Skocz do zawartości

Ranking

  1. dayd_4

    dayd_4

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      206


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      5

    • Postów

      10235


  3. Mordeliuss

    Mordeliuss

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      331


  4. pelonek1

    pelonek1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2177


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/07/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Panowie. Patrzcie, co ten d@bil @HOLMATRO mi kupił w prezencie... Wymarzony mod - Ori kierownica z Audi RS4!!!!! Co wy na to?
    5 punktów
  2. Jeszcze nic nie zdradzam ale zostaje w rodzinie Audi
    2 punkty
  3. Pierwszy dzień zabawy z nagrzewnicą ??? jakieś 4 godziny ?? nie polecam nikomu takiego zabiegu...
    1 punkt
  4. Mogę polecić łożyska FAG bo pół roku temu wymieniałem przód i jest ok.Co do tarcz to w B7 i w tamtym roku w B8 zmieniałem na Zimmermany + klocki Textar i też wszystko super się sprawuje ?
    1 punkt
  5. Tak właśnie sprzedałem auto Cisne nowy projekt także stay tuned
    1 punkt
  6. pod warunkiem że masz wciśnięte sprzęgło to odpala, jeśli nie to tylko zapłon
    1 punkt
  7. Nagraj zachowanie silnika. Takie stuki to może być stopiony tłok od lejącego wtrysku, te 150k nalotu to on miał może w 2010 roku. Zrób logi według poradnika na forum.
    1 punkt
  8. Tam synchro w ogóle jest do d.... Skacze jak ...yd po pustym sklepie
    1 punkt
  9. Dynamiczne do odcinki się robi ale pewnie silnik jeszcze na dotarciu? Wygląda w miarę ok poza rozrządem, którego synchro jest poza tolerancją.
    1 punkt
  10. Ty tak piszesz żeby tylko pisać, czy jak?
    1 punkt
  11. Aktualizacja dokonań z ostatniego roku ;-) Odnowienie jednostki napędowej oraz wzmocnienie skrzyni biegów tiptronic , pakiet maxtondesign , upgrade hamulców przód i tył , zmodyfikowana kierownica oraz zamontowane obudowy lusterek "carbon" Zacisk hamulcowy z Audi RS4 B9 6T Tarcze hamulcowe 390 mm Upgrade tylnych hamulców na "dwuzacisk" Kierownica z wykorzystaniem włókna węglowego Obudowy lusterek wg nowej koncepcji Nowe czerwone nici ? Rewizja i odnowienie jednostki napędowej ? Po nie spiesznym dotarciu i lekkim strojeniu wykres prezentuje się następująco Pakiet maxtondesign moim zdaniem komponuje się bardzo dobrze do tego nadwozia
    1 punkt
  12. Jak obniżysz furę to się może okazać, że po dołożeniu dystansu będzie jak znalazł Wzór ładny, kiedyś o takim myślałem, ale nie byłem pewny co do marki oems.
    1 punkt
  13. Tak samo jak jeden na k03s ma prawie 240KM, a drugiemu ledwo 220 dmuchnie. Słyszałem kit wciskany, że na seryjnych wtryskiwaczach bfb koleś miał 230KM z wykresem, tylko papier wszystko przyjmie.
    1 punkt
  14. Bajkopisarz. Wtryski z bexa się dawno skończą przy takiej mocy. Jakbyś miał turbo z bexa to realne 220KM, a tak to max 200 przy zwykłej k03.
    1 punkt
  15. Około 200 KM, więcej ta turbina nie dmuchnie, nie ma szans.
    1 punkt
  16. 1 punkt
  17. Jedź na reklamację, bo to nie nadaje się do jazdy. Jak chcesz to diagnozować to powrót do serii i logi. Teraz to pasuje sprawdzić ciśnienie paliwa, przepływkę, szczelność dolotu więc o wiele łatwiej na podstawie logów serii coś stwierdzić. Wygląda to bardzo słabo więc albo samochód coś boli albo tuner piz*a i taki soft. Z resztą i tak d*pa z niego, bo takiego samochodu nie powinien wypuścić w takim stanie. Poza tym jak to bex i wypluł 170KM to śmiech na sali...
    1 punkt
  18. Okolice 3tys. Jakby nie bylo tego peaku to byś miał moment w granicach 290, a nie ponad 300. Widać, że w serii też byla taka tendencja więc albo jakas nieszczelnosc w podcisnieniu albo tuner olał temat i się nie przyłożył żeby to wyprowadzić.
    1 punkt
  19. vag to juz wogóle czarna magia i tez niemam dostepu do takiiego czegoś ale tak jak mówiles skontaktuje sie z tym gostkiem to może on bedzie miał a licznik z fisem musze szukac po takich samych numerach jak mój czy jakos inaczej ---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:05 ---------- bo ja mam "jaeger" możę być np vdo bo zebym teraz złego nie kupił:/ poza tym nr licznika to 8D0 920 900 moze byc inny byle do tego modelu auta?
    1 punkt
  20. Zdejmujesz zderzak,odkręcasz wzmocnienie czołowe i odchylasz do przodu auta. Nie rozłączasz przewodów chłodnicy, z tego co pamiętam to chyba tylko rozłączasz kostki elektryczne za lewą lampa,ale pewien nie jestem.Zyskujesz wystarczająco dużo miejsca żeby wymienić rozrząd
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...