barrowiec1 4 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Tu jest trochę o wtykach, pinach i schematy. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/113270-[ALL-B5-B6-B7]-Schematy-układów-elektrycznych,-złącza,-wiązki,-piny---dane d*pa, nie ma tego co szukam. Może ktoś pamięta nr. kabla z pinami do małej kosteczki od oświetlenia makeup-u w daszkach przeciwsłonecznych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 To jeszcze to http://a4-klub.pl/index.php?/topic/222788-konektory-piny-koncowki-kabli-do-wtyczek/ I to http://www.passatplus.de/umbauteile/stecker/stecker.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 nie ma nic lepszego niż siedzieć na piździe o godzinie 1:07 w biurze próbując pracować i słuchać najzabistszej nuty na kuli ziemskiej: :banan2: :banan2: :banan2: :banan2: :banan2: :banan2: :banan2: :banan2: :banan2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Chyba znów zapomniałeś tabletek. [emoji12] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Chyba znów zapomniałeś tabletek. [emoji12]wziąłem jedną za mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 pany jak to szło z dokładaniem przekaznika po zmianie klimatronika z b6 na b7 dokłądnie do grzania lusterek i tylnej szyby.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christiano 0 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Tu jest trochę o wtykach, pinach i schematy. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/113270-[ALL-B5-B6-B7]-Schematy-układów-elektrycznych,-złącza,-wiązki,-piny---dane d*pa, nie ma tego co szukam.Może ktoś pamięta nr. kabla z pinami do małej kosteczki od oświetlenia makeup-u w daszkach przeciwsłonecznych ? tego szukales? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295267-wtyki-piny-dopasowanie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggman 22 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzienciol 0 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Panowie jade ze znajomym jutro po B6 3.0 . Może mi ktoś napisać na co zwrócić uwagę w tym motorze ? Katalizatory, cewki, blok jest alu, przy złym traktowaniu lubi sobie popękać. Poza tym przeguby, napęd, zobacz czy nie ma bicia od wału (jeśli to quattro, innej opcji nie biorę pod uwagę). No i jeszcze najważniejszy test - czy zamyka budzik Zazdroszczę Ci, swoją sprzedałem i żałuję, ten dźwięk uzależnia Najlepiej podłącz pod kompa, sprawdź korekty, czy zapłony nie wypadają. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to wpisz w google 3.0 ASN, na forach A6 jest dużo o tym motorze Kupiliśmy ale to nie dla mnie Wybrał ośkę , jedzie to naprawdę fajnie , ogólnie wydaje mi się że jest okej ale zobaczymy co z tego wyjdzie po czasie Chyba sprzedam swoje B5 i pomyśle o takim 3.0 ;P Tylko nie popełniaj tego błędu i bierz 4 buty pędzone Szkoda że większosc tych 3.0 to automaty a jakoś boję się ich , znam jednego który się dorobił na takich automatach Zresztą w dzisiejszych czasach ciężko trafić na zadbany egzemplarz a mi nikt nie da za moje B5 tyle ile chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki 0 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Panowie jade ze znajomym jutro po B6 3.0 . Może mi ktoś napisać na co zwrócić uwagę w tym motorze ? Katalizatory, cewki, blok jest alu, przy złym traktowaniu lubi sobie popękać. Poza tym przeguby, napęd, zobacz czy nie ma bicia od wału (jeśli to quattro, innej opcji nie biorę pod uwagę). No i jeszcze najważniejszy test - czy zamyka budzik Zazdroszczę Ci, swoją sprzedałem i żałuję, ten dźwięk uzależnia Najlepiej podłącz pod kompa, sprawdź korekty, czy zapłony nie wypadają. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to wpisz w google 3.0 ASN, na forach A6 jest dużo o tym motorze Kupiliśmy ale to nie dla mnie Wybrał ośkę , jedzie to naprawdę fajnie , ogólnie wydaje mi się że jest okej ale zobaczymy co z tego wyjdzie po czasie Chyba sprzedam swoje B5 i pomyśle o takim 3.0 ;P Tylko nie popełniaj tego błędu i bierz 4 buty pędzone Szkoda że większosc tych 3.0 to automaty a jakoś boję się ich , znam jednego który się dorobił na takich automatach Zresztą w dzisiejszych czasach ciężko trafić na zadbany egzemplarz a mi nikt nie da za moje B5 tyle ile chce Dlatego ja miałem q w manualu - mniut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzienciol 0 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 A gdzieś słyszałem że w tych 3.0 wałki się wycierają itp , prawda to czy nic takiego nie ma miejsca ?? Bo w sumie ojciec też szuka w A6 C5 tego motoru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Marcinek NAJLEPSZEGO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andr3i 1 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Panowie, z czym się je to CLH? Nie mam czujnika zmierzchu, zwykłe światła z pokrętła....co musiał bym dokupić poza halogenami, aby ogarnąć sobie CLH? Ciężka sprawa, czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 - włącznik z trybem auto - panel CLH - lusterko z funkcją fotochrom - odpowiednie MCE z końcówką F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 OK, a teraz kwestia montażu, duży problem? Całkowity koszt +- ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 wiązka z lusterka, zabawa z pinami i kodowanie włącznik auto - 150zł panel CLH - 120-130zł w ASO nówka lusterko ok 300zł MCE zależy jakie masz teraz. F 100-150zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się