Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08/23/23 uwzględniając wszystkie działy
-
Audi A4|S4|A5|S5|B8 VCDS Coding List - VCDS-Expert.com VCDS-EXPERT.COM 1. Enable Hidden menu in MMI 3G [5F – Information Electr.] [Adaptation – 10] -> Channel 6... {MMI 2G} [07 - Control Head] [Adaptation - 10] [Channel 1] Dodajemy 2 do istniejącej wartości {MMI 3G} [Ukryte Menu]: (patrz niżej) [CAR] [carmenuoperation] Zmieniamy wartość [interior light] na 5 [carextdevicelist] Zaznaczamy Interior light Reset MMI (wciskamy jednocześnie: SETUP + pokrętło + prawy górny przycisk przy pokrętle) ____________________________________________________________________________________________________ Zachowanie świateł stop podczas awaryjnego hamowania [46 - Comfort System] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Pulsujące światła stop: Byte 8 Bit 1 z 0 na 1 Włączenie świateł awaryjnych: Byte 8 Bit 0 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Test zegarów przy włączeniu zapłonu Wskazówkiz egarów przejdą przez cały zakres przy każdym uurchomieniu zapłonu [17 - Instruments] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 1 Bit 0 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Temperatura oleju w silniku + Lap timer Rok modelowy 2010+ [17 - Instruments] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 1 Bit 3 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Poziom naładowania akumulatora widoczny z poziomu MMI {AMI} [56- Radio] [Adaptation - 10] [Channel 39] Do istniejącej wartości dodać 39 {MMI 2G} [Ukryte Menu]: (patrz niżej) [CAR] [DIAG SETTINGS] [Car Menus Maske] Zaznaczamy Battery Level [AcceptChanges] {MMI 3G} [Ukryte Menu]: patrz niżej [CAR] [carextdevicelist] Zaznaczamy Battery Level [carmenuoperation] Zmieniamy wartość [battery] na 5 ____________________________________________________________________________________________________ Światła przeciwmgielne jako doświetlanie zakrętów [09- Cent Elect.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 4 Bit 0 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Jasność LED'ów przy włączonych światłach mijania Fabryczna wartość to 8-9% [09 - Cent. Elect.] [Security Access -16] (jeden z domyślnych kodów dostępu to 20113) [Adaptation - 10] [Channel 3] Wprowadzamy nową wartość w procentach w zakresie 0 - 100, przy wartości mniejszej niż 5% LED'y zgasną ____________________________________________________________________________________________________ LED'y nie zmieniają jasności przy włączeniu kierunkowskazów [09- Cent Elect.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 3 Bit 7 z 1 na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Obniżające się prawe lusterko po wbiciu biegu wstecznego Auta bez foteli z pamięcią [52 - Door Elect.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 4 Jeśli ma wartosć 40 zmianiamy ją na 4C lub 44 Jeśli ma wartośc 50 zmieniamy ją na 5C ____________________________________________________________________________________________________ Otwieranie i zamykanie okien kluczykiem [46 - Cent. Conv.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Wybieramy: Remote Control active ____________________________________________________________________________________________________ Ostrzeżenie o nie zapiętych pasach [17 - Instruments] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Wybieramy: Seatbelt Warning inactive ____________________________________________________________________________________________________ Zmiana logo przy uruchomieniu AMI/MMI [56 - Radio] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 12 Bit 0 z 0 na 1 - S4 logo Bit 1 z 0 na 1 - RS logo Bit 0 i Bit 1 z 0 na 1 - S logo (nie testowałem) ____________________________________________________________________________________________________ Ukryte zielone menu {MMI 2G} [Electronics 1] [07 - Control Head] [Channel 8] Zmieniamy z 0 na 1 Wejście: Trzymając SETUP na konsoli wciskamy na ok 5 sekund CAR, otworzy się zielone menu,w którym część z w/w modów można zrobić bez podłaczania komputera. {MMI 3G} [Electronics 1] [5F - Information Electr.] [Channel 6] Zmieniamy z 0 na 1 Wejście: Wciskamy jednocześnie SETUP i CAR przez ok 5 sekund Reset MMI (wciskamy jednocześnie: SETUP + pokrętło + prawy górny przycisk przy pokrętle) ____________________________________________________________________________________________________ Blokada napędu DVD navigacji [37 - Navigation] [Adaptation - 10] [Channel 068] Zmieniamy z 1 na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Czas po którym wyłączy się radio przy wyłączonym silniku [56 - Radio] [Coding - 07] [Long Coding Helper] [Adaptation - 10] [Channel 3] Wprowadzamy nową wartość w minutach w zakresie 1 - 99 ____________________________________________________________________________________________________ Wyłączenie automatycznej tylnej wycieraczki Tylko Avant przy włączonych wycieraczkach i wrzuconym wstecznym biegu [09 - Cent. Elect.] [Security Access -16] (jeden z domyślnych kodów dostępu to 20113) [Adaptation - 10] [Channel 19] Zmieniamy z 1 na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Optyczny tylny parking dla samochodów bez czujników z przodu [10 - Parker / Steer Assist] [16 - Security Access - 71679] zrób to [07 - Kodowanie] Bajt 0 - Bit 4 zmień 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Sygnał podczas otwierania auta [46 - Centralny konw.] [Adaptacja - 10] -> Kanał 63 Dodaj 4 upewnij się, że moduł 46, bajt 1, bit 2 jest zaznaczony. Aktywuje to powiadomienie alarmowe. ____________________________________________________________________________________________________ Włączanie i wyłączanie DRL z poziomu MMI [09 - Cent. Wybierz.] -> [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 3 Bit 5 ustawiony na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Zwolnienie hamulca postojowego bez stawiania stopy na hamulcu [53 - Hamulec postojowy] [Dostęp bezpieczeństwa - 16] (Podaj kod przedstawiony przez program) [Adaptacja - 10] -> Kanał 4 Ustaw na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Zwolnienie hamulca postojowego bez zapinania pasów bezpieczeństwa [53 - Hamulec postojowy] [Dostęp bezpieczeństwa - 16] (Podaj kod przedstawiony przez program) [Adaptacja - 10] -> Kanał 7 Ustaw na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Tylne światła z DRL [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 2 Bit 7 - DRL za pośrednictwem Tail Lets Active (1 = Aktywny) ____________________________________________________________________________________________________ Lap Timer [17 - Instrumenty] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 1 Bit 3 - zaznacz pole "Aktywny licznik okrążeń" ____________________________________________________________________________________________________ Kierunkowskazy jako postojówki [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 10 Bit 0 - Zaznacz pole lub zmień: Bit 0 do 1 Po wprowadzeniu zmiany można włączyć sygnały przedniego skrętu jako DRL, wprowadzając następującą zmianę: [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 2 Bit 6 - Zaznacz pole lub zmień: Bit 0 ustawiony na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Doświetlanie zakrętów w halogenach [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 4 Bit 0 - Zaznacz pole lub zmień: Bit 0 ustawiony na 11 punkt
-
Na 99% czujnik na osi do wymiany, ogarnij VCDS'a i logując się do 55 dowiesz się który.1 punkt
-
1 punkt
-
Ta osłona nad zbiornikiem na płyn do wspomagania? Ona podchodzi do każdego modelu. Trzeba tylko mieć trzpień mocujący na zbiorniczku do płynu chłodniczego, potem takie tulejki wystające mniej więcej w okolicach lampy i właśnie zbiorniczka na płyn.1 punkt
-
jak kolega up napisal, kupilem dolot z 3.0 asn, podminilem gorna czesc co ma te uchwyty bo reszta nie pasuje i sie trzyma0 punktów
-
Witam . Tak jak myślałem i tak jak Muskel1 sugerowałeś, nie była dobrze dopieta ta główna wtyczka. Wszystko świeci i działa. Dzięki i pozdrawiam0 punktów
-
wrzuciłem screena specjalnie z numerem części żebyś wiedział co kupić, ja ze 2 lata temu wyrwałem taką za 45zł.0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
No to pierwszy z prezentów dnia dzisiejszego... Wpadł do mnie mikołaj w osobie @dRACoNIx no i Olek zostawił małe co nieco, bo podobno grzesznym chłopcem byłem... Wróć grzecznym ? No i wpadły Alu na zimę Wzór od a5 17x7,5 ET35 Oczywiście musiałem przypasować - więc tak to wygląda Druga niespodzianka dnia dzisiejszego trochę później... ???0 punktów
-
A ja wam powiem co to za brązowa maź - to coś wytrąca się z biopaliw. Niestety w obecnych czasach na stacjach nie uświadczysz czystej ropy, olej napędowy zawiera domieszkę biokomponentów. ? Robiłem kiedyś eksperyment, we własnym zakresie robiłem biopaliwo ze zużytego oleju roślinnego. Oczywiście przeprowadzając reakcję chemiczną efektem było biopaliwo i na dnie identyczna maź jak u Ciebie w zbiorniku, a ta maź to nic innego jak zanieczyszczona gliceryna. Testy prowadziłem na ursusie c330, trochę tego spalił. Potem skończyłem zabawę z tym i przeszedłem na zwykły ON. Po jakimś czasie silnik stanął - w filtrach była identyczna maź jak u Ciebie i na dnie zbiornika również. Dopiero płukanie gorącą wodą z detergentem rozpuściło ową maź. Wiadomo, że układ paliwowy w c330 nie jest precyzyjny, więc skończyło się na wymianie filtrów i czyszczeniu baku. Także za remont swojego TDIka możesz podziękować stacji na której tankowałeś ?0 punktów
-
To otwór centrujacy jest 66.6, pierścienie centrujące potrzebne ,wulkanizator powinien mieć na miejscu, albo zamów z aledrogo z 66.6 na 57,1.0 punktów
-
0 punktów
-
A od jakiego modelu jest ta felga. Masz może nr. Być może potrzebne będą pierścienie centrujące.0 punktów
-
0 punktów
-
Potrzebny komplet świec, ja zastosowałem BERU GE 101 (0100266009) Klucz torx 30, długa nasadka 8, kleszczyki, klucz dynamometryczny jak ma miec to rece i nogi (świece powinniśmy dokręcić momentem 8 - 11 Nm ) Musashi Uszczelki pokrywy nie wymieniałem bo niedawno zakładałem nową. Wymiane zaczynamy od ściągnięcia osłony silnika następnie ściągamy koncówke z odmy i przewód podciśnienia (chyba bo do końca nie jestem pewny) Odkręcamy 11 śrub torksem i ściągamy pokrywę wałków rozrządu Ukazuje sie środek i na czerwono są zaznaczone miejsca gdzie są świece żarowe Następnie kleszczykami ściagamy "fajki" ze świec (delikatnie złapać i pociągnąć do góry ) i wykręcamy świece długa nasadka 8 Świece wyciągamy kleszczykami do góry Następnie wkładamy nową świece Przykręcamy świece momentem 15NM zakładamy "fajke" i tak przy każdym cylindrze. Następnie składamy wszystko co rozkręcaliśmy i przy -25C nie jest nam straszne odpalanie U mnie dwie świece były spalone i poniżej -15 był już problem z rozruchem silnika a jak zapalił to nierówno chodził no i ta chmura dymu z tyłu. Wymiana trwała około 40 minut, koszt 59zł za 1szt.0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00