Skocz do zawartości

Ranking

  1. wrclaguna

    wrclaguna

    Moderator


    • Punkty

      1

    • Postów

      18697


  2. H4mm3R

    H4mm3R

    Moderator


    • Punkty

      1

    • Postów

      4133


  3. Mukade93

    Mukade93

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      60


  4. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      8608


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/23/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Audi A4|S4|A5|S5|B8 VCDS Coding List - VCDS-Expert.com VCDS-EXPERT.COM 1. Enable Hidden menu in MMI 3G [5F – Information Electr.] [Adaptation – 10] -> Channel 6... {MMI 2G} [07 - Control Head] [Adaptation - 10] [Channel 1] Dodajemy 2 do istniejącej wartości {MMI 3G} [Ukryte Menu]: (patrz niżej) [CAR] [carmenuoperation] Zmieniamy wartość [interior light] na 5 [carextdevicelist] Zaznaczamy Interior light Reset MMI (wciskamy jednocześnie: SETUP + pokrętło + prawy górny przycisk przy pokrętle) ____________________________________________________________________________________________________ Zachowanie świateł stop podczas awaryjnego hamowania [46 - Comfort System] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Pulsujące światła stop: Byte 8 Bit 1 z 0 na 1 Włączenie świateł awaryjnych: Byte 8 Bit 0 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Test zegarów przy włączeniu zapłonu Wskazówkiz egarów przejdą przez cały zakres przy każdym uurchomieniu zapłonu [17 - Instruments] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 1 Bit 0 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Temperatura oleju w silniku + Lap timer Rok modelowy 2010+ [17 - Instruments] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 1 Bit 3 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Poziom naładowania akumulatora widoczny z poziomu MMI {AMI} [56- Radio] [Adaptation - 10] [Channel 39] Do istniejącej wartości dodać 39 {MMI 2G} [Ukryte Menu]: (patrz niżej) [CAR] [DIAG SETTINGS] [Car Menus Maske] Zaznaczamy Battery Level [AcceptChanges] {MMI 3G} [Ukryte Menu]: patrz niżej [CAR] [carextdevicelist] Zaznaczamy Battery Level [carmenuoperation] Zmieniamy wartość [battery] na 5 ____________________________________________________________________________________________________ Światła przeciwmgielne jako doświetlanie zakrętów [09- Cent Elect.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 4 Bit 0 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Jasność LED'ów przy włączonych światłach mijania Fabryczna wartość to 8-9% [09 - Cent. Elect.] [Security Access -16] (jeden z domyślnych kodów dostępu to 20113) [Adaptation - 10] [Channel 3] Wprowadzamy nową wartość w procentach w zakresie 0 - 100, przy wartości mniejszej niż 5% LED'y zgasną ____________________________________________________________________________________________________ LED'y nie zmieniają jasności przy włączeniu kierunkowskazów [09- Cent Elect.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 3 Bit 7 z 1 na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Obniżające się prawe lusterko po wbiciu biegu wstecznego Auta bez foteli z pamięcią [52 - Door Elect.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 4 Jeśli ma wartosć 40 zmianiamy ją na 4C lub 44 Jeśli ma wartośc 50 zmieniamy ją na 5C ____________________________________________________________________________________________________ Otwieranie i zamykanie okien kluczykiem [46 - Cent. Conv.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Wybieramy: Remote Control active ____________________________________________________________________________________________________ Ostrzeżenie o nie zapiętych pasach [17 - Instruments] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Wybieramy: Seatbelt Warning inactive ____________________________________________________________________________________________________ Zmiana logo przy uruchomieniu AMI/MMI [56 - Radio] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 12 Bit 0 z 0 na 1 - S4 logo Bit 1 z 0 na 1 - RS logo Bit 0 i Bit 1 z 0 na 1 - S logo (nie testowałem) ____________________________________________________________________________________________________ Ukryte zielone menu {MMI 2G} [Electronics 1] [07 - Control Head] [Channel 8] Zmieniamy z 0 na 1 Wejście: Trzymając SETUP na konsoli wciskamy na ok 5 sekund CAR, otworzy się zielone menu,w którym część z w/w modów można zrobić bez podłaczania komputera. {MMI 3G} [Electronics 1] [5F - Information Electr.] [Channel 6] Zmieniamy z 0 na 1 Wejście: Wciskamy jednocześnie SETUP i CAR przez ok 5 sekund Reset MMI (wciskamy jednocześnie: SETUP + pokrętło + prawy górny przycisk przy pokrętle) ____________________________________________________________________________________________________ Blokada napędu DVD navigacji [37 - Navigation] [Adaptation - 10] [Channel 068] Zmieniamy z 1 na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Czas po którym wyłączy się radio przy wyłączonym silniku [56 - Radio] [Coding - 07] [Long Coding Helper] [Adaptation - 10] [Channel 3] Wprowadzamy nową wartość w minutach w zakresie 1 - 99 ____________________________________________________________________________________________________ Wyłączenie automatycznej tylnej wycieraczki Tylko Avant przy włączonych wycieraczkach i wrzuconym wstecznym biegu [09 - Cent. Elect.] [Security Access -16] (jeden z domyślnych kodów dostępu to 20113) [Adaptation - 10] [Channel 19] Zmieniamy z 1 na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Optyczny tylny parking dla samochodów bez czujników z przodu [10 - Parker / Steer Assist] [16 - Security Access - 71679] zrób to [07 - Kodowanie] Bajt 0 - Bit 4 zmień 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Sygnał podczas otwierania auta [46 - Centralny konw.] [Adaptacja - 10] -> Kanał 63 Dodaj 4 upewnij się, że moduł 46, bajt 1, bit 2 jest zaznaczony. Aktywuje to powiadomienie alarmowe. ____________________________________________________________________________________________________ Włączanie i wyłączanie DRL z poziomu MMI [09 - Cent. Wybierz.] -> [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 3 Bit 5 ustawiony na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Zwolnienie hamulca postojowego bez stawiania stopy na hamulcu [53 - Hamulec postojowy] [Dostęp bezpieczeństwa - 16] (Podaj kod przedstawiony przez program) [Adaptacja - 10] -> Kanał 4 Ustaw na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Zwolnienie hamulca postojowego bez zapinania pasów bezpieczeństwa [53 - Hamulec postojowy] [Dostęp bezpieczeństwa - 16] (Podaj kod przedstawiony przez program) [Adaptacja - 10] -> Kanał 7 Ustaw na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Tylne światła z DRL [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 2 Bit 7 - DRL za pośrednictwem Tail Lets Active (1 = Aktywny) ____________________________________________________________________________________________________ Lap Timer [17 - Instrumenty] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 1 Bit 3 - zaznacz pole "Aktywny licznik okrążeń" ____________________________________________________________________________________________________ Kierunkowskazy jako postojówki [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 10 Bit 0 - Zaznacz pole lub zmień: Bit 0 do 1 Po wprowadzeniu zmiany można włączyć sygnały przedniego skrętu jako DRL, wprowadzając następującą zmianę: [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 2 Bit 6 - Zaznacz pole lub zmień: Bit 0 ustawiony na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Doświetlanie zakrętów w halogenach [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 4 Bit 0 - Zaznacz pole lub zmień: Bit 0 ustawiony na 1
    1 punkt
  2. Na 99% czujnik na osi do wymiany, ogarnij VCDS'a i logując się do 55 dowiesz się który.
    1 punkt
  3. ja u siebie zrobilem na wspolnej srubie od zbiorniczka wspomagania, dalem tylko dluzsza srube, 2 podkladki i 2 nakretki na kontry i sie trzyma
    1 punkt
  4. Ta osłona nad zbiornikiem na płyn do wspomagania? Ona podchodzi do każdego modelu. Trzeba tylko mieć trzpień mocujący na zbiorniczku do płynu chłodniczego, potem takie tulejki wystające mniej więcej w okolicach lampy i właśnie zbiorniczka na płyn.
    1 punkt
  5. jak kolega up napisal, kupilem dolot z 3.0 asn, podminilem gorna czesc co ma te uchwyty bo reszta nie pasuje i sie trzyma
    0 punktów
  6. Witam . Tak jak myślałem i tak jak Muskel1 sugerowałeś, nie była dobrze dopieta ta główna wtyczka. Wszystko świeci i działa. Dzięki i pozdrawiam
    0 punktów
  7. Dotrę klocki , i wlatuje w nocy na kręte drogi i na pełnej k**wie, jeżeli będzie tak durza rusznica jak między 16mm a 18mm to napewno poczuje , Teraz jest Set rs4 b7 przód i s4 b7 tył , zobaczę jak teraz, podsterowność i nadsterowność .
    0 punktów
  8. wrzuciłem screena specjalnie z numerem części żebyś wiedział co kupić, ja ze 2 lata temu wyrwałem taką za 45zł.
    0 punktów
  9. ta przy filtrze, od strony filtra trzyma się na takie ala zatrzaski (wlot do filtra trzeba mieć odpowiedni bo nie każdy ma). a od strony grodzi na nakretke motylkowa którą wkręca się w ten zaczep metalowy od przewodu paliwowych. takie o:
    0 punktów
  10. Takie gówno i cały dzień roboty , a upały straszne wiec o poważny problem nie trudno.
    0 punktów
  11. 0 punktów
  12. Kolejna porcja fot z internetów
    0 punktów
  13. A kiera to jest ta co ja Ci ją wysłałem ?
    0 punktów
  14. Oj ja się już domyślam do czego te 3 bary hihihi
    0 punktów
  15. Stetryczałbyś, a tak to masz zajęcie.
    0 punktów
  16. No to pierwszy z prezentów dnia dzisiejszego... Wpadł do mnie mikołaj w osobie @dRACoNIx no i Olek zostawił małe co nieco, bo podobno grzesznym chłopcem byłem... Wróć grzecznym ? No i wpadły Alu na zimę Wzór od a5 17x7,5 ET35 Oczywiście musiałem przypasować - więc tak to wygląda Druga niespodzianka dnia dzisiejszego trochę później... ???
    0 punktów
  17. A ja wam powiem co to za brązowa maź - to coś wytrąca się z biopaliw. Niestety w obecnych czasach na stacjach nie uświadczysz czystej ropy, olej napędowy zawiera domieszkę biokomponentów. ? Robiłem kiedyś eksperyment, we własnym zakresie robiłem biopaliwo ze zużytego oleju roślinnego. Oczywiście przeprowadzając reakcję chemiczną efektem było biopaliwo i na dnie identyczna maź jak u Ciebie w zbiorniku, a ta maź to nic innego jak zanieczyszczona gliceryna. Testy prowadziłem na ursusie c330, trochę tego spalił. Potem skończyłem zabawę z tym i przeszedłem na zwykły ON. Po jakimś czasie silnik stanął - w filtrach była identyczna maź jak u Ciebie i na dnie zbiornika również. Dopiero płukanie gorącą wodą z detergentem rozpuściło ową maź. Wiadomo, że układ paliwowy w c330 nie jest precyzyjny, więc skończyło się na wymianie filtrów i czyszczeniu baku. Także za remont swojego TDIka możesz podziękować stacji na której tankowałeś ?
    0 punktów
  18. To otwór centrujacy jest 66.6, pierścienie centrujące potrzebne ,wulkanizator powinien mieć na miejscu, albo zamów z aledrogo z 66.6 na 57,1.
    0 punktów
  19. Musisz dać pierścień centrujący.
    0 punktów
  20. A od jakiego modelu jest ta felga. Masz może nr. Być może potrzebne będą pierścienie centrujące.
    0 punktów
  21. Udało się na trochę wyrwać do drugiego domku i zabezpieczyć B5 na nadchodzące miesiące. Po przygotowaniu powierzchni, wpadł Soft99 Fusso.
    0 punktów
  22. Potrzebny komplet świec, ja zastosowałem BERU GE 101 (0100266009) Klucz torx 30, długa nasadka 8, kleszczyki, klucz dynamometryczny jak ma miec to rece i nogi (świece powinniśmy dokręcić momentem 8 - 11 Nm ) Musashi Uszczelki pokrywy nie wymieniałem bo niedawno zakładałem nową. Wymiane zaczynamy od ściągnięcia osłony silnika następnie ściągamy koncówke z odmy i przewód podciśnienia (chyba bo do końca nie jestem pewny) Odkręcamy 11 śrub torksem i ściągamy pokrywę wałków rozrządu Ukazuje sie środek i na czerwono są zaznaczone miejsca gdzie są świece żarowe Następnie kleszczykami ściagamy "fajki" ze świec (delikatnie złapać i pociągnąć do góry ) i wykręcamy świece długa nasadka 8 Świece wyciągamy kleszczykami do góry Następnie wkładamy nową świece Przykręcamy świece momentem 15NM zakładamy "fajke" i tak przy każdym cylindrze. Następnie składamy wszystko co rozkręcaliśmy i przy -25C nie jest nam straszne odpalanie U mnie dwie świece były spalone i poniżej -15 był już problem z rozruchem silnika a jak zapalił to nierówno chodził no i ta chmura dymu z tyłu. Wymiana trwała około 40 minut, koszt 59zł za 1szt.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...