Mesus Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Bo nie mam Excela i na telefonie to przeksztalcam i wychodzi jak wychodzi, załatwię Excela i wrzucę na nowo.. BASIC SETTINGS: Grupa 012, 016: http://vaglog.pl/log_201946.html Edytowane 30 Stycznia 2015 przez Mesus
hellbean Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Jeśli chodzi o grzanie świec to po fazie post-glow wnioskuję, że silnik pracuje, nie mniej wygląda na to, że tu wszystko działa, więc można wnioskować, że przy uruchamianiu też grzeją, to byś musiał sobie na vagu zaobserwować zanim uruchomisz silnik jaki pokazuje stan żarzenia. Mówiłeś, że na świece napięcie dochodzi więc drogę od komputera do przekaźnika i od przekaźnika do świec można uznać za sprawną, pozostaje tylko kwestia czy świece żarowe są sprawne. Co do grupy 016 to jakieś dziwne rzeczy na moje oko się pokazują, bo niby przekaźniki je włączają (co można uznać za prawdę bo następuje obciążenie generatora) to warunki grzania temu nie odpowiadają. Swoją drogą wymieniałeś kiedyś te 3 świece? Edytowane 30 Stycznia 2015 przez hellbean
Mesus Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 I tu mnie masz bo szczerze mówiąc dopiero teraz się dowiaduję że jest coś takiego więc nigdy ich nie wymieniałem.. Możesz mi określić gdzie mam je zlokalizować bo szczerze mówiąc tyle razy grzebałem przy silniku ale nigdy ich nie zauważyłem... Tzn swiece zarowe wymieniałem żeby była jasność
hellbean Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Z tyłu silnika od strony grodzi są 3 świece jak na zdjęciu http://images27.fotosik.pl/188/ed3ea66777cff35e.jpgchoć wydawało mi się, że one są w poziomie ale może się mylę. Są one krótsze niż te do grzania komór spalania np Bosch 0 250 201 032. One na pewno nie mają wpływu na odpalanie ale niby pomagają grzać płyn chłodzący. Ale wracając do odpalania to zapewne wiesz jak zapala diesel na mrozie jakbyś nie zagrzał świec... lekko "kuleje" na początku, czy masz takie objawy? Bo może trzeba szukać zupełnie gdzie indziej. Zawór na pompie wymieniłeś czyli teoretycznie paliwo nie powinno się cofać. Dla pewności możesz dołożyć taką pompkę ręczną jak mają francuzy przed filtrem paliwa, one mają w sobie zawór zwrotny.
Krycha70 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Mi mechanik zalecił wsadzenie wtryskow od afn . Teraz raz że mniej pali to i ma większego kopa . A niby miał więcej palić ?
lapek85 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 czemu ma więcej palić? no chyba, że wtryski leją, dawka źle ustawiona....
Hezen Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Możesz dać wtryski 216 a nawet 230 i po korekcji dawki silnik będzie chodził tak jak trzeba i spalanie powinno być na takim samym poziomie, no chyba że wtryski lały to spalanie się zmniejszy. Chodzi tylko o to że większe otworki powodują szybsze przepłynięcie dawki przez nie, a to nieco skraca czas napełnienia cylindra dawką paliwa. Dodatkowym aspektem jest minimalnie mniejsze "klepanie" albo to klepanie jest nieco miększe. Edytowane 31 Stycznia 2015 przez Hezen
Mesus Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Nie no mój nie kuleje, kręci kręci ale jak już zapali to pracuje równo. Poszukam tych swiec i je też wymienię aa co mi tam też o tym myślałem żeby dołożyć i rano napompowac ręcznie i zobaczyć co wtedy będzie się działo bo jeśli to pomoże to wiadomo co się dzieje...
hellbean Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Spróbuj może coś to pomoże (nawet bez pompowania ona ma w sobie zawór zwrotny), koszt nie wielki a przyda się choćby przy wymianie filtra bądź jego drenażu.
Mesus Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Dokładnie tak zrobię ale póki co siedzę w górach i zrobię to po niedzieli Witam. Sorki ze tak późno daje znać ale najpierw auto stało u mechanika, stwierdził parę innych rzeczy nie związanych w ogóle z moim problem, pozniej pogoda nie ta a garazu nie mam zeby to robić, praca itp itd i tak właśnie sie odkładało w czasie az do dzisiaj problemem był filtr paliwa (musiał być bubel) a dokładnie jego dolna cześć, tam zaciągał powietrze i dlatego nie mógł odpalać od strzała. Dzisiaj wymieniłem na nowy i pominąłem powrót paliwa do filtra tylko dałem od razu do baku i wygląda obiecująco
Majkeltaker Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Jakie są objawy podupadających wtryskiwaczy? Czy sama wymiana wtryskiwaczy powoduje polepszenie osiągów silnika? Jaki jest koszt ich? Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez Majkeltaker
Trzesio Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Panowie wtryski z AHU podejdą bez problemu do Z-tki ?
karol MAŁY Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Trochę odgrzeje temat mam pytanko czy wtryski od ALX(z audi a3)podejdą do 1Z? moje wtryski już umierają bo kopci jak ikarus a koleś który je sprawdzał powiedział że mam szukać innych kolega rozwalił swoją a3 i tam właśnie siedzi alx czy mój motor będzie chodził na wtryskach z tego silnika czy trzeba coś przerabiać?z góry dzięki za pomoc
Lukasz_N Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Na pewno ALX? Pierwsze słyszę o takim kodzie. Pewnie chodzi o ALH. Jeśli tak, to podejdą P&P.
karol MAŁY Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Na pewno ALX? Pierwsze słyszę o takim kodzie. Pewnie chodzi o ALH. Jeśli tak, to podejdą P&P. kurde możliwe że coś pomieszałem no ale chodzi o ten motor co jest w A3 który ma turbo zintegrowane z kolektorem(kolega podał mi taki kod choć mógł coś pomylić) z tego co pamiętm różnią się tylko końcówką numeru ja mam ... ... 201 a u niego są ... ... 202 zastanawiam się czy nie wziąść też z nego pompy wtedy miałbym kpl tylko czy warto?
Majkeltaker Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Hej, od pewnego czasu mam problem z odpalaniem porannym. Niby temperatura na plusie a kręci tak 2-3 razy rozrusznikiem i dopiero zapala. Jeszcze z 3 miechy temu nie było tego problemu. Obrót wału i palił. Po odpaleniu puszcza poteżną chmurę białego, moze biało-szarego dymu i jeszcze przez 5 minut po odpaleniu podymuje małymi chmurkami. Świece wymienione miesiąc temu na beru. Dziś odpiąłem czujnik temperatury o 5 rano, podgrzałem go i odpalił od pół obrotu.I zero dymu z rury wydechowej, dopiero po minucie zaczął małe białe, biało-szare chmurki popuszczać. Byłem w szoku, że tak od pół obrotu zapalił. I teraz pytanie czy to wygląda na walnięty czujnik, za małą dawkę(jest aktualnie coś koło 3.0-3,2 mg z tego co pamiętam) czy może wtryski mogą lać? A i warto dodać, że jak godzinę później odpalałem auto z wpiętym czujnikiem to odpalił od pełnego obrotu wałem, czyli później niź był zimny
Arkdus1988 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 Witam. Jestem nowy na forum i nie wiem jeszcze gdzie czego szukać. Potrzebuje pilnie wtryskiwacze 0.260 do tdi vp afn. Jakby ktoś miał na sprzedaż albo mógłby mnie nakierować gdzie szukać to będę wdzięczny. Z góry dziekuje.
tomek z Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 wyjmij jeden sprawdż na maszynie do mierzenia rozpylania (ciśnienia) jak leje to radze jak najszybciej turbina dostaje w dupe i grozi przepaleniem tloka
tomek z Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 koszt ok 400 zl wypadało by mieć tzw bombe do demontażu i oczywiście nowe uszczelki pod wtryskiwacz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się