Skocz do zawartości

Ranking

  1. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      626


  2. krystian3769

    krystian3769

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      153


  3. vvalery

    vvalery

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      606


  4. tuzo

    tuzo

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      2

    • Postów

      0


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/24/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dodałbym ewentualną wymianę lub naprawę felgi i tego koszt. Różnie bywa.? Ja poszedłem na łatwiznę i wziąłem 19” GMP Italia. Ot taki kompromis podobny do OEM Audi Sport. Mogę polecić.
    1 punkt
  2. Super Krystian. Nawet jeżeli byłoby drożej to i tak się opłaca. Możesz przymierzyć, dotknąć i zobaczyć na żywca co jest najważniejsze.
    1 punkt
  3. Sidovski.com - Sklep tuningowy Stalowa Wola SIDOVSKI.COM Sidovski.com - Sklep tuningowy Stalowa Wola Nie zapłaciłem drożej jak na necie. Ogarnęli mi felgi i opony. Do tego montaż miałem w cenie. A wrazie W nie mam problemu z gwarancją?
    1 punkt
  4. Tez tak miałem, ciężko coś dobrać fajnego i innego….
    1 punkt
  5. Wg mnie wszystkie zaciski do sprawdzenia czy pracują prawidłowo , płyn do wymiany i oczywiście odpowietrzenie zapewne kilkukrotne,
    1 punkt
  6. Przemyśl to jeszcze raz żebyś potem znowu nie szukał felg?
    1 punkt
  7. Miałem identyczne objawy lekkiego 'trzymania' koła oraz powolnego zapadania sie pedału przy bardzo mocnym wciśnięciu - przyczyna to zastane tłoczki (pękła gumka i złapała rdza) + zapowietrzony układ. Ewentualnie jeszcze przewody elastyczne jak wyżej wspomniał kolega. Wymien te zaciski z tyłu i odpowietrz cały układ (a nie połowę...). Jeżeli dalej będzie trzymać to wymień przewody elastyczne. Jeżeli masz wątplikości co do tego czy jest ok czy nie to pojedź na SKP i poproś o sprawdzenie hamulców (zwróć uwagę na opory toczenia - jeżeli jakieś koło będzie 'trzymać' to będzie widać)
    1 punkt
  8. Jeśli nie ruszał tyłu to może być zapowietrzony układ. A jak wyglądają przewody elastyczne. Pewnie nie najlepiej po tylu latach.
    1 punkt
  9. Heh. Dobra napisze co znaczaco wskazuje na 19 zamiast 20. Wiec: 19 cali bo: 1. Koszt zakupu felg 2. Koszt zakupu opon 3. Komfort jazdy 4. Wieksza zywotnosc zawieszenia 5. Bardzo ladnie sie prezentuje w A4 20 cali bo: 1. Bardzo ladnie sie prezentuje END Naprawde 19 cali w A4 to jest naprawde idealny kompromis przy zachowaniu swietnego wygladu
    1 punkt
  10. No no no.. bardzo ładna baza do modów ten Twój nowy białasek Panie Leszku widzę że arsenał detailingowy również się powiększył i pasja kwitnie. Jedyny minus to te popierdółki, które nazywasz zaciskami z porsche, przecież to zginie w tych nowych Inspiri 20x9
    1 punkt
  11. Za dużo tych modow nie będzie , niestety inflacja, wibor, i ogólna drożyzna daje popalić, ale coś tam staram się grzebać w miarę możliwość, chęci są, reszta to niestety kasa na graty, a dla mnie zabawa jest jak nie ma obciążenia budżetu domowego.
    1 punkt
  12. Decyzja już podjęta, na felgi wleciała pierwsza warstwa powłoki i się jaram
    1 punkt
  13. czy gra lepiej, to trudno ocenić. na pewno gra dobrze, a w połączeniu z bose bardzo dobrze. Zmieniaj śmiało CD odświeży trochę też wnętrze bo kaseciak wygląda bardzo archaicznie.
    1 punkt
  14. mam 6 w 1.8t i sprzegło jest 288, tzn ori takie było jak cos to mam komplet AWX po przbiegu 1500km , nawet nie dotarte, wleciał 240 bo to byłoby za słabe na mody
    1 punkt
  15. ujdzie , chyba ze czesto jezdzis na max zaladowany, wtedy na tyl dalbym 2.5 bar
    1 punkt
  16. Nie no spoko, nie mulę auta, jeżdżę przepisowo a od czasu do czasu go pogonię. Mam na myśli to że dość delikatnie obchodzę się z autem, zawsze chwilę popracuje zanim ruszę i przynajmniej minutę stoi zanim zgaszę... Byłem wczoraj na chwilę u mojego mechanika, nie miał czasu ale opisałem co się dzieje i stwierdził że to prawdopodobnie DPF jest zawalony i do wycięcia. Nie mówił że na pewno bo nie podpiął kompa, dużo miał roboty a była już 22 godzina to nie chciałem mu głowy zawracać. Auto zaczęło mi dymić na biało chwile po ruszeniu i na dystansie kilometra to się uspakaja. Ogólnie mówi że raczej nic poważnego się nie dzieje. Za to jakby było mi mało, to muszę swojego klekota długo kręcić rano i zdarza się że mi zatelepie przez 2-3 sek po odpaleniu, potem chodzi cichutko i bez szarpnięć - to na zimnym silniku po nocy. Prawdopodobnie paliwo się cofa, no cóż, narazie poobserwuję co się dzieje i będziem robić Chociaż z wycięcia DPF-a nie ukrywam że jestem szczęśliwy Nie chciałem go usuwać jak mi nie przeszkadzał, ale chyba czas nadszedł na odetkanie wydechu. Dodam jeszcze że telepanie to nie wtryski, bo tak ich pilnuję że za każdym razem jak się z nim widzę to podpina kompa i je sprawdza
    1 punkt
  17. Gdzie mam nawet wymiary i odleglosci tylko musze poszukać
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...