dlugi Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 a jak z cenami? w ASO krzykneli 300 pln za podpiecie do kompa i diagnostyke elektroniczna turbiny. Jezeli mieliby turbine wyciagac z auta to +700 pln
Aydaho Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Ja bym nie bagatelizowal tego problemu, u mnie wystepowal od 2 tygodni, wczoraj nagle na swiatlach probowalem wystartowac i... nic, auto przyspiesza jak fiat punto z silnikiem 1.0 ... nie slychac w ogole turbiny, wszystko chodzi idealnie przestalo charczec, ale turbina nie chodzi... czy gaz wciskam w podloge czy stopniowo, przyspieszenia nie ma w ogole... Czy znacie moze jakis serwis na dolnymslasku gdzie mozna pojechac zdiagnozowac problem z turbina? ma to 99% AWX i AVF i u mnie też turbo wywaliło ale przy 180 kkm więc już musialo się rozpaść. Teraz mam nową sprężarkę i dzwięk ten sam - raz badziej raz mniej słyszalny - poza tym nic się nie dzieje a juz 30 kkm od wymiany zrobiłem
mgas Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 u Kuneckiego ceny mocno "chrzescijańskie" nie zdziera, w ASO roboczogodzine to 150 netto, niezależni prawie zawsze duzo tańsi, ale i koszty maja mniejsze
dlugi Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 a czy jazda z padnietym turbo grozi uszkodzeniem silnika?
mgas Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 to już inny watek wiec nie róbmy tutaj błota
Aydaho Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 a czy jazda z padnietym turbo grozi uszkodzeniem silnika? a jak myślisz uszkodzenie sprężarki oznaczac moze utrate szczelności czyli olej ze smarowania wpompuje ci w dolot i dalej jak przyciśniesz do silnika - w najgorszym wypadku może nastąpić samozapłon a co z tego wyniki kazdy raczej wie :gwizdanie: strasznie długi temat więc jak radzi MGAS nie róbmy OT w tym miejscu
Młody_drog Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 U mnie ten tajemniczy dzwiek zniknal po czyszczeniu turbo
Norba Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 jestem tu nowy i może zaraz zostanę zje...ny ,ale to co mnie tu wkurzyło najbardziej: połowa postów tak się zaczyna "też mam to "szuranie" i "bulgotanie","świstanie" po zmianie biegu ,po zejściu z obrotów" itp i ci co pisali to samo w kółko zamiast przeczytać co robili inni i nie pomogło.... wreszcie przeczytałem całe 61 stron ..... i dochodzę do takich wniosków nie pomaga: wymiana na nowe turbo ... n75 czyszczenie turbiny wymiana oleju i fitrów pomaga: vol w radyjku na "+"na 100% metoda najtańsza wymiana na nowe turbo -50% jednym pomaga drugim nie ... n75+g71 -100% ...egr na 80-90% cichnie więc skutek połowiczny ...podkręcenie gruchy od turbiny -100% ...wymiana na inne nowe lub używane A4 .... jeśli czegoś nie dodałem to proszę mnie poprawić więc może od razu dać linka na 1 stronę lub jakieś przekierowanie na 61 ,aby nie czytać tych banialuk co nie którzy tu wypisują
mgas Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 wymiana n75 i g71 niestety nie 100 % - przerobiłem.Byłem własnie na przeglądzie w ASO i oficjalna wersja AUDI (w wolnym tłumaczeniu) rezonans strumienia powietrza do obudowy filtra powietrza -nie klasyfikowany jako usterka.Więc w moim wypadku temat uważam za zamknięty.
MAYESTIC Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam ja mam ten sam problem z tym szuraniem turbiny przy puszczaniu gazu i to po regeneracji turbiny jak ściągnę wężyk z gruchy to szuranie ustępuje i wydaje mi się ze to może być sama grucha padnięta bo tego akurat nie wymieniali ale na razie jeżdżę tak nic się nie dzieje
GRazny Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 ja mam prośbę do moderatorów... dajcie jakieś podsumowanie tematu na samym początku... choćby link do postu Norba z tej strony. będzie rzeczywiście ciekawiej... ostatnio dałem link znajomemu to aż żal pół dnia marnować na czytanie tego. [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 07:57_________________________________________________ha ha... klikam "zgłoś do moderatora" na swojej wiadomości... żeby nie przeoczyli chłopaki... i mam takie cuś "Nie możesz zgłosić swojej wiadomości, to nie ma żadnego sensu! " no fakt... nie ma sensu Przepraszam za OT
quartz Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Pewnie to jest tak - jeden skutek czyli szuranie a różne przyczyny. Jednemu pomaga czyszczenie turbiny innemu wymiana g71 i n75 a jeszcze innemu wymiana wałka. Ja zrobiłem z tym ponad 40tkm i to ani się nie nasila ani nie słabnie. Samochód pali normalnie, przyspieszenie ma, chrzanię to. Jak się coś rozpieprzy to wtedy będzie wiadomo co to było.
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 dokładnie kumpel kupował auto miał 180k na blacie, teraz ma prawie 290k i szuranie dalej jest a suszara ori, dodatkowo auto jest podkręcone od 60k na prawie 170 PS i nic się nie dzieje. pzdr.
jawosz Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 WYmienilem wymiana n75 i g71 niestety nie pomoglo w 100% jednak teraz po wymianie auto czesto wpada mi w notlauf'a ;-(
marec-ki Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 nie pomoglo w 100% To w ilu % pomogło ??
jawosz Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 80-85% bo dzwiek jest prawie nieslyszalny ;-)
marec-ki Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 80-85% bo dzwiek jest prawie nieslyszalny ;-) No to lux wynik u mnie ten dźwięk jest mniej słyszalny w raz z nastaniem temperatur plusowych. Zaczął się jak pojawiły się grudniowe mrozy i przycichł z nastaniem wiosny
pokson Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 80-85% bo dzwiek jest prawie nieslyszalny ;-) No to lux wynik u mnie ten dźwięk jest mniej słyszalny w raz z nastaniem temperatur plusowych. Zaczął się jak pojawiły się grudniowe mrozy i przycichł z nastaniem wiosny Te Auta to jak kobiety.... mają swoje okresy
lechbe Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Witam kolegów , chcę się podzielić moim spostrzeżeniem . U mnie pojawił się też podobny dżwięk słyszalny jak by w okolicy turbiny , naprężyłem trochę kijem katalizator i dżwięk ucichł . Podejrzewam że jest to wina katalizatora , może coś się tam obrywa albo jest coś z tym łączem elastycznym . Na razie naprężyłem katalizator podwiązując go mocno drutem do uchwytu silnika i jest cisza . Jest to działanie dorażne , jak będę miał chwilę czasu to się tym zajmę . Może część z kolegów ma podobnie jak ja i ta moja uwaga im się przyda .
Rekomendowane odpowiedzi