rrrudy25 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Ha ha ,no bo kto to widzial do starego kondona zalewac ori syntetyk [emoji14]ale klijent nasz Pan[emoji16],w jednym mam Lhm-a a w drygim febi roznicy nie widze ale zmienie tego febiego niebawem?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Nie bardzo rozumiem jakie to ma znaczenie: stary-nowy ??? Jest odpowiednia norma dla układu i taki płyn lejemy. Wg mnie w fabryce ktoś przekombinował i teraz wychodzą cuda. W moim przypadku to nie pierwsza tego typu akcja.
misiek95 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 w b7 z servotroniciem też lać śmiało lhm?
wampir Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 To za***iście. Kupilem 2l nowego płynu w aso i czeka na maglownice az wroci z regeneracji. To co mam zrobić bo gosc w aso bez zajakniecia mi go polecił. Dodam też ze dolewalem go z pol roku temu bo po 4 latach zagladnalem do zbiorniczka i bylo ponizej minimum. Dolalem wiec nowy z aso do max i tak jezdze juz pol roku. Nic sie nie dzieję. To co wymieniac na cały z aso?
Dev Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 47 minut temu, misiek95 napisał: w b7 z servotroniciem też lać śmiało lhm? Jo Zawartość dodana 2 minutes later 21 minut temu, wampir napisał: To za***iście. Kupilem 2l nowego płynu w aso i czeka na maglownice az wroci z regeneracji. To co mam zrobić bo gosc w aso bez zajakniecia mi go polecił. Dodam też ze dolewalem go z pol roku temu bo po 4 latach zagladnalem do zbiorniczka i bylo ponizej minimum. Dolalem wiec nowy z aso do max i tak jezdze juz pol roku. Nic sie nie dzieję. To co wymieniac na cały z aso? Lej to co masz
cabanmat Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Rudy... B7 to stary kondom ? Właśnie odnośnie wymiany płynu są podzielone opinie... mechaników... tych dobrych i tych słabych... Ja u siebie miałem zmienić na nowy ORI z ASO, ale po wielogodzinnych negocjacjach skończyło się na kupnie minerała Febi i dolewce Niby chce się zrobić dobrze, wymienić cały płyn.. a później wychodzą kwiatki
turzol Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Zalewam OEM olej od lat do wszystkich VAG jakie jeżdzą w rodzinie i nigdy żadnych problemów z układem wspomagania. Dodam ze tam sa rupiecie w stylu Polo 1997r, Fabia I, Passat B6. Wszystkie z ory maglami i pompami. Dosłownie raz podkusiło mnie zalać FEBI do T4 teścia i pompa się wysrała po miesiącu. Także ja dziękuje, oszczędność to żadna bo różnica w cenie 10zł. Po prostu zalewam tym co producent przewiduje i sie sprawdza.
rrrudy25 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Bardziej chodzi mi o to ze jak na korku pisze only mineral to czemu mial bym lac ori syntetyk ? Bo w aso ta doradzaja Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
cabanmat Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Hehe No właśnie, auto jeździło na zielonym mineralne, a od ... bodajże 2006r minerał zastąpili syntetykiem w ASO
dexter90 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Czy po wymianie płynu od wspomagania istnieje ryzyku przecieku przekładni kierowniczej? Miałem kiedyś opla i tam na forum takie legendy chodziły.. Pozdrawiam!
Dawid Wątroba Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 W moim przypadku ori płyn bardzo wyciszyl pompę a wcześniej kombinowalem z lhm i liqui moly. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
doman96b6 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Panowie ,prosiłbym o podanie aktualnego linku do lhm plus,chciałbym wiedzieć dokładnie jaki on ma być
wyzyk83 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Dnia 10.04.2017 o 16:01, turzol napisał: Zalewam OEM olej od lat do wszystkich VAG jakie jeżdzą w rodzinie i nigdy żadnych problemów z układem wspomagania. Dodam ze tam sa rupiecie w stylu Polo 1997r, Fabia I, Passat B6. Wszystkie z ory maglami i pompami. Dosłownie raz podkusiło mnie zalać FEBI do T4 teścia i pompa się wysrała po miesiącu. Także ja dziękuje, oszczędność to żadna bo różnica w cenie 10zł. Po prostu zalewam tym co producent przewiduje i sie sprawdza. potwierdzam ja ori lałem do A4 B5 nie miałem żadnych problemów ze wspomaganiem do A4 B6 tez taki wlałem i jest ok. przecież ten plyn jest nastepcą mineralnego i jest kompatybilny wstecz tak samo kiedyś był płyn do chłodnic G12 a teraz jest G13 i tez można je stosować zamiennie Edytowane 5 Lipca 2017 przez wyzyk83
baton1125 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Witam. Czy ktoś wymieniał olej w wspomaganiu zgodnie z tym wątkiem w A4 B8? Czy w tym modelu procedura po za różnicami w konstrukcji samego zbiorniczka i przyłączy przebiega tak samo?
Vipers33 Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) Witam szanownych kolegów.. Ja napisze coś do tego co pisał Dev o oleju ori G004.Nie wiem co oni teraz tam leją do swoich butelek,ale cały ich ten "oryginalny olej przekładniowy G004" musiałem zlać z auta,ponieważ po wymianie całego płynu kierą kręciło się jak w Starze bez wspomagania aż ręce bolały i także pompa zaczęła lekko piszczeć (100 zł poszło się"walić" Dziś zakupiłem Febi 6162 i wszystko od nowa,płukanko i zalewankoNo i byłem w lekkim szoku bo wszystko wróciło do normy,pompa ucichła a kręcenie kierą na przysłowiowego paluszka.Gdy wcześniej miałem zalewany G002 wszystko było także w porządku.Chciałbym dodać od siebie,że moim zdaniem ten olej G004 jest stworzony z myślą o nowych autkach i leją do nich syntetyk a niunie poniżej 2010r lubią może minerał,który na dziś jest także poprawiony i odpowiada wszystkim normom już nie produkowanego G002.Ja tam panom z ASO nie wierze,że to lepszy następca G002 tylko jest to całkiem nowy technologicznie pełnowartościowy syntetyk,nie wierze im po tym jak mi multitronic leciutko poszarpywał i powiedzieli,że to już koniec skrzyni oraz że mam oleju nie wymieniać i jeździć aż się multi rozsypieNo i wiecie co?wymieniłem także dziś olej w skrzyni oczywiście oryginalny ATF ale byłem obsrany jak nie wiem co po zalaniu wcześniej ich olejem do wspomagania G004,ale na szczęście wszytko jest okey i o dziwo skrzynia chodzi jak nowa nic nie poszarpuje i śmiga aż miło.Więc nie wszystko co panowie w ASO proponują jest dobre i słuszne,ich nie interesuje to,że komuś nowa chemia rozwali starsze auto i dla tego nie bójmy się używać dobrych zamienników(w przypadku skrzyni tylko oryginalny ATF z nim akurat jest wszystko OK) Edytowane 22 Maja 2017 przez Vipers33
baton1125 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Dnia 22.05.2017 o 22:50, Vipers33 napisał: Dziś zakupiłem Febi 6162 i wszystko od nowa,płukanko i zalewankoNo i byłem w lekkim szoku bo wszystko wróciło do normy,pompa ucichła a kręcenie kierą na przysłowiowego paluszka Kolego zainspirowałeś mnie do ponownej wymiany oleju. Ja pojechałem do serwisu, kupiłem ten ich 004. Wypłukałem układ. Pierwsze pół litra, wyleciał czarny syf, myślę sobie będzie igła. Co się okazało, praktycznie zero efektu, a wręcz przeciwnie, kierownica zaczęła mi ciężej chodzić. Spróbuje febi. Nie zaszkodzi mi, w najgorszym wypadku i tak magiel do wymiany
dami8705 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Juz dwa lata śmigam na plynie G004 ori i nic sie nie dziej złego. Nie wiem po co kombinowac z innymi
DodoS4 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 (edytowane) Wymianałem plyn ostatnio płyn wspomagania. Po opiniach na forumowych wybralem Total LHM plus . Wymieniłem i podczas krecenia na postoju kierownica zaczęła wibrować,pompa ogólnie glosniej pracowała.Plyn się nie pienił,sitko na swoim miejscu, odpowietrzone tak jak trzeba. Denerwowało mnie to strasznie bo przed wymianą nic takiego nie występowało więc zmieniłem płyn na ori g00400m2 i jak ręką odjął. Tak więc polecam zalewać tylko oryginalnym i nie kombinować. Edytowane 24 Czerwca 2017 przez DodoS4
turzol Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 5 minut temu, DodoS4 napisał: Wymianałem plyn ostatnio płyn wspomagania. Po opiniach na forumowych wybralem Total LHM plus . Wymieniłem i podczas krecenia na postoju kierownica zaczęła wibrować,pompa ogólnie glosniej pracowała.Plyn się nie pienił,sitko na swoim miejscu, odpowietrzone tak jak trzeba. Denerwowało mnie to strasznie bo przed wymianą nic takiego nie występowało więc zmieniłem płyn na ori g00400m2 i jak ręką odjął. Tak więc polecam zalewać tylko oryginalnym i nie kombinować. Amen. I tym samym powinno się zamknac wszelkie dywagacje i nie kombinowac pod gorke.
afroo. Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 A może zwyczajnie zamiast kombinacji czy ori czy lhm czy jeszcze coś innego to po prostu zalewać tym, co było wcześniej? Przecież tu chodzi o przepłukanie układu i wymianę płynu na nowy/nieprzepracowany, a nie zmianę z mineralnego na syntetyk i odwrotnie. Skoro z układem nic się nie dzieje i chodził całe swe żywoto na ori płynie to przepłukać i zalać ori, a jeśli jeździł na lhm czy febi to też takim płukać i taki zalewać. Gorzej jeśli nie wiadomo co było lane bo mamy 50/50 czy trafimy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się