Pablo_banita Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 ustawione tak jak było dźwięk powrócił Tak jak pisałem wcześniej możesz wkręcić ogranicznik i na 100% zniknie. Tylko jedna uwaga : trzeba wkręcić jak naj mniej, ale na tyle by ucichło więc jest z tym trochę zabawy(rozbieranie,składanie,testowanie,rozbieranie.....................)
MRoger Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Zmieniłem auto na AWX i niestety jest ten sam dźwięk, ale usłyszałem diagnozę, która potwierdza niektóre wypowiedzi kolegów iż częstą przyczyną takich dźwięków jest gniazdo zaworu upustowego/sterowania łopatkami turbiny. Po pewnym czasie w związku z temperaturami i zwykłym użytkowaniem powstaje tam luz. Regulacja sztangi turbiny może zniwelować ten problem, sam to sprawdzę niedługo i dam znać czy u mnie pomogło.
bulimar Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 z tym dzwiekiem zmagam się od niespełna roku, jak pisałem w innych watkach prawdopodobnie dzwięk ten sie pojawił po wymianie oleju, nadszedł teraz czas że znowu czas na wymianę i zgadnijcie jaki jest efekt. Dzwięk praktycznie nie wystepuje jest cisza. Po miesiącu od wymiany pojawił sie może pare razy ale był zdecydowanie cichrzy. Wcześniej słyszałem go głównie przy zmianie biegów z 1 na 2 i z 2 na 3. Teraz praktycznie nie występuje. :>
Tombik Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 a zalałeś ten sam olej czy może coś innego?
bulimar Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Jak się teraz okazało "fachowcy" zamiast zalać mi odpowiedni olej to zalali mi minerał 15W40 bo stwierdzili że 190000 przebiegu to juz tylko na takim można jeździć. Oczywiście teraz zalałem odpowiednim i to MOTULEM
dziadek Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Jak się teraz okazało "fachowcy" zamiast zalać mi odpowiedni olej to zalali mi minerał 15W40 bo stwierdzili że 190000 przebiegu to juz tylko na takim można jeździć. co za "matoły".... Napisz gdzie i kto tak robi ku przestrodze...
Tombik Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 ja bede niebawem olej wymienial na motula wiec zobaczymy jakie u mnie bedą skutki
verpa Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 ja mam zalany motul i dzwięk jest, wymiana za tydzień też na motula i pewnie dzwięk pozostanie. Chyba jak na edge jeździłem to nie było słychac...
Krzy0 Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Chyba jak na edge jeździłem to nie było słychac... Ja teraz na nim pomykam i dzwiek jest
audiomaniak Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Ja wam powiem, że u mnie po czyszczeniu turbo dźwięk praktycznie nie jest słyszalny
MiruK Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 mi też żęziło, przegoniłem auto po autostradzie (2 razy po 600km z prędkościami 170-220km/h , jazda w niemczech ) i już mam 2 miesiące spokój, praktycznie nic nie szura
rafaele84 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Witam Jak juz pisalem wczesniej mialem do czynienia z naszym slawnym dzwiekiem, ktory pojawil sie po jakis 2 tyg od wymiany pleju na castrol 03-30. Otóż mam po czesci rozwiazanie!! wczoraj zmienilem olej filtry itp wszystkie kupione ASO po 13tys i zalałem tym samym olejem. I o dziwo dzis juz dzwiek jest praktycznie nie slyszlalny:)) Moja diagnoza po przeczytaniu tych wszytkich postow i swich domniemaniach jest taka. Kupilem samochod w listopadzie ubieglego nie wiedzialem jakim olejem byl zalany, prawdopodonie pol syntetyk lub mineralny.... i po pierwszej mojej wymianie wstyczniu pojawil sie ten dreczacy dziwiek. A po wczorajszej juz prawie znikl:)) Mysle ze pozostalosci po pierwszym oleju poprzedniego wlasciciela mialy na to jakis wplyw. Ponowne zalanie tym samy olejem przynioslo efekt.) Mysle ze to jakis krok w przod w tym temacie:) pozdrawiam wszytkich [br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 23:26_________________________________________________sorki za bledy ale pisalem w pospiechu - jak najszybciej chcailem podzielic sie ta informacja> silnik zalalem juz dwukrotnie castrolem 5W30 pozdrawiam
thomcioo Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 W kwestii oleju! Zmiana z Castrola 5w40 na zalecanego Motula nic nie wniosła w niesympatyczne szuranie! Już tak do tego przywykłem że nie słyszę jak syczy! Auto ma stały super ciąg i nic sie nie dzieje! Pozdro
homerro14 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam:) Panowie mialem ten sam problem co na filmiku w poscie 1 dokladnie te same objawy. problemem jest wadliwy elektrozawór podajrze n75 on jest blisko turbiny. na dole kolo paskow. nie potrafie dobrze wytlumaczyc. wymienilem i teraz jest wszystko ok. delikatnie słychac jak niby tam chrobocze ale naprawde delikatnie. pozdrawiam. na 100% to jest to zapłaciłem 200 zl za naprawe:)
Yaqb Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam:) Panowie mialem ten sam problem co na filmiku w poscie 1 dokladnie te same objawy. problemem jest wadliwy elektrozawór podajrze n75 on jest blisko turbiny. na dole kolo paskow. nie potrafie dobrze wytlumaczyc. wymienilem i teraz jest wszystko ok. delikatnie słychac jak niby tam chrobocze ale naprawde delikatnie. pozdrawiam. na 100% to jest to zapłaciłem 200 zl za naprawe:) oj spozniles sie z ta podpowiedzia o jakies 42 sstrony chyba nie czytales tego watka wogole mimo tego dzieki za dobre checi
Aydaho Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 W kwestii oleju! Zmiana z Castrola 5w40 na zalecanego Motula nic nie wniosła w niesympatyczne szuranie! Już tak do tego przywykłem że nie słyszę jak syczy! Auto ma stały super ciąg i nic sie nie dzieje! Pozdro nie w te mańke - sęk w tym że wszystkim po Motulu to wyszło
kantek1 Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Panowie czyli winny jest ten zawór n75 ? bo tez mnie prześladuje ten dzwięk
gar.bik Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Nie nie jest temu winny zawór N75..Przeczytaj od początku cały wątek..Chłopaki zmieniali turbiny, zawory i Bóg wie co jeszcze a szuranko jak było tak jest
kantek1 Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 przechlapane z tym dzwiękiem ...strasznie mnie to denerwuje :kwasny:ale dla pewności muszę spr ten zawór [br]Dopisany: 04 Wrzesień 2010, 21:45_________________________________________________Witam czyżby temat zamarł? rozwiązał ktoś ostatnio ten nasz problem ? czekam na jakieś info komu się udało
wypsiu Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Ja ostatnio robiłem program i padła diagnoza po pierwszym hamowaniu że turbinka lekko przeładowuje i będzie trzeba ją rozebrać jak i cały dolot i wszystko przeczyścić. Po całym zabiegu byłem zaskoczony bo szuranko ucichło teraz żeby usłyszeć ten wk***iający dźwięk muszę się bardzo wsłuchiwać w prace silnika jak schodzi z obrotów ...
Rekomendowane odpowiedzi