MaTeo85 Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 (edytowane) Do b6/7 pasuje magiel z exeo. Magiel w aso audi ok. 6000zl w seacie 3000zl. Piszę o cenach z servotronikiem bo sam takiego kupiłem. Z dobrymi zniżkami wyszło niecałe 2600zl. Nowa na pewno pojezdzi tyle co 3 regenerowane albo i dłużej. Aha i nowy magiel jest już z koncowkami drążków więc zawsze to plus. Edytowane 8 Października 2019 przez MaTeo85
greg2505 Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 Ja akurat kupiłem używkę i narazie śmiga,ale pewnie jak bym wiedział że w seacie taki koszt wziął bym nowy ,zwykły pewnie jeszcze tańszy
Langista Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 O kurde, a 100% pewniak że podejdzie bez problemu? Jak tak to biorę od razu ?
MaTeo85 Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 Mam wsadzony taki u siebie w b6 z 2004 roku od 2 miesięcy. Poczatek numeru 3R0 a numer nabity na obudowie magla identyczny jak w tych z b6. (Nie pamietam ale w temacie o moim b6 mam chyba wrzucone foty magla.) Do tego też wsadziłem nową ori pompe i zbiirniczek dla swietego spokoju i plyn g004.
Langista Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 Do jakiego konkretnie modelu trzeba zamawiać? Cena będzie ta sama w aso WV czy konkretnie do Seata trzeba podbić?
MaTeo85 Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 Tu masz screen dla przekladni z servotronikiem ta z końcówką A oraz bez servotronica (numer bez literki na końcu). Ale jak już zmieniać to chyba na taką z servotronikiem lepiej. Cena brutto to w detalu a jakie uda Ci się wywalczyć zniżki to twój plus.
Langista Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 No kwestia taka, że ja nie mam zapasowego auta, i nie mogę sobie pozwolić na 2/3 dni spokojnej roboty z tym bo tyle czasu też na to nie mam. Serwotronic fajny bajer, też myślałem, ale niestety, czas u teraz brak na takie mody, a magiel bez sterownika to katorga, jakby nie było wspomagania w cale. Dzięki tak czy siak za numer, popytam za ile wyhacze, ale już widzę że za 2k oryginał to dużo lepszy interes jak regeneracja za 800.
MaTeo85 Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 Też się mocno zastanawiałem nad tym czy regenerowac swój magiel czy kupić używkę z servotronikiem i zregenerować ale w końcu padło na ori nówkę. Sam servotronic to jest pół godziny przeciagania kabli. A wymiana magla w warsztacie też idzie w miarę szybko.
Langista Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 Może gdybym na raz jeszcze sprzęgła nie wymieniał to bym się skusił
Shiver Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Panowie jak prawidłowo sprawdzić poziom płynu wspomagania? Na zimnym czy ciepłym silniku i ile go ma być na wkręconej miarce?
przem8 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) Godzinę temu, Shiver napisał: Panowie jak prawidłowo sprawdzić poziom płynu wspomagania? Na zimnym czy ciepłym silniku i ile go ma być na wkręconej miarce? Jakiejś wielkiej to różnicy nie robi ale chyba płyn powinno się sprawdzać jak jest zimny. Ma być między min, a max ale lepiej trzymać max. Edytowane 27 Listopada 2019 przez przem8 1
Langista Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Obojętne czy ma zimnym czy ciepłym, ważne by nie sprawdzać przy odpalonym silniku. 1
raqu43 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 mi juz pyklo jakies 2,5 tys.km po wymianie oleju na pentosin CHF11S i jest pysznie... kiera lżej chodzi, zero buczenia, wycieków itp. bylo warto zaryzykować
carpediem1989 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Opublikowano 8 Stycznia 2020 u mnie przez pomylke podczas pierwszej wymiany wlalem syntetyczny.(mechanik taki zamowil a ja dopiero sprawdzilem po zalaniu) podczas drugiej wymiany zalalem taki jak powinien byc(napisane na korku) G002000 mineralny. inaczej pompa pracuje.wcale jej nie slychac.
pancer1978 Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 (edytowane) Witam Panowie. Przeczytałem cały wątek i postanowiłem zmienić płyn przy okazji, bo pocił sie cienki wąż przy łączeniu w okolicach chlodnicy. Okazało się, że mam czerwony. Auto mam od roku, nie mam kontaktu z poprzednim właścicielem żeby spytać o cokolwiek. Miałem już kupiony G00400. Po przepłukaniu układu kierownica ciężej chodzi - tzn. Nie ma problemu z kręceniem na postoju, ale jest ciężej. Pompa nie wydaje dziwnych odgłosów, kierownica chodzi równo, nic nie blokuje. Odpowietrzone jest dobrze, nic się nie pieni itd. Płynu mam max na bagnecie. Płyn z ASO. Myślicie, że to był błąd? Może przejść z powrotem na czerwony? Jeśli tak, to na jaki? Edytowane 20 Lutego 2020 przez pancer1978
Dev Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 12 godzin temu, pancer1978 napisał: Witam Panowie. Przeczytałem cały wątek i postanowiłem zmienić płyn przy okazji, bo pocił sie cienki wąż przy łączeniu w okolicach chlodnicy. Okazało się, że mam czerwony. Auto mam od roku, nie mam kontaktu z poprzednim właścicielem żeby spytać o cokolwiek. Miałem już kupiony G00400. Po przepłukaniu układu kierownica ciężej chodzi - tzn. Nie ma problemu z kręceniem na postoju, ale jest ciężej. Pompa nie wydaje dziwnych odgłosów, kierownica chodzi równo, nic nie blokuje. Odpowietrzone jest dobrze, nic się nie pieni itd. Płynu mam max na bagnecie. Płyn z ASO. Myślicie, że to był błąd? Może przejść z powrotem na czerwony? Jeśli tak, to na jaki? Na pewno był czerwony ? A może już ostro zjezdzony i dlatego tak wyglądał. Jeżeli jesteś na 100% pewien że był czerwony to wlej Motula Multi Atf
pancer1978 Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 Raczej na 100% czerwony, nawet nie był bardzo brudny. Opaski metalowe na wężach przy chłodnicy też były nieoryginalne. Mówisz więc, że znów płukać i przejść na Motula? Nie pojeździć z 2 tyg i zobaczyć co będzie?
KINIAM Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 15 godzin temu, pancer1978 napisał: Miałem już kupiony G00400. Po przepłukaniu układu kierownica ciężej chodzi - tzn. Spokojnie poobserwuj i dopiero potem wymieniaj, ASO zalewa ten płyn do układów przewidzianych na minerał i syntetyk. Płyn do wspomagania zmienia swoje właściwości pod obciążeniem, ciśnienie i temperatura. Płyny mineralne absorbują więcej wody z powietrza niż syntetyki.
pancer1978 Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 Dzięki wielkie Panowie za odzew. Pojeżdżę trochę, zobaczę jak sprawa będzie wyglądać i wtedy zdecydujęco dalej. Napiszę posta po wszystkim.
pila24 Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 Po zakupie auta przez chwile miałem też taki ala czerwony,sam zmienił kolor jak poprzednik zapomniał o tym że trzeba wymieniać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się