Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01/07/22 uwzględniając wszystkie działy
-
Jeszcze nic nie zdradzam ale zostaje w rodzinie Audi2 punkty
-
1 punkt
-
Mogę polecić łożyska FAG bo pół roku temu wymieniałem przód i jest ok.Co do tarcz to w B7 i w tamtym roku w B8 zmieniałem na Zimmermany + klocki Textar i też wszystko super się sprawuje ?1 punkt
-
1 punkt
-
Tak właśnie sprzedałem auto Cisne nowy projekt także stay tuned1 punkt
-
pod warunkiem że masz wciśnięte sprzęgło to odpala, jeśli nie to tylko zapłon1 punkt
-
Nagraj zachowanie silnika. Takie stuki to może być stopiony tłok od lejącego wtrysku, te 150k nalotu to on miał może w 2010 roku. Zrób logi według poradnika na forum.1 punkt
-
Tam synchro w ogóle jest do d.... Skacze jak ...yd po pustym sklepie1 punkt
-
Dynamiczne do odcinki się robi ale pewnie silnik jeszcze na dotarciu? Wygląda w miarę ok poza rozrządem, którego synchro jest poza tolerancją.1 punkt
-
1 punkt
-
Aktualizacja dokonań z ostatniego roku ;-) Odnowienie jednostki napędowej oraz wzmocnienie skrzyni biegów tiptronic , pakiet maxtondesign , upgrade hamulców przód i tył , zmodyfikowana kierownica oraz zamontowane obudowy lusterek "carbon" Zacisk hamulcowy z Audi RS4 B9 6T Tarcze hamulcowe 390 mm Upgrade tylnych hamulców na "dwuzacisk" Kierownica z wykorzystaniem włókna węglowego Obudowy lusterek wg nowej koncepcji Nowe czerwone nici ? Rewizja i odnowienie jednostki napędowej ? Po nie spiesznym dotarciu i lekkim strojeniu wykres prezentuje się następująco Pakiet maxtondesign moim zdaniem komponuje się bardzo dobrze do tego nadwozia1 punkt
-
WAUZZZ8E47A163902.pdf1 punkt
-
Jak obniżysz furę to się może okazać, że po dołożeniu dystansu będzie jak znalazł Wzór ładny, kiedyś o takim myślałem, ale nie byłem pewny co do marki oems.1 punkt
-
1 punkt
-
Tak samo jak jeden na k03s ma prawie 240KM, a drugiemu ledwo 220 dmuchnie. Słyszałem kit wciskany, że na seryjnych wtryskiwaczach bfb koleś miał 230KM z wykresem, tylko papier wszystko przyjmie.1 punkt
-
Bajkopisarz. Wtryski z bexa się dawno skończą przy takiej mocy. Jakbyś miał turbo z bexa to realne 220KM, a tak to max 200 przy zwykłej k03.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jedź na reklamację, bo to nie nadaje się do jazdy. Jak chcesz to diagnozować to powrót do serii i logi. Teraz to pasuje sprawdzić ciśnienie paliwa, przepływkę, szczelność dolotu więc o wiele łatwiej na podstawie logów serii coś stwierdzić. Wygląda to bardzo słabo więc albo samochód coś boli albo tuner piz*a i taki soft. Z resztą i tak d*pa z niego, bo takiego samochodu nie powinien wypuścić w takim stanie. Poza tym jak to bex i wypluł 170KM to śmiech na sali...1 punkt
-
Okolice 3tys. Jakby nie bylo tego peaku to byś miał moment w granicach 290, a nie ponad 300. Widać, że w serii też byla taka tendencja więc albo jakas nieszczelnosc w podcisnieniu albo tuner olał temat i się nie przyłożył żeby to wyprowadzić.1 punkt
-
vag to juz wogóle czarna magia i tez niemam dostepu do takiiego czegoś ale tak jak mówiles skontaktuje sie z tym gostkiem to może on bedzie miał a licznik z fisem musze szukac po takich samych numerach jak mój czy jakos inaczej ---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:05 ---------- bo ja mam "jaeger" możę być np vdo bo zebym teraz złego nie kupił:/ poza tym nr licznika to 8D0 920 900 moze byc inny byle do tego modelu auta?1 punkt
-
Zdejmujesz zderzak,odkręcasz wzmocnienie czołowe i odchylasz do przodu auta. Nie rozłączasz przewodów chłodnicy, z tego co pamiętam to chyba tylko rozłączasz kostki elektryczne za lewą lampa,ale pewien nie jestem.Zyskujesz wystarczająco dużo miejsca żeby wymienić rozrząd1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00