Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] Mała Czarna 352 Kunie i 512 Niutków


Buba

Rekomendowane odpowiedzi

albo AP (to nie to samo co chińskie gwinty z niemiecką nazwą).

niżej nie schodź, będziesz się wkurzał że masz miękki gwint :wink4:

_________________________________________________

W sumie ja bym wziął AP - produkowany jest przez KW :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ap najbardziej za mna przemawia ale szukam opinii o reszcie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buba masz S4 więc jak cię nie stać na pożądny gwint to olej jakieś tam półśrodki, ja polecam Bilstein.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buba masz S4 więc jak cię nie stać na pożądny gwint to olej jakieś tam półśrodki, ja polecam Bilstein.

dlaczego półśrodki? Ja nie potrzebuje wyczynowego KWv3 czy Pss9 czy innych wynalazków za tysiące złotych bo auto nie jest na tor tylko do codziennej jazdy. jakbym miał kupić nowe KWv1 to wole dorzucić tysiaka lub dwa i mieć graty na 450KM :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skad targasz tego AP jak cos :mysli: bo ja obecnie myśle nad supersportem tylko czekam aż euro zejdzie do normalnych cen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lomiankach jest koles co ma te gwinty. Ma jeszcze apex'a ale o tej firmie juz w ogole nie ma opini. Cena 100 zl mniejsza chyba. Moze jak wezmiemy dwa to zejdzie z ceny :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buba masz S4 więc jak cię nie stać na pożądny gwint to olej jakieś tam półśrodki, ja polecam Bilstein.

dlaczego półśrodki? Ja nie potrzebuje wyczynowego KWv3 czy Pss9 czy innych wynalazków za tysiące złotych bo auto nie jest na tor tylko do codziennej jazdy. jakbym miał kupić nowe KWv1 to wole dorzucić tysiaka lub dwa i mieć graty na 450KM :wink4:

No sorry stary, ja się nie znam ale za te pieniądze (wartośc gwintu + 3 tyś) czyli 4/5tyś nie kupisz gratów na 450PS :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź szukaj używanego kw lub hr bo to najczęściej się trafia i nie kombinuj

Tylko gdzie tego szukac :kwasny: Wypadało by trafic na jakiegoś julka co kupił auto w DE na gwincie i w kraju to on chce komfortu na 15 calach i sprzedaje.. ale to takie okazje do quattro to raz na sto :disgust:

W ogóle to takie amory używki da rade zregenerowac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buba masz S4 więc jak cię nie stać na pożądny gwint to olej jakieś tam półśrodki, ja polecam Bilstein.

dlaczego półśrodki? Ja nie potrzebuje wyczynowego KWv3 czy Pss9 czy innych wynalazków za tysiące złotych bo auto nie jest na tor tylko do codziennej jazdy. jakbym miał kupić nowe KWv1 to wole dorzucić tysiaka lub dwa i mieć graty na 450KM :wink4:

No sorry stary, ja się nie znam ale za te pieniądze (wartośc gwintu + 3 tyś) czyli 4/5tyś nie kupisz gratów na 450PS :kox:

nowy gwint KW ok 4k

Graty na 450KM 6-7k

weź szukaj używanego kw lub hr bo to najczęściej się trafia i nie kombinuj

szukam od kilku miesięcy i nie mogę znaleźć :kwasny: do FWD to nie problem ale do Q to masakra :wallbash:

gadałem z kilkoma osobami i chyba AP wyląduje. Jeżdżą w Polsce fury i na świecie na tym i nikt nie narzeka. Jest nowy i ma gwarancję i pewność że nie zacznie lać za miesiąc.

Regenerować można. Ceny od 250zł- 350zł za sztukę tylko to już nie będzie to samo i za tą cene wole coś nowego z gwarancją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...