Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09/19/21 uwzględniając wszystkie działy
-
4 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
WAUFFAFL5EA088526.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
Lampa się wysypała. Niestety te wszystkie zastępcze lampy led nie są długowieczne. Tania produkcja z dalekiego wschodu.1 punkt
-
Zależy w jakim modelu Ale oczywiście mówimy o spalaniu benzyny a nie oleju1 punkt
-
Sonda, przepływomierz, syf na dolocie, szczelność dolotu i co bardzo ważne, szczelność silnika. Znam przypadek, w którym Audi chłepta olej jak młode ciele mleko , do tego stopnia, że raz na jakiś czas wywala błąd katalizatora, przytyka się. Przy okazji pali tyle co Hemi 5,7. Dobrze zadbany 2.0T nie powinno żreć oleju.1 punkt
-
Wszystko zależy od miasta, bo miasto miastu nie równe niestety Moje 1,8 T w mieście nie spala mniej niż 15 l/100km LPG Dzisiaj tankowałem i wyszło 13 l/100 km, z czego 200km trasy, 135 km miasta, a może spalić więcej niestety.1 punkt
-
Ja przy lekko rozgrzanym silniku w mieście, spalanie mi spada tak do 8,5-10l niestety na zimnym spalanie utrzymuje się na poziomie 12-15l. Wszystko na felgach 19’ Gdy w naszych silnikach spalanie jest naprawdę wysokie i po rozgrzaniu nie spada warto obejrzeć sondę i przepływomierz.1 punkt
-
1 punkt
-
Mi ten smutny naleśnik kojarzył się tylko z moją starą A3 z 97r Wpakowałem więc ściętą z B8 lift. Mówili, że będzie pasować jak "świni siodło" i może tak właśnie jest, ale jak to się trzyma w ręce i jak cieszy oko! Trzymam kciuki za ten mod1 punkt
-
Nie robiłem jeszcze pomiaru na nowych felgach i oponach Michelin. Na 17 z Vredestein Ultrac Satin 235/45 miasto wychodziło od 10,5-11l do 13,5l/100 i nawet więcej, w zależności od tego, czy testy polegały na długotrwałym kursowaniu po mieście, czy krótkich tras z zimnym silnikiem. Średnio wychodziło mi zawsze w okolicy 11,7-12,3l/100. Na elastyczność i kulturę pracy. Silnik pracuje teraz jakby spokojniej. Zmieniła się na lepsze akustyka. Tak, jest różnica. Nie tylko w spalaniu. Spalanie to różnica około 1-1,5l na mieście. Te realne przebiegi po zatankowaniu, wydłużyły się o kilkadziesiąt kilometrów. Jest to zauważalne. W trasie nie zauważyłem większych zmian. Oprócz tego zauważyłem, że samochód chętniej przyspiesza z dołu.1 punkt
-
Wypad na grzyby a podczas trasy nawigacja podniesiona do wersji 6.32.1 O dziwo póki co navi nie woła o aktywator.1 punkt
-
Auto było kupione 7 lat temu, wtedy zadecydował stan auta a nie wyposażenie, najważniejsze że miał jakieś tam mmi i już ciut lepsze nagłośnienie z wypasu, a resztę powoli zawsze można dorzucić. Fakt faktem mody kosztują, ale to że samemu coś się dorzuci daje satysfakcję i sprawia że auto się tak szybko nie nudzi. Inaczej na pewno już dawno by go nie było.1 punkt
-
Czy silnik jest projektowany na tak wysoki HTHS oleju ok. 4,4 ? Olej pozostawia sporo popiołów ok. 1,3, niby jest to częściowo zrównoważone wysokim TBN 11,8 ale trzeba uważać w przypadku urządzeń wspomagających ekologię.1 punkt
-
Prawda, dzisiaj jak robaczek się poczułem, jak gostek młodszy ode mnie zaparkował obok mnie (prawdopodobnie od tatusia) RS E-tronem GT.. Różnica między nami ogromna, ja na myjnie ręczną, on na szczoteczki pojechał lakier rysować ?1 punkt
-
Odpinałeś siłownik zamykania klapy wlewu paliwa? Masz błąd zwarcia do masy tego silniczka.1 punkt
-
WAUZZZ8E52A029747.pdf1 punkt
-
Problem rozwiązany. Okazało się, że Audi zna temat (znajomy z serwisu mi pomógł). Powodem odgłosów dochodzących z tyłu nie jest dyfer, ale stary, nie wymieniany olej w sprzęgle wielotarczkowym. Wg instrukcji nie wymienia się go. Zrobiłem dwukrotną wymianę oleju w tym sprzęgle (wchodzi 0,5 l) i zalany został po raz trzeci. Pierwsze zlanie - olej czarny, po pierwszej wymianie bursztynowy, po drugiej praktycznie jak nowy. Trzecie zalanie i po problemach. Napęd nie tłucze, nie chrobocze, chodzi cicho jak należy. Należy jeszcze wykonać adaptację sterownika do nowego oleju. Da się wymienić nie odkręcając wału. Może się komuś przyda ten post.1 punkt
-
WVWZZZAUZJP573559.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E88A113800.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8K0BN017892.pdf1 punkt
-
WAUFFAFL5EN011695.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E94A178472.pdf1 punkt
-
@Gregory87 Proszę o zdekodowanie tego BEX'a WAUZZZ8E94A1784721 punkt
-
1 punkt
-
Nie ma zbyt wielu danych w przypadku tego nr VIN1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jebła pompa wysokiego ciśnienia i wióry były wszędzie wszędzie. Cały układ paliwowy rozebrany na części pierwsze, zbiornik wyjety, płukanko, nowa pompa, wtryski, podkładki,oringi, uszczelki nadekla na wtryskach, pompa w zbiorniku, filtry uje muje, rozrząd, rolki, paski - ogólnie grubsza strzelanina do tego solidne mycie całego motoru od spodu, boku itd, no i klima na nowo. Gwint naszykowany, też miał wpaść, lecz zabrakło czasu i wleci kiedy indziej. Taki "brokat" był w calutkim układzie ...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Płaskim cienkim śrubokretem trzeba podważać do okoła dekielka co 1,5 - 2cm po obwodzie, ma się wrażenie że jest na stałe ale jednak się da ściągnąć,1 punkt
-
1 punkt
-
W skrzyni to z lewej (kierowcy) strony jest korek na klucz imbusowy po którego odkręceniu powinien pojawić się delikatny ślad oleju - oznacza to ze poziom jest prawidłowy.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00