Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09/12/21 uwzględniając wszystkie działy
-
3 punkty
-
2 punkty
-
TMBDT21ZXC2070082.pdf2 punkty
-
1 punkt
-
Tym błędem się nie przejmuj, mam go od początku jak mam samochód, grzałka nie podgrzewa płynu na zimnym, tak to termostat działa normalnie Btw, błędy przed logami kasuje się nie po to by wykasować błędy, a wyzerować wyuczone adaptacje, żeby log wyszedł "czysty"1 punkt
-
Ja bym zmienił zawias i koło musowo jak dla mnie kozica fest a koło nie siedzi mi jakoś1 punkt
-
1 punkt
-
Dziękuję za miłe słowa Odnośnie oleju to z tego co pamiętam był zalany Febi ze specyfikacją G052 do tego komplet filtrów, magnesy i uszczelka. Odnośnie wymiany to w tym przypadku wymiana statyczna bo filtry są w środku Wakacje były intensywne i mało było czasu na forum, teraz myślę że będzie chwila żeby nadrobić Z ciekawostek to odwiedziłem imprezkę CarsLover w Ciechanowie, bardzo sympatyczny event i za rok na pewno wpadnę Byłem jako wystawca i "fotograf" ( zaczynam swoją przygodę bo złapałem fest zajawkę ) dla zainteresowanych zapraszam na mój fanpage na facebook i insta @reikeb_garage , tam jest moja fotorelacja z imprezy i wypociny, które wrzucam w wolnej chwili Oto kilka fotek z imprezki i ostatnich spotów na, które się załapałem : Narazie kombinuję co zmienić na przyszły sezon, kilka pomysłów jest , zobaczymy na co czas pozwoli Pozdrooo1 punkt
-
Z tych logów to masz niecałe 140km Nie jestem w tym specem, ale dziwne są wskazania sondy między pb/lpg Na pewno kasowałeś błędy przed każdym logiem?1 punkt
-
To o czym piszesz to pakiet sport. W B6 też można było mieć materiałowe półkubły, a kierę trójramienną i gałkę jak z S line. @pelonek1 , prawdopodobnie ktoś zmienił kierę. Nie ma nawet listew S line ani znaczków na listwach drzwi. sufit nie jest czarny, a także zderzaki wyglądają zwyczajnie.1 punkt
-
1 punkt
-
WAUZZZ8E06A234205.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8P24A101962.pdf1 punkt
-
Temat śledzę od początku , dużo pracy , ale efekt jest na prawdę super1 punkt
-
2,99 to max co sterownik może regulować czyli poza zakresem. Jak ta wartość się zmienia przy przegazowaniu to znaczy ze problem jest w spalinach w paliwie. Uszkodzone dolne uszczelnienie, podkładka termiczna, porysowane gniazdo w głowicy pod tą podkładka, za słabo dokręcona stopka pompowtrysku, lub użycie śruby dociskajacej drugi raz. Czyli wszystko to błąd montażu i reklamacje powinieneś składać do swojego mechanika a nie na pompowtrysk. Jak dostaniesz dokładnie ten sam pd nawet nie ruszony a mechanik się tym razem przyłoży do roboty to i tak powie że był źle zregenerowany... Niestety ale 90% mechaników uważa ze "tam nie ma co zepsuć" a wystarczy np. wydłubać nagar na dnie gniazda ostrym wkrętakiem i jedna ryska. PD najczęściej się nie psują a są psute przez niedouczonych mechaników. Najczęstszym powodem niepoprawnej pracy silnika po ponownym montażu wtrysków jest mechanik ze szczotką drucianą w ręku. Jakbyś mial rezerwe w baku i zlal paliwo z filtra to paliwo to nie bedzie czyste tylko czarne od spalin- mozesz sprawdzic.1 punkt
-
1 punkt
-
WAUZZZ8T4GA058663.pdf1 punkt
-
TRUZZZ8J281011592.pdf1 punkt
-
Miałem taki sam problem nawet tutaj pisałem ale nikt mi z tym nie pomógł. Po prostu odpiąłem klemę na 1h i po podłączeniu wróciło wszystko do normy. Tyle że zamiast Europy zachodniej wrzuciłem wschodnią i ruszyło, później przełożyłem tylko znów na zachodnią i cieszę się nawigacją. Pozdrawiam1 punkt
-
Na zgaszonym silniku odłącz klapę gasząca i zobacz czy dźwięk znikł. Co znaczy ze wtrysk nie reaguje?!? Silnik BPW choruje na wypadające broki w wałkach dźwigienek popychaczy pompowtryskow, czego konsekwencja jest wycieranie się wałka rozrządu i szklanek. Pompowtryski nie psuja się zbyt często a raczej baaaardzo rzadko. W 99% przypadków uszkodzeniu ulegają ich uszczelnienia ponieważ PD podczas pracy kiwają sie na boki, co dodatkowo niszczy ich gniazda w głowicy. Dodatkowo mogą nie stykać ich złącza elektryczne1 punkt
-
@Gregory87 WAUZZZ4B63N102744 Proszę o zdekodowanie tej A6.1 punkt
-
WAUZZZ8E62A159598.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8K39A038494.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8K5DA060716.pdf1 punkt
-
Proszę o rozkodowanie: VSSZZZ3RZCR0030981 punkt
-
Mniejszy padnie jeszcze szybciej bo pobór prądu przy rozruchu pozostanie taki jaki był ale pojemność akumujatora jest dużo mniejsza, wystarczy go na mniej rozruchów. Nie ma innej możliwości jak doładowywanie akumulatora. Nie wolno dopuścić by napięcie aku spadło poniżej 11 V bo to doprowadza do zasiarczenia aku. Musisz przy tak krótkich odcinkach mieć na oku napięcie akumulatora i co jakiś czas go prostownikiem doładowywać. Innego wyjścia nie ma. Jak napięcie poniżej 12,2V spadnie aku jest w 50% rozładowane.1 punkt
-
A B6 1.8 T nie będzie ? Za te pieniądze znajdziesz dobrze wypasioną a czym się od B7 różni? Pewnie Tylko znaczkiem " B "1 punkt
-
Przesadzasz,kilka sekund na wolnych obr nie zerwie filmu olejowego,dużo gorsze warunki ma motor podczas kazdego porannego rozruchu.1 punkt
-
W Sosnowcu jest to serwis VW AUDI, teraz wykonalem telefon, do NOMA 2 rowniez Sosnowiec rowniez ASO, koles mi strasznie wymigujaco gadal, ze robia tylko w razie jakiejs usterki takie aktualizacje ze to zalezy co system powie, jesli system powie ze nie ma nowej badz jest niepotrzebna to tego nie wykonaja a cena tam bajka 360zl te aktualizacje oprogramowania skrzyni biegow robia tylko w autoryzowanych punktach ? no to ja mam prosty wybor MAGRO 260zl , w drugim 360 i w dodatku nie wiadomo czy zrobia - chore1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00