GreGoriO 44 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 (edytowane) pod górkę czy w dół nie ma znaczenia. Jak wygląda wiązka światła na ścianie. Jak z wysokością? Mierzyłeś, ustawiałeś? Regulacja według zaleceń procucenta to podstawa. dopiero potem elektronika, kable... Edytowane 3 Lipca 2020 przez GreGoriO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Na kompie nic, test z bujaniem auta wykazał że czujniki odczytują już nawet lekkie pchnięcie auta. Wiązka światła ustawiana na SKP niestety bez podłączonego kompa, jednak jak jadę te przysłowiowe '3 sekundy' za kimś to wiązka światła pada na wysokość rejestracji, nigdy nie oświetlałem nikomu wnętrza. Chętnie bym sam ustawił światła ale nie mam najważniejszych rzeczy, czyli prostego podjazdu i ściany na której mógłbym ustawić strumień światła no i samego vcds'a też brak.. Zastanawia mnie czy może być taka sytuacja, że jak Gwerty mi przerobił ksenon na bi, to czy w tym czasie lampy przestały reagować na błagania czujników i jedyne co potrafią to zrobić sztuczne poziomowanie przy odpalaniu a pozniej to stoją jak przyklejone.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Instalacja Xenon oryginalna czy dorabiana? Włącznik świateł w pozycji Auto czy światła mijania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Instalacja Ori, przynajmniej według nr. VIN, przełącznik mam bez auto. Jedno mnie ciekawi, bo jak potrafi przy starcie silnika pokierować światła w dół->górę->środek to silniczki działają, ale czemu nie słuchają czujników.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Na poprzednich lampach też był taki problem? W jakim stanie były poprzednie? Miałem palniki w różnych stanie, lampy były wyciągane bez ustawiania i nikt nie mrugał. Wpadły nowe palniki i na trasie co chwilę ktoś mi mrugał. Zmierzam do tego, że poprzednie lampy były słabsze w porównaniu do obecnych tj. nowa soczewka, odbłyśniki i palniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 (edytowane) Na poprzednich nikt nie mrugał ale też siedziały tam oryginalne palniki, które za mocno to nie świeciły. Po przeróbce też nikt nie mrugał, zaczęło się teraz, czyli jakoś miesiąc/dwa miesiące temu od ustawienia świateł na oskp.. no i sam zauważyłem że jak mam auto załadowane to światła oświecają każde znaki.. kurde gdybym tylko miał dostęp do kompa żeby światła ustawić zgodnie z procedurą.. ale to i tak nie tłumaczy tego, że nie mam żadnej korekty na światłach poza tym na starcie. Dodam tylko, że zaraz po kupnie nie miałem właśnie tego sprawdzania poziomu i przy pierwszym uruchomieniu i wszystko było ok.. chociaż mogłem też tego nie zauważyć, bo mam nawyk włączania najpierw postojowych, mijania dopiero po kilku sekundach po odpaleniu silnika.. Edytowane 4 Lipca 2020 przez Langista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 8 godzin temu, Langista napisał: Na poprzednich nikt nie mrugał ale też siedziały tam oryginalne palniki, które za mocno to nie świeciły. Po przeróbce też nikt nie mrugał, zaczęło się teraz, czyli jakoś miesiąc/dwa miesiące temu od ustawienia świateł na oskp.. no i sam zauważyłem że jak mam auto załadowane to światła oświecają każde znaki.. kurde gdybym tylko miał dostęp do kompa żeby światła ustawić zgodnie z procedurą.. ale to i tak nie tłumaczy tego, że nie mam żadnej korekty na światłach poza tym na starcie. Dodam tylko, że zaraz po kupnie nie miałem właśnie tego sprawdzania poziomu i przy pierwszym uruchomieniu i wszystko było ok.. chociaż mogłem też tego nie zauważyć, bo mam nawyk włączania najpierw postojowych, mijania dopiero po kilku sekundach po odpaleniu silnika.. Trzeba podłączyć kompa i przejechać się obserwując czy w blokach pomiarowych sterownika zasięgu silniczki sterują lampami,można to odczytać 3ciej grupie która pokazuje pozycję silniczka oraz czas reakcji który powinien stale się zmieniać. Poza tym od kilkunastu lat od kiedy mam jakieś auto to dosłownie jeden raz byłem na spk by mi światła ustawili,tak ustawili ze zasięg był gdzieś 30 metrów zamiast 80 (lampa z soczewką). Od tego czasu sam ustawiam i nie było nigdy przypadku by ktoś mi mrugał ze oślepiam ,a światła zawsze ustawiam by świeciły możliwie najdalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Też nie byłem zadowolony z tego ustawienia, zwłaszcza jak koleś pewnie podszedł z przyrządem, na którym miał ustawiony 1%, gdzie na lampach ewidentnie jest 1.1% gdzie moim zdaniem przy ksenonie to już ten 0.1% robi różnicę.. no i brak procedury podczas ustawiania.. Jak dobrze rozumiem to wraz z 2-1, 2-2 ma zmieniać się 2-3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack0 14 Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Pytanie do tych, którzy wygłuszali drzwi matą butylową. Czy wystarczy zrobić tak jak poniżej w linku? Nasze A4 mają już piankę pod boczkiem i nie wiem czy wystarczy tam miejsca na dodatkową piankę 6mm. https://nickscarblog.com/diy/sound-dampening-deadening-dynamat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 To co chcesz włożyć wygłusza 10 razy lepiej jak ta pianka, także jak się nie zmieści to dużo nie stracisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack0 14 Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Robiłeś u siebie? Duża poprawa na fabrycznych głośnikach? Potrzebuję opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 318 Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 2 godziny temu, Langista napisał: Jak dobrze rozumiem to wraz z 2-1, 2-2 ma zmieniać się 2-3? 2-3 ma się zmieniać, a 2-4 musi mieć czas np. 0,06 s przy odpalonych światłach. Jeżeli czas masz 61,44 s i się nie zmienia to autopoziom nie działa dynamicznie. Tak się dzieje jak wrzuci się włącznik auto,wówczas na tej pozycji nie działa poziomowanie,po przełączeniu w pozycje świateł mijania czas powinien zacząć się zmieniać (myślę iż pokazuje on czas jaki silniczek potrzebuje do wypoziomowania lampy według sygnału z czujników poziomu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggman 22 Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Na "Auto" też działa samopoziomowanie jak jest prawidłowo podpięte. Ci co dokładali mają to źle podpięte, bo był błąd w poradniku DIY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Wszystko zależy od wersji i pin 17 modułu poziomowania: w HIGH szedł spod MCE z pinu T23/22 przewód żółto-biały, bezpośrednio z włącznika świateł z pinu 11 - przewód żółty w LOW szedł spod MCE z pinu T23/22 przewód żółto-biały bezpośrednio z włącznika świateł z pinu 4 - przewód żółty Głównie wystarczy przepiąć przy zmianie z LOW na HIGH przewód żółty z pinu 4 na 11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Tak czy inaczej, co może być powodem tak długiego czasu oczekiwania na zmianę pozycji? Da się jakoś wymusić krótszy czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Jak jesteśmy przy xenonach wiecie może dlaczego źle rozpryskuje dysza, wali woda z dziurki na górze zamiast samymi dyszami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marky2552 39 Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 (edytowane) 46 minut temu, kamil-vag napisał: Jak jesteśmy przy xenonach wiecie może dlaczego źle rozpryskuje dysza, wali woda z dziurki na górze zamiast samymi dyszami. Bo tam taki "cycek" tobie wypadł miałem to samo u siebie i mudiałem nowy kupić Edytowane 6 Lipca 2020 przez marky2552 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Tam powinna być zaślepka, jakiś czas temu miałem to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 6 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 No to trzeba czymś to zakleić ? Dzięki za info panowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 259 Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 Groźny wypadek w Lublinie, zderzyły się dwa audi. Cztery osoby zostały ranne (zdjęcia) : Lublin112.pl Wiadomości z Lublina i regionu. Lublin, Lubelskie, Lubelszczyzna. Ważne informacje z kraju WWW.LUBLIN112.PL Po wypadku całkowicie zablokowane jest skrzyżowanie al. Andersa i ul. Walecznych w Lublinie. Zderzyły się tam dwa auta. Na miejscu pracują policjanci i strażacy. Ktoś kojarzy uczestników tego dzwona może ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się