coś popstrykać i popisać...jak dla mnie ten samochód to gotowiec, poprzedni właściciel jak i Mateusz podokładali tyle że to auto ma chyba więcej niż chciałem ale może to i dobrze, bo będzie się można od razu skupić na kosmetyce, która jak dla mnie zaraz po stanie technicznym ma pierwszorzędne znaczenie. Na pokładzie: Reflektory bi-xenonowe + spryskiwacze, Halogeny, DRL, ABS, ESP, Coming / Leaving Home, Navi RNS-E CD/TV/MP3, Bluetooth, Sterowanie głosem, Nagłośnienie Bang & Olufsen Czarna podsufitka Domykanie szyb z pilota, Tempomat, Czujnik deszczu, Fotele podgrzewane i pompowane z wysuwanym podnóżem, Pakiet oświetlania: Ambiente, pakiet oświetlenia podłogi i drzwi, Pełna elektryka wszystkich szyb i lusterek + podgrzewanie lusterek, Lusterka boczne i wsteczne fotochromy, Czujniki zmierzchu, Parktroniki tył i przód, TPMS Rolki: Zima: 17 x 7,5 et 26 na oponie 225/50/17 felgi OEM z Audi A5 Lato: Under Construction Mody: - fotle S-line - kierownica S-line - ramka licznika RS4 + front z lift - navigacja 3g+ - panel sterowania z RS4 - podświetlenie nawiewów z lift - pakiet światło - rolety drzwi tylnych - nakładki na pedały i podstopnice - gniazdo 220v - czarne emblematy Audi tył i przód - przyciemnione wszystkie szyby - listwy bagażowe - manetki kierownicy lift - kamera cofania - elektrycznie otwierana klapa - klamki zewnętrzne podświetlane LED Audi A8 - dokładka wydechu S5 - zderzak tylny S4 lift - układ wydechowy S4 - lampy tylne lift + oklejone folią STEK DYNO Shade - grill S4 - listwy progowe zewnętrzne S4 - lusterka RS4 z obudowami S4 - listwy progowe wewnętrzne S4 B9 LED - spojler klapy RS4 - asystent zmiany pasa ruchu - program na 205km/430Nm - intercooler 3.0 TDI - sprężyny obniżające Eibach Pro Kit - reflektory przerobione na Biled Koito z czarnym środkiem przez @KoJ@K - hamulce S4 345/330 Q5 - dynamiczne kierunkowskazy w lusterkach Plany: Po pierwsze ma być nisko i szeroko, więc na pewno gwint, na pewno większe hamulce w kolorze „repsa” - tak jak w B7, mega ryją mi banie fotele z S4 więc jak będzie tylko okazja to chciałbym je u siebie. Jeśli chodzi o rolki to nie mniej niż 20x9 ale myślę o czymś szerszym jak 9,5 albo 10. Na pewno auto ma i będzie robić totalny rozpierdol jeśli chodzi o kosmetykę a przy czarnym UNI, którego nawiasem mówiąc już nigdy nie chciałem mieć, jest pole do popisu, co jeszcze, zobaczymy z czasem... Kilka zdjęć po zakupie: A japa naprawde robi robote
    1 punkt
  3. Mogles dac skrzynię od eSy, skrzynia DQT jest w ch...uj "długa" i za "cięzka" do 1.8T
    1 punkt
  4. Zerknij do tego tematu:
    1 punkt
  5. Co do pieniędzy i opłacalności, temat rzeka w tym przypadku, tego auta już nie planuje sprzedawać, właśnie z tego względu że się nie opłaca, to auto już na wartości i tak straciło, pieniędzy włożonych nie odzyskam, a zmieniać na inną to się mija z celem, gdyż tutaj "wiem co mam". Wolę dołożyć co mi się upatrzy i dalej nią śmigać i się cieszyć, niż się pakować w coś innego i albo się uda, albo się nie uda. Owszem rozważałem już a6 c7, lecz wydawać tyle na auto, które 3tyg czasu spędza na placu to się też trochę mija z celem. Wolę dorzucić i dalej się nią cieszyć i mieć pewność że wszędzie nią pojadę i wrócę.
    1 punkt
  6. Rozumiem, ale jak byś nie patrzył na koszty to kupisz nowsze/nowe. Tu nie warto co kolwiek zmieniać bo równa się to wpakowaniu równowartości samochodu co i tak nie podniesie jego wartości. Ale to tylko moje zdanie i doświadczenie które już nabyłem. Zrobisz jak uważasz! Pozdrawiam
    1 punkt
  7. I w końcu jedzie ? powiem wam że 4 biegu w mieście nie wrzucę ? Podsumowując wpadły. Cały swap skrzyni DQT Nowe sztywne koło z sprzeglem 240 z nowym dociskiem Sachs i tarcza z czystym kevlarem Usczelnienie wału od strony silnika Nowe uszczelnienia skrzyni i dyfru Olej zmnieniomy na w skrzyni i dyfrze 10 nowych przegubów ( 8 na kola 2na wal) Nowa podpora wału 2 nowe banany przód W dodatku wpadły Ledy Philipsa w soczewke?
    1 punkt
  8. Panowie, audiolka już po pierwszym przeglądzie pozakupowym, wymianie wszystkich płynów, akumulatora, czyszczeniu hamulców i pomiarze ciśnienia na cylindrach (po 12). Z ciekawostek filtr oleju był z 2008 roku, podobnie jak opony, ktore choć nowe, są sparciałe, ale na szczeście tylko na dole Korozji na podwoziu brak, tuleje zawieszenia oraz wszystkie elementy gumowe są jeszcze fabryczne i wyglądają jak nowe. Po demontażu nadkoli przednich ukazuje się wszechobecny wosk. Nawet światła świecą równo. Zarejestrowany, ubezpieczony. W poniedzialek, jeśli nie będzie mokro, zakładam blachy i pierwsza przejażdżka Pozdrówka
    1 punkt
  9. Zapewne pytający już znalazł odpowiedź, niemniej dla poszukujących (co prawda A6 ale silnik taki sam) : https://www.youtube.com/watch?v=FfGuC7dX8fc
    1 punkt
  10. No właśnie w tym problem, we dwóch z bratem wszystkie na raz naciskaliśmy i ruszyć się nie chciało.. no ale nie cieknie mi z silniczka jak na razie także.. A co do samego simmeringa, zanieś do jakiejś hurtowni lub poszukaj w necie po wymiarach, bez problemu powinno dać się dobrać.
    1 punkt
  11. Ma mieć 4 - a dokładnie ma to być: 8E0201511L. Do każdego BFB z napędem na przednią oś jest taki sam. W quattro dwa rodzaje: z 4 króćcami (ale inny niż ten do aut z napędem na przednią oś) i z 3 króćcami jak kolega powyżej (od numeru vin 8E_5_059001 wzwyż) EDIT Właśnie się zorientowałem, że to odkopany temat sprzed 2 lat ?. Ale mimo wszystko może się komuś innemu przyda.
    1 punkt
  12. W takiej cenie to bym dał radę zamówić chyba z 10 kompletów takich ledów od chińczyków. No może nie dokładnie takich, ale z podobnym efektem finalnym. Moim zdaniem taki rodzaj diod SMD to przeżytek, lepiej zastosować coś z ledami CREE.
    1 punkt
  13. Witam. Od kilku lat jestem posiadaczem audi a4b5 z 98roku z silnikiem 1,9 tdi 110ps afn. od samego początku miałem problem z ubywającą wodą. na początku były to nikome ilości wody w zeszłym roku propblem zwiekszył się bo przy redukowaniu biegu z 5 na 3 momentalnie wode wywalalo przez zbiorniczek. zdecydowałem się na remont silnika który sam wykonuje dodam oczywiście że samochod do końca chodzil remont początkowo miał polegać na planowaniu głowicy i wymianie uszczelki. Jak to zawsze bywa ruszy sie jedno to zaraz wyjdzie drugie ostatecznie cały silnik opuscił komore silnika wymieniłem tarcz sprzegłową łozysko sprzegła wymiana wszystkich uszczelnień pierścienie . dziś założyłem głowice i tu pytanie dla was: jak ustawić wałek rozrządu??? kolo zamachowe mam na zero pompa wtryskowa zablokowana kołkiem a co z wałkiem ?? jak go ustawić aby silnik mi odpalił?? bo wszedzie jest jak ustawić rozrzad po wymianie i tak dalej ale nigdzie nie jest jasno powiedziane i pokazane jak ma być wałek ustawiony pierwsze krzywki przy ustawieniu wału na zero z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...