Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Niepokojący dźwięk


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a jak z cenami? w ASO krzykneli 300 pln za podpiecie do kompa i diagnostyke elektroniczna turbiny. Jezeli mieliby turbine wyciagac z auta to +700 pln

Opublikowano

Ja bym nie bagatelizowal tego problemu, u mnie wystepowal od 2 tygodni, wczoraj nagle na swiatlach probowalem wystartowac i... nic, auto przyspiesza jak fiat punto z silnikiem 1.0 ... nie slychac w ogole turbiny, wszystko chodzi idealnie przestalo charczec, ale turbina nie chodzi... czy gaz wciskam w podloge czy stopniowo, przyspieszenia nie ma w ogole... Czy znacie moze jakis serwis na dolnymslasku gdzie mozna pojechac zdiagnozowac problem z turbina?

ma to 99% AWX i AVF i u mnie też turbo wywaliło ale przy 180 kkm więc już musialo się rozpaść. Teraz mam nową sprężarkę i dzwięk ten sam - raz badziej raz mniej słyszalny - poza tym nic się nie dzieje a juz 30 kkm od wymiany zrobiłem :naughty:

Opublikowano

u Kuneckiego ceny mocno "chrzescijańskie" nie zdziera, w ASO roboczogodzine to 150 netto, niezależni prawie zawsze duzo tańsi, ale i koszty maja mniejsze

Opublikowano

a czy jazda z padnietym turbo grozi uszkodzeniem silnika?

a jak myślisz :decayed: uszkodzenie sprężarki oznaczac moze utrate szczelności czyli olej ze smarowania wpompuje ci w dolot i dalej jak przyciśniesz do silnika - w najgorszym wypadku może nastąpić samozapłon a co z tego wyniki kazdy raczej wie :gwizdanie:

strasznie długi temat więc jak radzi MGAS nie róbmy OT w tym miejscu

Opublikowano

U mnie ten tajemniczy dzwiek zniknal po czyszczeniu turbo

Opublikowano

:hi: jestem tu nowy i może zaraz zostanę zje...ny ,ale

to co mnie tu wkurzyło najbardziej:

połowa postów tak się zaczyna

"też mam to "szuranie" i "bulgotanie","świstanie" po zmianie biegu ,po zejściu z obrotów" itp

i ci co pisali to samo w kółko zamiast przeczytać co robili inni i nie pomogło.... :thumbdown:

wreszcie przeczytałem całe 61 stron :evil::wallbash:..... i dochodzę do takich wniosków

nie pomaga:

wymiana na nowe turbo :thumbdown:

... n75

czyszczenie turbiny

wymiana oleju i fitrów

pomaga:

vol w radyjku na "+"na 100% metoda najtańsza :polew:

wymiana na nowe turbo -50% jednym pomaga drugim nie

... n75+g71 -100%

...egr na 80-90% cichnie więc skutek połowiczny

...podkręcenie gruchy od turbiny -100%

...wymiana na inne nowe lub używane A4 :sick3:

.... jeśli czegoś nie dodałem to proszę mnie poprawić

więc może od razu dać linka na 1 stronę lub jakieś przekierowanie na 61 ,aby nie czytać tych banialuk co nie którzy tu wypisują :mysli:

Opublikowano

popieram kolege :hi:

Opublikowano

wymiana n75 i g71 niestety nie 100 % - przerobiłem.Byłem własnie na przeglądzie w ASO i oficjalna wersja AUDI (w wolnym tłumaczeniu) rezonans strumienia powietrza do obudowy filtra powietrza -nie klasyfikowany jako usterka.Więc w moim wypadku temat uważam za zamknięty.

Opublikowano

Witam ja mam ten sam problem z tym szuraniem turbiny przy puszczaniu gazu i to po regeneracji turbiny jak ściągnę wężyk z gruchy to szuranie ustępuje i wydaje mi się ze to może być sama grucha padnięta bo tego akurat nie wymieniali ale na razie jeżdżę tak nic się nie dzieje

Opublikowano

ja mam prośbę do moderatorów...

dajcie jakieś podsumowanie tematu na samym początku... choćby link do postu Norba z tej strony.

będzie rzeczywiście ciekawiej...

ostatnio dałem link znajomemu to aż żal pół dnia marnować na czytanie tego.

[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 07:57_________________________________________________ha ha... klikam "zgłoś do moderatora" na swojej wiadomości... żeby nie przeoczyli chłopaki...

i mam takie cuś "Nie możesz zgłosić swojej wiadomości, to nie ma żadnego sensu! " :polew:

no fakt... nie ma sensu

Przepraszam za OT :embarrassed:

Opublikowano

Pewnie to jest tak - jeden skutek czyli szuranie a różne przyczyny. Jednemu pomaga czyszczenie turbiny innemu wymiana g71 i n75 a jeszcze innemu wymiana wałka. Ja zrobiłem z tym ponad 40tkm i to ani się nie nasila ani nie słabnie. Samochód pali normalnie, przyspieszenie ma, chrzanię to. Jak się coś rozpieprzy to wtedy będzie wiadomo co to było.

Opublikowano

dokładnie kumpel kupował auto miał 180k na blacie, teraz ma prawie 290k i szuranie dalej jest a suszara ori, dodatkowo auto jest podkręcone od 60k na prawie 170 PS i nic się nie dzieje.

pzdr.

Opublikowano

nie pomoglo w 100%

To w ilu % pomogło ??:P

Opublikowano

80-85% bo dzwiek jest prawie nieslyszalny ;-)

No to lux wynik :good: u mnie ten dźwięk jest mniej słyszalny w raz z nastaniem temperatur plusowych. Zaczął się jak pojawiły się grudniowe mrozy i przycichł z nastaniem wiosny ;)

Opublikowano

80-85% bo dzwiek jest prawie nieslyszalny ;-)

No to lux wynik :good: u mnie ten dźwięk jest mniej słyszalny w raz z nastaniem temperatur plusowych. Zaczął się jak pojawiły się grudniowe mrozy i przycichł z nastaniem wiosny ;)

Te Auta to jak kobiety.... mają swoje okresy :)

Opublikowano

Witam kolegów , chcę się podzielić moim spostrzeżeniem . U mnie pojawił się też podobny dżwięk słyszalny jak by w okolicy turbiny , naprężyłem trochę kijem katalizator i dżwięk ucichł . Podejrzewam że jest to wina katalizatora , może coś się tam obrywa albo jest coś z tym łączem elastycznym . Na razie naprężyłem katalizator podwiązując go mocno drutem do uchwytu silnika i jest cisza . Jest to działanie dorażne , jak będę miał chwilę czasu to się tym zajmę . Może część z kolegów ma podobnie jak ja i ta moja uwaga im się przyda .

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...