Buba Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 no i w końcu dzisiaj zrobiłem logi No i sp***dala gdzieś ciśnienie
bajk Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 może weź to wrzuć w rozdzielczości, żeby coś było widać
Buba Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 hamowales juz Rysiu to swoje cudo ? :mysli: z takim boostem?? chyba to wina trójnika bo go na poxipol skleiłem :polew: :polew: :polew:
Pucek Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 hamowales juz Rysiu to swoje cudo ? :mysli: z takim boostem?? chyba to wina trójnika bo go na poxipol skleiłem :polew: :polew: :polew: fajnie tam w stolycy się reza
Buba Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 błędów było w pyte ale wszystkie jakies stare wykasowałem, pojeździłem i nic sie nie pojawia[br]Dopisany: 08 Maj 2011, 21:00_________________________________________________ hamowales juz Rysiu to swoje cudo ? :mysli: z takim boostem?? chyba to wina trójnika bo go na poxipol skleiłem :polew: :polew: :polew: fajnie tam w stolycy się reza ja i tak lepszą opcję wybrałem, PIXI chcial na trytytki zaciskać
Gracjan Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Kup w ASO trójnik, cena chyba koło 60zł i poszukaj nieszczelności na przewodach i na opaskach zaciskowych.
Buba Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 Kup w ASO trójnik, cena chyba koło 60zł i poszukaj nieszczelności na przewodach i na opaskach zaciskowych. trójnik leży w bagażniku już z tydzień :gwizdanie:
Buba Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 No to stary, spinaj sie i wymieniaj nie mam śrubokręta ;(
Pucek Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 To wiesz że masz coś nie tak pod maską i szukasz jakiś dziwnych przyczyn jeeebany, ogarnij silnik na cacy a potem się martw
Buba Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 To wiesz że masz coś nie tak pod maską i szukasz jakiś dziwnych przyczyn jeeebany, ogarnij silnik na cacy a potem się martw eeeeeee tam
Nosb Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Zmienil juz wkreca was Ale ciagle niedoladowuje... Sprawdz trojnik F jesli posiadasz albo odepnij wezyk idacy do WG z n75 i zobacz czy pompuje dobrze... Mozesz zlogowac tez kanal 114 przy okazjii boostu. Odpiecie wezyka da wglad czy problem nie jest aby przez zawor n75. Tylko nie szalej bez niego : sprawdz czy laduje powiedzmy okolice 1,3 przy 3k rpm i noga z gazu jak laduje prawdopodobnie do wymiany jak ciagle bedzie d*pa nieszczelnosc... Ale najpierw F : nr 078133784AJ fota : http://c1552172.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/153126_x800.jpg i gdzie jest : http://autopartmaster.com/imgbank/cat/audi3/img..asp@mdl=262&unit=8C50DEB2 nr 28 ... jak to masz moze byc pekniete , powinno tez wtedy byc dosc zaolejone tam Na lewo od razu obok przepustnicy. Takze szerokosci i wal sie
Buba Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Trójnik F już dawno wymieniłem. znaczy wsadziłem plastikowy łączniik Nie będę takim brutalem jak Ty i powiem Ci kolorowych snów i dam buziaka [br]Dopisany: 08 Maj 2011, 23:29_________________________________________________Testy nowego lakieru do eSy. Kiepski kalkulator bo jeszcze niebieska perła jest ale nie widać
adrianus Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 chyba nie zakumalem zartu, powiedz ze nie zrobisz esy na rozowo
Buba Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 chyba nie zakumalem zartu, powiedz ze nie zrobisz esy na rozowo why not
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się